Тесла тепер найнепопулярніша марка електромобілів у світі, і в цьому, ймовірно, винен Маск
Тесла тепер найнепопулярніша марка електромобілів у світі, і в цьому, ймовірно, винен Маск

Тесла тепер найнепопулярніша марка електромобілів у світі, і в цьому, ймовірно, винен Маск

Власники електромобілів завжди мали різноманітні мотиви: від турботи про планету до економії коштів чи любові до потужності. Однак нове глобальне дослідження показує, що багато хто тепер обирає або уникає бренди зовсім з іншої причини — політики.Global EV Alliance опитала понад 26 000 власників електромобілів у 30 країнах і виявила, що значна частина водіїв уникає певних брендів або країн через політичні фактори. Tesla є найбільш уникаємим брендом, а Китай — найбільш уникаємою країною виробництва.Серед тих, хто уникає конкретних брендів, 41% назвали Tesla, що вражає для компанії, яка фактично створила сучасний масовий ринок EV. Китай як країну походження уникають 12% респондентів, тоді як 5% уникають електромобілі, вироблені в США.Дослідження не уточнює конкретні політичні причини уникання Tesla, але важко уявити, що респонденти мають претензії. Генеральний директор Tesla Ілон Маск останніми роками постійно потрапляв у політичні скандали, онлайн-сутички та робив провокаційні жести, що викликало все — від газетних статей до закликів до бойкоту.Деякі власники Tesla готові відокремлювати автомобіль від керівника, але для інших діяльність Маска зробила бренд неприйнятним. Нещодавній звіт свідчить, що його поведінка коштувала компанії понад мільйон продажів. Tesla Is Now The World’s Most Avoided EV Brand And It’s Probably Musk’s FaultОпитування виявляє цікаві регіональні відмінності. У США, Німеччині, Великій Британії, Австралії та навіть у Норвегії, де люблять електромобілі, понад 45% водіїв EV заявили, що уникають Tesla, що свідчить про менш терпиме ставлення на домашньому ринку бренду та у найбільших прихильниках EV. Однак в Індії та Угорщині лише 2% та 6% власників EV відповідно уникають цей бренд.Електромобілі, вироблені в Китаї, також стикаються з різним рівнем прийняття: від 2% уникання (Італія, Польща) до 43% (Литва). Це може залежати від доступності та цінової політики. На ринках країн, що розвиваються, китайські EV домінують у нижчому ціновому сегменті, тому політичні переваги іноді поступаються місцем ціні та практичності.Загалом, зі зростанням продажів EV у всьому світі та збільшенням вибору, ідентичність бренду та походження стають дедалі важливішими. Вже не йдеться лише про запас ходу та швидкість зарядки. Водії звертають увагу на те, хто виробляє автомобілі, звідки вони походять і навіть на те, що публікують у соціальних мережах. Якщо автовиробники ще не стежили за своїм публічним іміджем, це опитування дає їм додаткову причину бути обережними. У світі EV політика може бути такою ж важливою, як і продуктивність.Ці дані підкреслюють, що ринок електромобілів стає все більш фрагментованим, де соціальні та політичні фактори впливають на споживчі рішення не менше, ніж технічні характеристики. Для виробників це означає необхідність балансувати між інноваціями та публічною відповідальністю, особливо в умовах глобальної конкуренції.

Джерело матеріала
loader
loader