Український метасвіт Сталкеру
Український метасвіт Сталкеру

Український метасвіт Сталкеру

Продукти, які несуть нові культурні коди, є найбільш капіталізованими та універсальними в сучасному світі, вважає економіст, фінансовий аналітик та інвестиційний експерт Олексій Кущ. В Україні таким продуктом є комп'ютерна гра компанії GSC Game World – S.T.A.L.K.E.R. 2.

В Україні таким продуктом є комп'ютерна гра компанії GSC Game World – S.T.A.L.K.E.R. 2.

Цей продукт, безумовно, одне з найбільших досягнень власника компанії Максима Кріппи.

Зараз мільйони людей по всьому світу отримують знання про Україну та формують зацікавленість знати про нас більше, в тому числі, через гру S.T.A.L.K.E.R. 2.

До речі, Генпрокуратура РФ офіційно внесла GSC Game World до списку "нежелательных организаций" через підтримку ЗСУ.

Це свого роду "визнання" та "знак якості".

Можна сказати, що S.T.A.L.K.E.R. 2 став не просто комп'ютерною грою – це свого роду маніфест української ідентичності.

Адже у грі звучать українські пісні, музика, навіть поезія Стуса.

Це свідоме маркетингове рішення: світ має бачити простір гри саме в українському культурному контексті.

До речі, GSC Game World активно допомагає фронту: разом із NAVI, Maincast та благодійним фондом MK Foundation, було закуплено та передано для військових і прикордонників щонайменше 100 Volkswagen Transporter – повністю підготовлених до служби, часто із впізнаваним брендингом STALKER/NAVI.

Саме допомога фронту і призвела до вказаного вище рішення Генпрокуратури РФ.

Адже MK Foundation вже забезпечив 230 військових частин технікою та обладнанням. Понад дві тисячі автівок від MK Foundation щодня працюють на передовій. Загальна сума допомоги перевищує 900 млн грн.

В нашій сировинній економіці такі продукти як S.T.A.L.K.E.R. 2 – це в позитивному сенсі відхилення від спрощеного бізнес-тренду розвитку.

Це ставка на дорогий продукт, глибокий IP, розроблений в дуже важких умовах ведення бізнесу в Україні.

Максима Кріппу в цьому контексті можна порівняти із провідними світовими вебдизайнерами, які створюють продукти з капіталізацією в мільярди доларів і які теж є прикладом універсального культурного світового коду.

Продукт команди Максима Кріппи – складний, високотехнологічний, адже створює окремий метасвіт, де формування культурних кодів відбувається у контексті виникнення цілого розгалуженого цифрового континууму, насиченого українськими національними символами та метазнаками.

Джерело матеріала
loader
loader