Від 105 000 євро: кросовер Porsche Cayenne Electric показали офіційно
Від 105 000 євро: кросовер Porsche Cayenne Electric показали офіційно

Від 105 000 євро: кросовер Porsche Cayenne Electric показали офіційно

Компанія Porsche представила абсолютно новий кросовер Cayenne Electric. За великим рахунком, зовнішність електричного Cayenne вже давно не секрет, адже новий автомобіль неодноразово траплявся фотошпигунам, та й сама компанія Porsche неодноразово публікувала офіційні знімки кросовера.При створенні нового образу дизайнери прагнули зберегти фірмовий стиль, і це вдалося. Характерною рисою нового Cayenne стали матричні фари з чотирма ходовими вогнями в кожній, але на відміну від молодшого брата Macan Electric, вся світлотехніка об’єднана в одному блоці.Porsche Cayenne Electric має активні заслінки передніх повітрезабірників і плоске днище, а ззаду є розвинений дифузор і активний спойлер на кришці багажника. Разом з ретельно опрацьованими обводами кузова це дозволило досягти видатного за кросоверними мірками коефіцієнта аеродинамічного опору: Cx 0,25.При цьому топ-версія Cayenne Turbo має більш агресивне оперення, що збільшує притискну силу, а для стандартного кросовера доступний позашляховий пакет зі зміненою геометрією переднього бампера.Довжина електричного Cayenne – 4985 мм, тобто на 55 мм більше, ніж у паливного побратима. Зате колісна база виросла одразу на 128 мм – до 3023 мм. Ширина нового кросовера – 1980 мм, а висота – 1674 мм.Перед водієм встановлений вигнутий приладовий дисплей (14,25 дюйма), а передньому пасажиру встановили свій екран (14,9 дюйма), на який він зможе виводити різні програми або потокові відео, не відволікаючи водія.Проте родзинкою інтер’єру став двосекційний OLED-екран Flow Display на центральній консолі, який відповідає за роботу медіасистеми із вбудованим голосовим помічником на основі штучного інтелекту.Творці особливо пишаються новими Mood-режимами, в яких контурне підсвічування, клімат-контроль, аудіосистема та крісла (підігрів, вентиляція, масаж) працюють спільно, щоб створити в салоні необхідний настрій – від розслабленого до драйверського. З інших особливостей інтер’єру можна виділити найбільший скляний дах в історії Porsche. Стандартний об’єм багажника – 781 літр, а якщо скласти задні сидіння, він зростає до 1588 літрів. Під капотом передбачено додатковий багажний відсік ємністю 90 літрів.Новий Porsche Cayenne Electric побудований на доопрацьованій платформі PPE (Premium Platform Electric), розробленій компаніями Porsche та Audi, яка вже лягла в основу Macan Electric. Поки що представлені дві модифікації електромобіля: стандартна та Cayenne Turbo. Обидві оснащені двомоторним повним приводом. На звичайному Cayenne Electric він розвиває 408 к.с., а якщо активувати launch control, то віддача зростає до 442 к.с. та 835 Нм. Цього достатньо, щоб набрати першу “сотню” за 4,8 секунди і розігнатися до максимальних 230 км/год.Модифікація Cayenne Turbo Electric може похвалитися 1156 к.с. та 1500 Нм, але тільки в режимі лонч-контролю. У ньому розгін із 0 до 100 км/год займає 2,5 з, і з 0 до 200 км/год — 7,4 з. Максимальна швидкість – 260 км/год.Щоправда, у стандартному режимі потужність кросовера знижується до 857 к.с. Заявлено, що потужність рекуперації сягає неймовірних 600 кВт, що у 97% випадків дозволяє уникнути використання гальм.Електричний Cayenne оснащений 800-вольтовою тяговою батареєю з нікель-марганець-кобальт-алюмінієвим (NMCA) катодом та графіт-кремнієвим анодом. Двостороння система охолодження забезпечує високоточне регулювання температури акумулятора зверху та знизу корпусу. Загальна ємність тягової батареї дорівнює 113 кВт*год.Стандартному кросоверу цього вистачає на 642 км пробігу без підзарядки, а версії Turbo Electric – на 623 км. Максимальна потужність зарядки – 400 кВт. Крім того, передбачено систему бездротової зарядки потужністю 11 кВт з ККД до 90%. У режимі паркування кросовер самостійно визначає спеціальний індукційний майданчик і “присідає” нижче, щоб збільшити ефективність зарядки.Новий електричний Cayenne вже доступний для замовлення за ціною від 105,2 тисячі євро. Cayenne Turbo Electric обійдеться мінімум у 165,5 тисяч євро. Відомо, що в Україні новинка дебютує у другому кварталі наступного року.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Porsche 911 перетворили на електромобіль.

Джерело матеріала
loader
loader