Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів
Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів

Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів

Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів

Компанія «Молочний альянс» вивела на ринок два нові смаки лінійки густих йогуртів у стакані під ТМ «Яготинське».

 Про це повідомляє пресслужба компанії. 

Зокрема, асортимент бренду поповнили два яскраві літні смаки:

  • «Вишня-черешня» — це ідеальний дует, де солодка нота черешні збалансована легкою та приємною кислинкою вишні. Це справжня класика в ніжному йогурті.
  • «Лісові ягоди» — цей смак подарує концентровану свіжість і аромат літа, адже в ньому зібране найкраще з лісової галявини.

«Завдяки зручному формату стакана їх легко брати з собою в офіс, на навчання чи в дорогу. Нові продукти вже доступні для купівлі в торговельних мережах», — додали в компанії. 

Загалом, окрім двох новинок, у лінійці густих йогуртів ТМ «Яготинське» представлені ще п’ять солодких йогуртів у стаканах: «Ананас», «Полуниця», «Чорниця», «Персик та сік маракуйї», «Вишня-злаки». Усі мають жирність 2,1%. Термін зберігання — 30 діб за температури +2...+6°С.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.

Джерело матеріала
loader
loader