/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F457025e6756ec49cfd580ede320e665a.jpg)
Європейським автовиробникам не сподобаються дії GAC та Magna
Китайський автовиробник Guangzhou Automobile Group (GAC) розширює свою присутність у Європі, укладаючи партнерство з контрактним виробником Magna. Цей крок дозволить компанії уникнути високих митних зборів на імпорт готових автомобілів, що особливо актуально в умовах посилення торгівельних обмежень.Електрокросовер Aion V буде випускатися на заводі Magna в Граці, Австрія. Цей виробничий майданник має багату історію: тут збирали такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Jaguar I-Pace, BMW 5-Series та Toyota GR Supra. Останнім часом у Magna звільнилися потужності через завершення контрактів з низкою автовиробників, що створило ідеальні умови для нових партнерств.Magna вже має досвід роботи з китайськими брендами: з вересня на заводі в Граці збираються кросовери Xpeng G6 і G9. Цей процех має свої особливості: автомобілі повністю виготовляються в Китаї, потім частково розбираються, транспортуються до Австрії та знову збираються для фінального постачання. Така схема дозволяє сплачувати мита лише на комплектуючі, а не на готові транспортні засоби.GAC планує представити Aion V на ринках понад 30 країн, включаючи Австралію та численні європейські держави. Модель може стати серйозним конкурентом для Geely EX5 та BYD Atto 3 завдяки привабливій комбінації технічних характеристик та цінової політики.Партнерство з Magna демонструє, як китайські автовиробники адаптуються до європейських реалій, використовуючи локальне виробництво для оптимізації витрат. Ця стратегія може значно вплинути на структуру ринку електромобілів у Європі, де місцеві виробники стикаються з дедалі більшою конкуренцією з боку азійських компаній, що пропонують технологічно просунуті та економічно вигідні рішення.

