Європейським автовиробникам не сподобаються дії GAC та Magna
Європейським автовиробникам не сподобаються дії GAC та Magna

Європейським автовиробникам не сподобаються дії GAC та Magna

Китайський автовиробник Guangzhou Automobile Group (GAC) розширює свою присутність у Європі, укладаючи партнерство з контрактним виробником Magna. Цей крок дозволить компанії уникнути високих митних зборів на імпорт готових автомобілів, що особливо актуально в умовах посилення торгівельних обмежень.Електрокросовер Aion V буде випускатися на заводі Magna в Граці, Австрія. Цей виробничий майданник має багату історію: тут збирали такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Jaguar I-Pace, BMW 5-Series та Toyota GR Supra. Останнім часом у Magna звільнилися потужності через завершення контрактів з низкою автовиробників, що створило ідеальні умови для нових партнерств.Magna вже має досвід роботи з китайськими брендами: з вересня на заводі в Граці збираються кросовери Xpeng G6 і G9. Цей процех має свої особливості: автомобілі повністю виготовляються в Китаї, потім частково розбираються, транспортуються до Австрії та знову збираються для фінального постачання. Така схема дозволяє сплачувати мита лише на комплектуючі, а не на готові транспортні засоби.GAC планує представити Aion V на ринках понад 30 країн, включаючи Австралію та численні європейські держави. Модель може стати серйозним конкурентом для Geely EX5 та BYD Atto 3 завдяки привабливій комбінації технічних характеристик та цінової політики.Партнерство з Magna демонструє, як китайські автовиробники адаптуються до європейських реалій, використовуючи локальне виробництво для оптимізації витрат. Ця стратегія може значно вплинути на структуру ринку електромобілів у Європі, де місцеві виробники стикаються з дедалі більшою конкуренцією з боку азійських компаній, що пропонують технологічно просунуті та економічно вигідні рішення.

Источник материала
loader
loader