/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F47702933274e68bffaa8b459241e0308.jpg)
Нелюдські умови перевезення: в мережі скаржаться на холод і сніг у поїзді Сянки – Ужгород
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на журналіста Віталія Глаголу.
Що кажуть про умови перевезення в потязі Сянки – Ужгород?
На нелюдські умови перевезення нібито поскаржилися пасажири приміського поїзда №6541/6542 "Сянки – Ужгород. Поїзд їде приблизно три години й перевозить зокрема людей, які працюють в обласному центрі. Щодня пасажири користуються цим поїздом та вимушені терпіти критичні умови.
Укрзалізниця офіційного повідомлення щодо ситуації ще не надала, але в мережі повідомили, що вагони цього потягу холодні. Опалення нібито або не вмикають зовсім, або лише після сварок між персоналом та пасажирами.
Також у тамбур поїзда під час руху потрапляє сніг, що також дивує клієнтів залізниці.
У мережі показали, що в тамбурі поїзда Сянки – Ужгород лежить сніг: відео
Віталій Глагола пише, що описана проблема – зовсім не нова, але лише зараз про неї почали говорити в мережі та почався суспільний резонанс. 24 Канал намагається взяти коментар у представників Укрзалізниці.
Відомо також, що Укрзалізниця зняла з маршруту три рейси за цим напрямком, натомість залишивши лише один поїзд, що курсує вранці та ввечері.
До того ж QR-коди в вагонах, за якими пасажири можуть залишати коментарі та скарги пошкоджені, за ними неможливо перейти.
![]()
Залишити відгук про умови в потязі неможливо / Фото з телеграму Віталія Глаголи
Що відомо про оновлення для пасажирів Укрзалізниці?
Віднедавна потяги Укрзалізниці не курсують до Краматорська. Рух тимчасово обмежений, а потяги зупиняються в Гусарівці або Барвінковому, звідки шатли перевозять людей далі по області.
Укрзалізниця планує підняти ціни на квитки у спальні вагони та першого класу "Інтерсіті" через динамічне ціноутворення.
Наступного року Укрзалізниця планує запустити двоповерхові пасажирські вагони, що дозволять значно збільшити кількість місць та знизити витрати на перевезення.
