Meta створює ранковий бриф на базі штучного інтелекту і буде конкурувати з ChatGPT
Meta створює ранковий бриф на базі штучного інтелекту і буде конкурувати з ChatGPT

Meta створює ранковий бриф на базі штучного інтелекту і буде конкурувати з ChatGPT


Згідно зі записами, з якими ознайомилася газета The Washington Post, Meta тестує новий продукт, який надаватиме користувачам Facebook персоналізований щоденний брифінг на основі генеративної технології штучного інтелекту компанії.

Ця ініціатива, яка всередині компанії отримала назву Project Luna, аналізуватиме контент Facebook та зовнішні джерела, щоб пропонувати користувачам власні оновлення. Система розроблена для конкуренції з Pulse від ChatGPT, щоденним дослідницьким звітом для платних підписників на основі їхньої історії чату, відгуків та календаря.

Компанія планує протестувати продукт з невеликою групою користувачів Facebook у вибраних містах, таких як Нью-Йорк та Сан-Франциско, повідомила особа, знайома з проєктом, яка розмовляла на умовах анонімності, щоб обговорити питання приватної компанії. Meta відмовилася від коментарів.

Ранковий брифінг – це остання спроба Meta впровадити штучний інтелект у свої продукти, зробивши цю технологію щоденною звичкою для користувачів, щоб краще конкурувати з провідними чат-ботами на основі штучного інтелекту, такими як ChatGPT від OpenAI та Gemini від Google.

ChatGPT випустила попередню версію Pulse для своїх професійних користувачів на мобільних пристроях, пропонуючи персоналізовані оновлення щодо тем, які вони часто обговорюють, наприклад, наступних кроків, які їм слід зробити для підготовки до триатлону. Якщо користувачі синхронізують свої календарі з продуктом, вони можуть отримати зразок порядку денного зустрічі або нагадування про купівлю подарунка на день народження, повідомила компанія.

Фіджі Сімо, генеральний директор OpenAI з питань додатків, цього тижня розповів технологічному новинному виданню Wired , що компанія поки що не може зробити продукт доступним для всіх через обмеження в доступі до обчислювальної потужності.

Намагання Meta просувати оновлення для споживачів відбулися після багаторічних суперечок щодо її відносин з видавцями. Технологічна компанія вагалася між розміщенням контенту з основних новинних джерел у Facebook та повним видаленням посилань на новини, оскільки регулятори змушували технологічного гіганта платити видавцям за контент на своїх платформах. Зовсім недавно видавці подали до суду на Meta, стверджуючи, що вона порушила їхні авторські права для навчання своїх моделей штучного інтелекту.

Підрозділ штучного інтелекту Meta нещодавно пережив хвилю кадрових змін. Цього тижня головний науковець Meta у сфері штучного інтелекту Янн ЛеКун оголосив про свої плани вийти з компанії та запустити власний стартап у сфері штучного інтелекту. Минулого місяця Meta скоротила приблизно 600 посад у рамках ширшої реорганізації підрозділу. Директор зі штучного інтелекту Александр Ван, якого переманили на початку цього року зі стартапу Scale AI, повідомив співробітникам, що скорочення спрямовані на зменшення розміру команди та пришвидшення прийняття рішень, щоб команда могла мати більший вплив.

Джерело матеріала
loader
loader