Новий керівник BMW вже має 40 нових моделей у своїх планах
Новий керівник BMW вже має 40 нових моделей у своїх планах

Новий керівник BMW вже має 40 нових моделей у своїх планах

Концерн BMW оголосив про призначення нового генерального директора. З 2026 року керівництво компанією перейде до Мілана Недельковича, який зараз очолює виробничий підрозділ. Ця зміна відбувається у ключовий для бренду момент, коли він активно розвиває електрифікацію та готується до запуску нового покоління автомобілів Neue Klasse.Мілан Неделькович не одразу займе пост генерального директора. Чинний керівник Олівер Ціпсе продовжуватиме очолювати компанію до щорічних загальних зборів акціонерів, які відбудуться 13 травня 2026 року. Після цього Неделькович розпочне свою каденцію, контракт з яким розрахований до 2031 року.Олівер Ціпсе керував компанією сім років, провівши її через надзвичайно складний період. За час його лідерства BMW подолала пандемію COVID-19, масштабні порушення в ланцюгах поставок та здійснила один з найінтенсивніших в історії компанії цикл запусків нових продуктів.Мілан Неделькович є ветераном BMW. Він приєднався до компанії ще в 1993 році як стажер і з тих пір обіймав керівні посади на заводах в Оксфорді, Лейпцигу та Мюнхені. За словами представників компанії, він вибудував міцні відносини всередині колективу.Наступні п’ять років будуть надзвичайно важливими для бренду BMW. Компанія планує вивести на ринок понад 40 нових або оновлених моделей до кінця 2027 року, всі з яких будуть використовувати ті ж обчислювальні системи, що й новий iX3.Це включає повний рестайлінг модельного ряду компанії, об’єднаного під єдиним дизайнерським напрямом, заданим другим поколінням iX3. Багато з цих моделей також отримають нову панорамну систему iDrive від iX3, що означає значне оновлення як інтерфейсу, так і технологій в салоні.Прихід нового керівника, який пройшов шлях від стажера до топ-менеджера, символізує внутрішню стабільність та лояльність традиціям для BMW. Його глибоке знання виробничих процесів може стати ключовим активом у період, коли компанія має не лише ефективно запускати десятки новинок, але й управляти паралельним виробництвом автомобілів з різними типами силових установок. Успіх цього переходу багато в чому залежатиме від здатності Недельковича поєднати операційну ефективність з інноваційним ризиком, необхідним для конкуренції на сучасному автомобільному ринку.

Джерело матеріала
loader