/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbcfdb6ad36a8bacbf38dd227209c29cf.jpg)
Microsoft розкрила, як люди використовують Copilot у роботі та повсякденному житті
Microsoft проаналізувала 37,5 мільйона діалогів із Copilot і з’ясувала, як люди використовують ШІ в роботі та особистому житті. Дослідження, оприлюднене взимку 2025 року, показало помітні відмінності між службовими та персональними акаунтами – від типу запитів до часу активності.
Співробітники найчастіше користуються Copilot на комп’ютерах у робочі години – з 8:00 до 17:00. Мобільна версія активна цілодобово й частіше допомагає з особистими питаннями. На смартфонах особливо популярні теми здоров’я та фітнесу, що свідчить про зростання довіри до ШІ як до помічника, а не лише джерела інформації.
У дослідженні не враховували корпоративні та освітні дані, однак мільйони власників персональних акаунтів активно користуються Copilot у різних ситуаціях. Microsoft помітила цікаві закономірності: у будні найбільше просять допомогти з програмуванням, у вихідні – ставлять ігрові питання, а вечорами частіше говорять на філософські теми.
З початку 2025 року Copilot почали використовувати не лише для роботи чи технічних задач. До осені зросла кількість обговорень соціальних, культурних та історичних тем. ШІ також реагує на сезонні події: перед Днем святого Валентина зростає кількість запитів про стосунки, а влітку люди частіше питають про навчання.
На основі результатів Microsoft дає поради розробникам чат-ботів: настільні версії мають бути зручними для роботи з деталями та процесами, а мобільні – максимально простими й адаптованими під щоденні потреби користувача. Короткі та корисні поради – у пріоритеті.
Дослідники підкреслюють: сучасний ШІ потрібен не лише для продуктивності, а й для допомоги людям у повсякденних ситуаціях, щоб вони могли знаходити відповіді навіть на складні питання.

