«Під одним дахом» на «1+1 Україна», «Андрій подорожує» на К1 та кінопремʼєри на Новому. Як дивилися телеканали 17–23 листопада 2025 року
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 47-го тижня 2025 року (17—23 листопада)
47-го тижня медіакомпанія Starlight Media традиційно утримувала перше місце серед українських медіагруп із часткою 26,41% (зменшення 3% проти попереднього тижня). На другому місці залишалася «1+1 media» з часткою 16,55% (зменшення 1%), на третьому — Inter Media Group із часткою 6,08% (без змін).
Канал СТБ знову лідирував серед телеканалів із часткою 9,58% (зменшення 8% проти минулого тижня). Другу сходинку утримував Новий канал — частка 6,74% (зростання 14%). Третю — ICTV2 з часткою 5,47% (зростання 2%).
Далі також без змін: на четвертій позиції — телеканал ТЕТ із часткою 3,80% (зростання 3%). На п’ятій сходинці — «1+1 Україна» з часткою 3,70% (зростання 4%), на шостій — НТН із часткою 3,36% (зростання 2%), на сьомій — «2+2» з часткою 3,33% (зростання 1%).
Восьме місце посів канал «Бігуді» (2,32%; зменшення 20%). На дев’ятій сходинці — дитячий «Плюс плюс» (1,68%; зменшення 4%). Ну а закрив провідну десятку канал «Оце» (1,40%; зростання 30%).
Головні прем’єри тижня
Канал «1+1 Україна» презентував дві новинки: документальну стрічку Дмитра Комарова «Вихід» (rat 0,48%; shr 2,58%; восьме місце в слоті) та чотирисерійну драму «Під одним дахом» (rat 0,38%; shr 3,5%; пʼяте місце в слоті).
В ефірі «Бігуді» стартувала чергова турецька драма — «Дикий» (rat 0,57%; shr 3,33%; шосте місце в слоті). Канал К1 запустив новий тревел-проєкт «Андрій подорожує» (rat 0,17%; shr 0,89%; 15-те місце в слоті).
Серед телепрем’єр кіно найбільше відзначився Новий канал, показавши бойовики «Брудні янголи» (rat 1,22%; shr 7,29%; перше місце в слоті) та «Шеф під прикриттям» (rat 0,61%; shr 3,53%; пʼяте місце в слоті); супергеройський фільм «Веном. Останній танець» (rat 2,48%; shr 11,27%; друге місце в слоті); трилери «Година істини» (rat 0,3%; shr 4,92%; четверте місце в слоті) та «Мізантроп» (rat 1,34%; shr 10,89%; перше місце в слоті). На ICTV2 відбулася прем’єра фільму «Під гіпнозом» (rat 1,17%; shr 5,78%; третє місце в слоті).
Марафон
Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», зросли за комерційною аудиторією віком 18—54 років у містах із понад 50 тис. жителів на 6% (частка 3,95%), за широкою аудиторією 18+, 50 тис.+ — на 8% (частка 6,93%).
Провідні програми 47-го тижня телеперегляду
«Холостяк» на СТБ — знову лідер рейтингу найпопулярніших програм тижня (rat 2,86%; shr 17,31%). На другому місці — «Зважені та щасливі» на СТБ (rat 2,56%; shr 12,68%). Першу пʼятірку закрив кінопоказ на Новому каналі: «Веном. Останній танець» (rat 2,48%; shr 11,27%), «Веном-2. Карнаж» (rat 2,13%; shr 10,93%) та «Вікінги проти прибульців» (rat 2,02%; shr 10,85%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли проєкти СТБ (реаліті «Супермама», серіали «К.О.Д.», «Код кохання», «Сліпа») та «Сім’я по неділях» на Новому каналі.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Кінопоказ на Новому каналі очолив рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією: «Веном. Останній танець» (rat 2,92%; shr 14,65%), «Вікінги проти прибульців» (rat 2,61%; shr 15,65%), «Веном-2. Карнаж» (rat 2,04%; shr 12,62%), «Спартанець» (rat 1,76%; shr 10,51%). Закрив першу пʼятірку проєкт «Зважені та щасливі» на СТБ (rat 1,73%; shr 9,49%).
У десятці відзначилися фільм «Мізантроп» на Новому, проєкт Dizel Show на ICTV2, серіали «Черговий лікар» і «Слід» на СТБ, а також реаліті «Супермама» на СТБ.
Лідери за жіночою аудиторією
Рейтинг найпопулярніших програм тижня за жіночою аудиторією знов очолюють проєкти СТБ: «Холостяк» (rat 4,42%; shr 24,02%), «Зважені та щасливі» (rat 3,37%; shr 15,26%), серіал «Код кохання» (rat 2,64%; shr 11,24%). Четверта сходинка — за фільмом «Веном-2. Карнаж» (rat 2,31%; shr 10,3%) на Новому. Закрив пʼятірку проєкт«Супермама» на СТБ (rat 2,17%; shr 12,51%).
До провідної десятки увійшли «Сліпа» та «К.О.Д.» на СТБ, серіал «Сім’я по неділях» і фільм «Веном. Останній танець» на Новому, процедурал «NCIS. Полювання на вбивць» на НТН.
Лідери серед молоді
Проєкти СТБ очолили рейтинг і за молодою аудиторією 18—35 років: «Холостяк» (rat 3,35%; shr 24,25%), «Зважені та щасливі» (rat 2,77%; shr 16,03%). Далі — дві частини супергеройської франшизи на Новому каналі: «Веном-2. Карнаж» (rat 2,69%; shr 17,3%) та «Веном. Останній танець» (rat 2,45%; shr 12,96%). Закрив пʼятірку проєкт «Супермама» на СТБ (rat 2,17%; shr 22,26%).
Решта місць у провідній десятці розподілилися так: серіали «Черговий лікар», «К.О.Д.» і «Слід» на СТБ, «Ромео і Джульєтта з Черкас 2» на ТЕТ, фільм «Вікінги проти прибульців» на Новому каналі.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

