У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче

У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче

Автомобільна культура Америки легко впізнає Chevrolet Bel Air. Хоча модель за десятиліття сильно змінювалася, і сьогодні можна побачити чудові екземпляри на вулицях або виставках. Однак навряд чи ви знайдете такий же бездоганний та вражаючий, як цей.Перед вами — повністю перероблений універсал Bel Air 1967 року. Його модифікації стосувалися не лише потужності під капотом, але й зовнішнього вигляду, щоб автомобіль завжди привертав увагу.Універсал буде розіграний на аукціоні Mecum у січні в рамках продажу колекції класичних автомобілів сім’ї Дей. Попередньої оцінки вартості поки немає, але з огляду на обсяг виконаних робіт, можна сміливо припустити, що ціна буде значною.Що робить цей автомобіль особливим? Перш за все, під капотом встановлено новий 502-кубовий (8.2-літровий) двигун V8, який поєднано з модернізованою автоматичною коробкою передач.Офіційних даних про потужність цього двигуна немає, але подібні двигуни легко можуть видавати понад 600 к.с. без турбонаддуву. Це наближає його до характеристик сучасних потужних універсалів, таких як Audi RS6 Avant, але вся ця сила вкладена в універсал середини 1960-х років, розміром з невелику яхту, що одночасно вражає та трохи лякає.Екстер’єр Chevrolet також повністю оновлено. Автомобіль пофарбовано в індивідуальну комбінацію кольорів — оранжевий та золотий перламутр. Оригінальні дверні ручки прибрані, а передній та задній бампери отримали новий хромований покриття.Хром також присутній на дисках коліс, які встановлені над оновленими гальмами SSBC з чотирипоршневими супортами. Дорожній просвіт зменшено, що надає Bel Air більш агресивної пози, ніж будь-яка заводська версія.Салон виконано в комбінації оранжевої та кремової шкіри, встановлено нові ремені безпеки. Аудіосистема також оновлена — встановлено кастомну головну панель та покращені динаміки.На одометрі автомобіля — трохи менше 8 000 миль (12 800 км). Незрозуміло, чи це оригінальний пробіг, або, що більш ймовірно, відстань, пройдена після заміни двигуна.Цей автомобіль є яскравим прикладом того, як класику можна переосмислити, поєднавши ретро-дизайн із сучасними технологіями та потужністю. Подібні проекти часто стають об’єктами палких дискусій серед автолюбителів: одні вважають, що оригінальність потрібно зберігати, інші — що саме такі переробки дають старим автомобілям нове життя. Продаж на аукціоні Mecum покаже, наскільки високо цінується на ринку така робота, де майстерність кастомізації поєднується з історичною цінністю моделі. Універсали 1960-х років останнім часом набувають все більшої популярності серед колекціонерів, і цей приклад, безумовно, виділяється серед інших завдяки своїй радикальній зовнішності та технічній начинці.

Джерело матеріала
loader