Без премʼєр, але з іноземними хітами та стабільним лідерством «Холостяка». Як дивилися телеканали 24—30 листопада 2025 року
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 48 тижня 2025 року (24—30 листопада)
Starlight Media утримує перше місце серед українських медіагруп з часткою 25,60% (зменшення 3% відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 16,42% (зменшення 1%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,90% (зростання 14%).
Канал СТБ залишається лідером серед телеканалів із часткою 9,07% (зменшення 5% порівняно з минулим тижнем). На другому місці — Новий канал із часткою 6,90% (зростання 2%). Третю сходинку займає ICTV2 з часткою 5,22% (зменшення 5%).
На четвертій позиції — канал ТЕТ із часткою 4,24% (зростання 12%). На п’ятій сходинці — канал НТН із часткою 3,49% (зростання 4%). На шостому місці — канал «2+2» з часткою 3,37% (зростання 1%). І на сьомому місці — канал «1+1 Україна» з часткою 3,10% (зменшення 16%).
Восьме місце посів канал «Бігуді» (2,33%, без змін). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (2,04%, зростання 22%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,11%, зменшення 21%).
Головні прем’єри тижня
48-й тиждень відбувся без прем’єр і стартів на головних каналах. Однак декілька каналів показали телепрем’єри іноземного кіно. Так, Новий канал показав комедійну спортивну драму «Сімейний реслінг» (rat 0,33%, shr 2,20%, 8-ме місце в слоті), ICTV2 показав супергеройський фільм «Чорний Адам» (rat 1,35%, shr 6,88%, 4-те місце в слоті) і бойовик «Клінер» (rat 0,76%, shr 3,60%, 6-те місце в слоті), а «2+2» — бойовик «Придорожній заклад» (rat 1,07%, shr 4,29%, 4-те місце в слоті).
Марафон
Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», знизилися за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із понад 50 тис. людей на 9% (частка 3,60%) і за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ на 7% (частка 6,44%).
Провідні програми 48-го тижня телеперегляду
«Холостяк» на СТБ не полишає перше місце в рейтингу найпопулярніших програм тижня (rat 3,03%, shr 15,41%). Трійку закривають також шоу СТБ: «МастерШеф 16» на СТБ (rat 2,9%, shr 12,75%) і «Зважені та щасливі» (rat 2,56%, shr 10,19%). П'ятірку закриває кінопоказ франшизи про Мумію на Новому каналі: «Мумія. Гробниця імператора драконів» (rat 2,25%, shr 10,21%) і «Мумія повертається» (rat 2,01%, shr 7,97%).
У десятку найпопулярнішого контенту тижня ще входять серіали СТБ «К.О.Д.» і «Сліпа», а також кінопоказ: дві частини «Сам удома» на ТЕТ і перша частина «Мумії» на Новому каналі.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
«МастерШеф 16» на СТБ очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією (rat 2,61%, shr 12,93%). Закриває п'ятірку кінопоказ на Новому каналі: «Ван Гельсінг» (rat 2,19%, shr 10,43%), «Вікінги проти прибульців» (rat 2,12%, shr 19,66%), «Хмарочос» (rat 1,94%, shr 11,88%) і «Мумія. Гробниця імператора драконів» (rat 1,91%, shr 9,72%).
До десятки потрапив ще кінопоказ «Піраміда» і «Шрек 2» на Новому, «Сам удома» на ТЕТ, проєкт «Поле» на Новому каналі і серіал «АТП Перевізники» на ICTV2.
Лідери за жіночою аудиторією
Рейтинг найпопулярніших програм тижня за жіночою аудиторією очолюють проєкти СТБ: «Холостяк» (rat 4,44%, shr 20,6%), «Зважені та щасливі» (rat 3,61%, shr 13,56%), «МастерШеф 16» (rat 3,18%, shr 12,6%). Закривають п'ятірку серіали СТБ: «К.О.Д.» (rat 3,13%, shr 14,61%) і «Сліпа» (rat 2,6%, shr 16,4%).
До десятки також потрапив проєкт «Супермама» на СТБ, а також кінопоказ: дві частини «Мумії» на Новому і дві частини «Сам удома» на ТЕТ.
Лідери серед молоді
Проєкти СТБ очолюють рейтинг також і за молодою аудиторією віком 18—35 років: «Холостяк» (rat 4,00%, shr 23,71%), «МастерШеф 16» (rat 2,97%, shr 14,51%), «К.О.Д.» (rat 2,6%, shr 15,54%) і «Зважені та щасливі» (rat 2,48%, shr 13,22%). Закриває п'ятірку фільм «Ван Гельсінг» на Новому каналі (rat 2,23%, shr 10,35%).
До провідної десятки увійшли серіал «Сліпа» на СТБ, мультсеріал «Губка Боб Квадратні Штани» на «Плюс плюс», а також кінопоказ: дві частини «Мумії» на Новому каналі і «Сам удома» на ТЕТ.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

