Найміцніший позашляховик Ranger від Ford тепер з бензиновим двигуном V6, але для його придбання знадобиться закордонний паспорт
Найміцніший позашляховик Ranger від Ford тепер з бензиновим двигуном V6, але для його придбання знадобиться закордонний паспорт

Найміцніший позашляховик Ranger від Ford тепер з бензиновим двигуном V6, але для його придбання знадобиться закордонний паспорт

Компанія Ford представила нову, найпотужнішу версію позашляховика Everest, який є «братом» пікапа Ranger. Нова модифікація Tremor оснащена бензиновим двигуном V6, що робить її ще ближчою до очікуваного, але так і не створеного, варіанту Raptor. Однак, ця новинка доступна виключно для ринків Близького Сходу.Прем’єра автомобіля відбулася на Liwa International Festival в Абу-Дабі. Зовні 2026 Ford Everest Tremor практично ідентичний австралійській версії, що дебютувала роком раніше. Він отримав ту саму підвіску Bilstein, підвищення кліренсу на 26 мм, режим Rock Crawl, а також чорні 17-дюймові диски з позашляховими шинами General Grabber AT3.Головною зміною став силовий агрегат. Для близькосхідного ринку стандартні двигуни замінили на бі-турбо 2.7-літровий бензиновий V6 EcoBoost. Він працює в парі з -ступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом.Цей мотор добре відомий: він встановлюється на Ford F-150, а також на американські версії Ranger. Для порівняння, 3.0-літровий турбодизельний V6 в австралійському Everest Tremor розвиває лише 247 к.с., хоча і пропонує більший крутний момент – 600 Нм.За словами компанії, така конфігурація забезпечує «потужність і крутний момент, що лідирують у класі». Це має дати перевагу в боротьбі з прямими конкурентами.До кола основних суперників Ford Everest належать рамні позашляховики, такі як Toyota Land Cruiser Prado та Fortuner, Mitsubishi Montero Sport, Isuzu MU-X і Nissan X-Terra. На тлі цього списку поява версії з потужним бензиновим V6 дійсно може зміцнити позиції Everest Tremor, принаймні на папері.Крім версії Tremor, оновлена на 2026 рік лінійка Everest для Близького Сходу також включає комплектації Active, Sport і Platinum. Всі вони отримали ті ж оновлення, що й їхні австралійські аналоги, що цілком логічно, оскільки всі вони виробляються на одному заводі в Таїланді.Поява такої версії підкреслює регіональні особливості автомобільного ринку. У той час як Європа та інші регіони зосереджені на екологічності та електромобілях, на Близькому Сході, де паливо традиційно доступніше, попит на потужні та надійні бензинові двигуни для важких умов експлуатації залишається високим. Цей крок Ford показує гнучкість глобальної стратегії бренду, який адаптує свої продукти під конкретні потреби та уподобання покупців у різних куточках світу, навіть якщо це стосується лише одного регіону.

Джерело матеріала
loader
loader