/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2Fce990469ac2073b496ac8908f6a30726.jpg)
Укрпродукт збільшив продажі вершкового масла на 26% завдяки зростанню експорту
Компанія «Укрпродукт Груп» за 9 місяців 2025 року утримала загальні обсяги виробництва на стабільному рівні, незважаючи на виклики, пов’язані з обстрілами та перебоями з енергопостачанням, передає «ПроАгро Груп».
Обсяги експорту становили 20,4% від загального обсягу продажів, що зміцнило позиції групи як одного з провідних експортерів молочної продукції України.
Виробництво плавленого сиру зменшилося на 8,5%, проте продажі цього продукту зросли на 8,1%, що свідчить про перехід споживачів до більш доступних альтернатив.
Продажі вершкового масла зросли на 25,8%, головним чином завдяки високому попиту на експортних ринках. На внутрішньому ринку обсяги продажів масла були стратегічно скорочені через значний тиск на маржу.
Обсяг реалізації спредів збільшився на 5% завдяки посиленню експортної активності. Продажі сухого знежиреного молока та продуктів із нього зросли на 74,7%.
Диверсифікація продуктового портфеля також сприяла розвитку продажів продукції з насіння соняшнику, які зросли більш ніж у 4 рази.

