Ірина Букур
Ірина Букур
1843

Ірина Букур

Ірина Букур: сусідка Януковича, яка заробляє на продажу "краси"

Вона є прикладом жінки, яка завдяки зв'язкам з потрібними людьми і наявності грошей створила популярний український бренд авторської косметики. Зараз Ірина ділить життя між Україною і Швейцарією, веде розкішний спосіб життя, багато подорожує і продовжує відкривати магазини косметичної продукції ТМ Irene Bukur.

1. Біографія
2. Сім'я і особисте життя
3. Освіта
4. Кар'єра
5. Про косметику Irene Bukur
6. Про шляхи створення косметичного бізнесу
7. Про розвиток бренду Irene Bukur
8. Оновлення концепції магазинів
9. Вілла по сусідству з Януковичем

Біографія

Народилася Ірина в Кривому Розі (1975 р). Останні 7 років живе то в Україні, то в Швейцарії, оскільки співпрацює зі швейцарськими косметологами.

Сім'я і особисте життя

Ідейний натхненник популярної в Україні косметики Ірина Букур займається не тільки бізнесом. Вона ще встигає виховувати трьох дітей (двох синів і дочку), займатися спортом, а також подорожувати. 

Подорожує Ірина дійсно багато. Разом зі своїм чоловіком Ігорем вона об'їздила не тільки багато європейських країн, але також побувала в екзотичних місцях Південно-Східної Азії. Фото з подорожей Букур із задоволенням викладає на своїй сторінці в Фейсбук.

"Власна справа - це не просто робота, це частина життя, тому я звикла розподіляти час між сім'єю і бізнесом", - говорить Ірина.

 Також жінка розповідає, що часто буває в Швейцарії з приголомшливим ландшафтом, тому в будь-яку пору року ходить в гори. За словами Букур, це стало вже традицією, оскільки відмінно заряджає енергією і дозволяє отримати нові враження. 

Крім прогулянок в гори, Ірина часто медитує сама і рекомендує робити це іншим жінкам, щоб "відновити внутрішній баланс і гармонію".

Освіта

З юних років займалася музикою. Спочатку кілька років ходила в музичну школу. Потім, як вона сама розповідає в одному з інтерв'ю, вирішила розвиватися далі, тому вступила в Донецьку консерваторію. Однак там швидко зрозуміла, що музика - це не те, оскільки ти або виступаєш на великій сцені, або залишаєшся "сірою мишкою". 

До великої сцени Букур не дотягувала, а бути посередньою не дозволяли великі амбіції. 

Ось Ірина і вирішила змінити сферу діяльності, вступивши на економіко-правовий факультет в Одеський національний університет ім. Мечникова.

Кар'єра

На початку своєї трудової діяльності Ірина Букур працювала в сфері продажів. У неї це дуже добре виходило і приносило гроші. Спочатку продавала дитячі книги, а потім - косметичну продукцію інших брендів. Сфера косметології і краси настільки зацікавила жінку, що Букур почала замислюватися над створенням власної лінійки косметики по догляду за собою. Так з'явилася перша в Україні "жива" косметика Irene Bukur.

Вперше косметичні вироби Irene Bukur з'явилися на українському ринку в 2009 році. У нашій країні косметика Ірини Букур поки що єдина, яка позиціонується як "жива", яка виготовляється майже повністю з натуральних складових. Всі препарати марки містять в складі близько 80% природних компонентів (масел, екстрактів, витяжок).

Серйозно зайнятися своїм бізнесом у цій сфері Ірині Букур вдалося завдяки Лідії Москаленко, яка була завкафедри аптечної та промислової технології ліків в Національному медуніверситеті ім. Богомольця. Саме до неї прийшла молода Ірина з баночками і попросила сказати свою думку. З того часу жінки працюють разом.

Москаленко Лідія, бувши кандидатом фармацевтичних наук, свого часу заснувала факультет лікувальної косметології і кафедру аптечних і промислових лікарських технологій, а також зайнялася дослідженнями в сфері лікувальної косметології. За час своєї роботи вона розробила 90 рецептур, які були взяті за основу при виробництві косметичної продукції ТМ IRENE BUKUR. 

Тому натуральністю засобів компанія Букур зобов'язана саме Москаленко.

Про косметику Irene Bukur

Косметичні препарати Irene Bukur призначені для регулярного догляду за шкірою і волоссям. Компанія позиціонує себе як першого в Україні виробника "живої" косметики на основі 100% натуральних засобів.

У нинішній час під брендом Irene Bukur випускається приблизно 30 косметичних лінійок, які допомагають доглядати за різними типами шкіри і боротися з шкірними проблемами. Крім цього, компанія окремо виробляє засоби по догляду за волоссям та ротовою порожниною.

Розробки ведуться не тільки в Україні, але й у Швейцарії. Кожен випущений продукт Irene Bukur офіційно запатентований і відповідає міжнародним стандартам якості, а це, в свою чергу, є гарантією того, що засоби безпечні для здоров'я.

Про шляхи створення косметичного бізнесу

Букур Ірина пройшла шлях від музиканта до бізнес-леді в сфері косметики. Розповідає, що хоча в юні роки і займалася музикою, розуміла, що цим заняттям не зможе себе нормально забезпечити у фінансовому плані. Тоді вона ще не думала про створення свого бренду, але бажання заробляти більше і мати кращі перспективи вже було. 

Оскільки у Ірини добре виходило продавати, вона вирішила розвиватися в цьому напрямку. 

У рідному місті дівчина влаштувалася продавцем дитячих книг. Букур каже, що продавати дитячі книги їй дуже подобалося, але через якийсь час вона все-таки вирішила змінити роботу. Від літератури перейшла до косметики. "Мене стало хвилювати, в якому стані моє волосся, шкіра, фігура і т.д. Тому займатися косметикою мені стало цікавіше", - говорить Ірина. Спочатку просто продавала інші бренди, але незабаром зрозуміла, що все життя бути найманим працівником не хоче, тому почала замислюватися про свою справу. "Залишалося тільки зрозуміти, чого ж я хочу. Але зважитися кинути роботу складно - у мене не було багатих батьків або чоловіка, які б забезпечували мене, або могли б дати мені стартовий капітал, та й сама ідея бізнесу ще не була до кінця сформована", - згадує засновниця бренду Irene Bukur.

До створення своєї косметичної компанії підштовхнула зустріч з вченим в сфері фармацевтики Лідією Москаленко, яка на той момент працювала в Національному медичному університеті. Почувши про плани Ірини Букур створити український косметичний бренд, жінка погодилася допомогти з розробками рецептур. Саме вона створює всі ті косметичні препарати, які користуються такою популярністю серед українок.

На питання журналіста про те, де взялися гроші на розвиток бізнесу, Ірина відповіла, що накопичила за час роботи продавцем. Мабуть, їй як продавцеві добре платили. Настільки добре, що і на життя вистачало, і випустити свою косметику вийшло, і навіть найняти швейцарських фахівців вдалося.

Пізніше бізнесвумен підключила до виробництва своєї продукції швейцарських косметологів. Каже, що постійно стежить за європейським ринком, ось і зрозуміла, що Швейцарія за інноваційними технологіями - попереду всіх. Мабуть, знову зібравши грошей, Ірина Букур почала співпрацювати зі швейцарськими технологами та докторами в сфері косметології. Вона познайомилася з доктором Альберто Фаучи, засновником лабораторії GeoCosm та італійського заводу C.D.B. Srl, який погодився співпрацювати. Першим спільним продуктом стала сироватка Pure Vitamin C. "Це «ідейна» людина (в хорошому сенсі цього слова) з приголомшливою працездатністю", - захоплюється Ірина.

Про розвиток бренду Irene Bukur

Засновниця першого в Україні бренду "живої" косметики Ірина Букур розповідає, що є головним та найбільш вимогливим клієнтом. Вона постійно моніторить іноземний ринок, дізнаючись, що пропонують провідні виробники з Франції, Італії, Японії, Америки та інших розвинених країн. Каже, що як тільки на ринку з'являються косметичні новинки, вона їх тут же купує. Ще дізнається про технології виробництва, про сировину та інші аспекти, які допомагають у розвитку свого бізнесу.

Маючи досвід роботи в продажах, Ірина Букур вирішила реалізовувати свою косметику в спеціалізованих магазинах. За її словами, в супермаркетах або мультибрендових магазинах надати покупцеві якісну консультацію про той чи інший продукт неможливо, тому і вирішила відкрити мережу своїх магазинів. Кожен продавець-консультант проходить спеціальне навчання, щоб мати повне уявлення про всі види продукції і бути здатним відповісти на всі питання, які цікавлять клієнта. Ірина каже, що все це - виключно заради турботи про покупців, але від своїх співробітників жінка все-таки вимагає виконання плану продажів.

Оновлення концепції магазинів

Не так давно видання retailplatforma.com розповіло про те, що в цьому році компанія Ірини Букур оновила формат магазину в одному з найбільших торгових центрів Києва DreamTown. Іншим став і дизайн інтер'єру, і упаковки косметичних засобів. Зміни плануються у всіх магазинах Irene Bukur і викликані тим, що бренду виповнюється 10 років.

"Ми повністю змінили концепцію нашого бренду. І це була перш за все моя внутрішня потреба, - розповіла авторка авторської косметики Ірина Букур. - Мені було дуже важливо, щоб в моєму магазині жінка могла відчути себе оточеною увагою і турботою, зрозуміти, що догляд за собою - це не вимушений обов'язок, а можливість приділити час собі коханій".

Вілла по сусідству з Януковичем

Ірина Букур живе красивим життям: подорожує, багато часу проводить в Швейцарії, носить одяг відомих брендів, користується дорогою косметикою і т.д.

А ще вона живе на Оболонській набережній у величезному особняку з землею площею цілих 787 кв.м - якраз по сусідству з маєтком Віктора Януковича.

Хоча сама Ірина любить говорити про те, що для неї успіх полягає в досягненні певної високої мети, а не в зароблянні грошей, вона багато працює, щоб її бізнес приносив хороший дохід. Про це говорить вже те, що Букур, крім елітної нерухомості (величезної вілли з ділянкою площею майже 790 кв.м), володіє також "Лабораторією Ірен Букур", а також підприємствами "Джус експорт" і "ТПО "Імідж".

Згадки про персону