Юлія Романенко
  • Країна
    Україна
Юлія Романенко
4830

Юлія Романенко

Юлія Романенко - представниця найбільшого косметичного бренду з проблемним іміджем

Директор українського представництва найбільшого світового косметичного бренду «Лореаль», яка намагається допомогти нужденним жінкам.

1. Ділова жінка і світська левиця
2. «Глянцева біографія» представниці «імперії краси»
3. Обличчя «косметичного гіганта» в Україні зі спірною репутацією
4. «Лореаль Україна» - сумнівне минуле і амбітні плани на майбутнє

Ділова жінка і світська левиця

Юлія Романенко, Лореаль якої є однією з найбільших косметичних компаній України і світу, є однією з небагатьох успішних молодих жінок в сучасному вітчизняному бізнесі. Одна з директорів підрозділу французької «імперії краси» визнана однією з найбільш високооплачуваних менеджерів в країні. Робота Романенко полягає в найбільш вигідному поданні її бренду серед сотень інших і забезпечення панування продуктів «Лореаль» в вітчизняних косметичних мережах.

Крім бізнесу Юлія Романенко, біографія якої недоступна в Інтернеті, широко відома у вузьких колах столичної еліти. Директор «Лореаль Україна» часто присутня на різних заходах в Києві - презентаціях, тижнях моди, прем'єрах і вечірках.

В останні роки Юлія Романенко активно працює над створенням іміджу освіченої, соціально відповідальної і прогресивної підприємниці. «Лореаль Україна» намагається реалізовувати ряд амбітних проектів, які викликають скепсис не тільки серед недоброзичливців топ-менеджерки, а й широкої громадськості.

«Глянцева біографія» представниці «імперії краси»

Компанія «Лореаль» і її українське представництво є одним з найбільш скандально відомих виробників сучасної косметичної галузі. На даний момент французький бренд оцінюється в кілька десятків мільярдів доларів, контролюючи більшу частину світового ринку продуктів краси.

«Лореаль», Юлія Романенко для якого стала однією з найбільш цінних співробітників, славиться вкрай жорсткою кадровою та іміджевою політикою. Все особисте і професійне життя співробітників і керівників конгломерату жорстко регламентується строгими етичними правилами. Представникам київського офісу вказується не тільки, як працювати, але спілкуватися і будувати особисте життя.

Менеджмент «Лореаль» строго контролює свій публічний імідж і присікає появу будь-якої негативної інформації про себе. Не виняток і Юлія Романенко, яка постає в своїх нечисленних інтерв'ю не як людина, а бездушний глянцевий персонаж, який спілкується плакатними фразами з рекламних буклетів компанії.

Згідно з даними офіційної біографії, Юлія Романенко починала на позиціях, далеких від менеджменту однієї з найбільших косметичних компаній країни. Майбутня директриса працювала на телебаченні і в моделингу. Однак, красива і амбітна дівчина зуміла здійснити прорив на початку цього десятиліття і перейшла на позицію продакт-менеджера в українському підрозділі компанії «Ів Сен-Лоран». Кар'єрне зростання Юлії Романенко було стрімким, оскільки вже через кілька місяців роботи вона почала керувати справами таких всесвітньо відомих брендів, як «Армані», «Качарел» і «Віктор і Рольф».

Несподіване для багатьох столичних експертів сходження Романенко заведено пояснювати не тільки її хваткою і здібностям, а й заступництву. У Києві вже довгий час ходять чутки, що шлях до керівних посад всесвітньо відомими брендами був забезпечений красивій дівчині її покровителем - багатим столичним бізнесменом. Юлія Романенко нібито довгий час знаходилась в зв'язку з мільйонером, який прийняв рішення допомогти молодій, красивій і амбітній дівчині. Сама «директриса» визнає, що не має належної освіти і досвіду для такої відповідальної роботи з великими брендами і заявляє, що домоглася успіху завдяки працездатності та наполегливості.

З сектору управління брендами класу люкс Юлія Романенко приходить в «Лореаль Україна» в 2012 році. В представництво найбільшого косметичного конгломерату з мільярдними оборотами дівчина також приходить з вулиці, не маючи освіти в сфері менеджменту та досвіду роботи в індустрії краси. В справи в представництві бренду її присвячував тодішній директор «Лореаль». Через деякий час начальник перевів Романенко з відділу маркетингу в піар-службу, давши їй своєрідний іспит - організувати спонсорську підтримку компанії на Одеському кінофестивалі. Згідно з офіційною версією, молода, але зухвала Юлія Романенко успішно впоралася із завданням і «застовпила» за собою місце в «Лореаль Україна».

Обличчя «косметичного гіганта» в Україні зі спірною репутацією

Компанія «Лореаль» є одним з найбільш відомих, успішних і скандальних брендів сучасності. Імперія краси була заснована в далекому 1909 році у Франції. На даний момент конгломерат входить в ТОП-200 найуспішніших компаній світу з річним оборотом в мільярди доларів. Компанія має 38 заводів по всьому світу і володіє правами на всім знайомі бренди «Нікс», «Мейбелін», «Гарньер», «Ів Сен-Лоран», «Армані», «Ланком», «Ля-Рош», «Віші» і багатьох інших.

Не дивлячись на глобальний успіх конгломерату, останніми роками навколо нього виникають все нові скандали, «Лореаль» звинувачують у забрудненні навколишнього середовища, проведенні випробувань на тваринах та шкоді здоров'ю споживачів. Юлію Романенко і «Лореаль» безпосередньо звинувачували в обмані покупців і поширенні фальшивої інформації в рекламі. Нахабна брехня в країнах ЄС коштувала «Лореаль» кількох сотень мільйонів євро штрафів за обман споживачів.

Господиню конгломерату - стару мільярдерку Лілліан Бетанкур звинувачували в корупції, підкупі французьких політиків і фінансових махінаціях. Юлія Романенко була змушена згладжувати наслідки скандалу з «сірими» і «чорними» поставками продукції «Лореаль» в Україні, Білорусі та Росії, що дозволило уникнути сплати мільйонів доларів податків.

В Україні офіційний підрозділ французького гіганта з'явився лише в 2004 році. Юлія Романенко є третім, або четвертим директором з комунікацій компанії, однак найдовше протрималася в своєму кріслі і продемонструвала найбільш успішні результати.

Сьогодні в офісах «Лореаль» по всій Україні працює більше ніж 250 чоловік. Крім того, компанія стрімко розвивається і постійно шукає нових співробітників. Робота Юлії Романенко полягає у формуванні позитивного іміджу компанії і керівництвом представлення бренду в різноманітних ЗМІ.

Сама «директриса» стверджує, що її головна місія на посту полягає в тому, щоб нести красу і знаходити нових клієнтів.

«Лореаль Україна» - сумнівне минуле і амбітні плани на майбутнє

В Україні «Лореаль» має сумнівну репутацію. Продукція бренду часто завозилася і поширювалася по країні за нелегальними схемами. Крім того, покупці часто стикалися з підробленою продукцією компанії, яка була не ефективною або шкодила здоров'ю споживачів.

Крім того, Юлія Романенко, «Лореаль» якої представлений майже в кожному мережевому магазині змушена боротися з критикою свого бренду. Серед покупців компанії існує думка, що він не вартий своїх грошей. Косметичні продукти від «Лореаль» мають один з найвищих цінників на ринку, проте результати від застосування дорогих засобів - розчаровує споживачів.

У «Лореаль Україна» Юлія Романенко працює більше ніж 6 років і останні роки змушена витрачати багато ресурсів на зміну іміджу своєї компанії в нашій країні. З подачі директора з комунікацій, «імперія краси» постає, як соціально відповідальний, екологічний бренд для свідомих споживачів.

Після лавини звинувачень в знущаннях над тваринами і забруднення природи «Лореаль» переходить на «зелені» стандарти роботи. У 2020 році продукція французького бренду стане «екологічною». Модернізовано буде і виробництво, яке обіцяють зробити більш енергоефективним.

Компанія починає продавати продукцію, що біологічно самознищується, і використовує в своїх лінійках натуральні компоненти. «Лореаль» намагається конкурувати з «нішевими» лініями природних косметичних засобів, які стають дедалі популярнішими в Україні через свою низьку ціну і високу якість.

Юлія Романенко активно працює над формуванням «зеленого» іміджу компанії і ввела в своєму київському офісі обов'язкове сортування офісу і збирання батарейок, що, за чутками, дратує багатьох її колег і підлеглих. Директор організовувала екскурсії на заводи по переробці відходів із залученням ЗМІ та фінансувала соціальні програми по захисту навколишнього середовища.

У 2017 році Юлія Романенко, «Лореаль» якої стрімко зміцнюється на косметичному ринку, організувала соціальну акцію. Гроші «імперії краси» були спрямовані на допомогу жертвам соціального насильства. Компанія створила ініціативу «Краса для всіх», в рамках якої постраждалим від побоїв дівчат і жінок вчили новим професіям в індустрії краси - перукарському мистецтві та візажу. Найбільш успішних учениць в компанії навіть хотіли влаштувати на роботу, проте ці плани так і залишилися на папері. Всього компанія з мільярдними оборотами допомогла 24 жертвам насильства, які витратили півроку життя і провели 500 годин на курсах зі стрижки і колорування. Сьогодні роботу з них знайшли лише 12 осіб, а решта - виявилися без нічого. Однак, «галасу» навколо ініціативи Юлії Романенко було багато, а про акцію повідомили безліч загальнонаціональних ЗМІ.

Юлія Романенко також проводила щорічну акцію під назвою «День соціальної відповідальності». Представники «Лореаль» проводять в своїх країнах різні заходи в допомогу ближнім - прибирають міста і зелені зони, допомагають в будинках для людей похилого віку та інтернатах та роблять багато іншого.

Згадки про персону