/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F495d9995-5f64-473a-997a-5c3562aa13d2.webp)
Крігер Майк: техно-підприємець і програміст, один із засновників Instagram
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F14154bd8-2333-4085-b5f9-86dd3ba12319.jpeg)
Крігер Майк — за час роботи на посаді техдиректора база користувачів соцмережі зросла до 1 мільярда користувачів на місяць
Біографія
Майк Крігер народився 4 березня 1986 року в місті Сан-Паулу, Бразилія.
Освіта
Майк Крігер з ранніх років виявляв інтерес до технологій, який підтримували його батьки, створюючи умови для розвитку його талантів.
У 2004 році він переїхав до Каліфорнії, щоб вступити до одного з провідних світових центрів технологічних інновацій — Стенфордського університету.
Тут Майк обрав міждисциплінарну програму символічних систем, що поєднує інформатику, когнітивні дослідження та лінгвістику.
Ця спеціальність дала йому унікальне розуміння взаємодії людини і технологій, що згодом стало ключовим фактором в його успіху. Під час навчання він познайомився з Кевіном Сістромом, своїм майбутнім партнером по створенню Instagram.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fff8e6aa8-36f0-434a-8e36-a83c2b478753.jpeg)
Сім'я
Майк у 2015 році одружився з Кейтлін Тріггер, яка стала не тільки його супутницею життя, а й партнером у філантропічних ініціативах. Вони разом фінансували Інститут сучасного мистецтва в Сан-Франциско.
Пара вважає за краще вести закритий спосіб життя, уникаючи зайвої уваги громадськості. Дітей у Крігера і Тріггера немає.
Кар'єра
Трудова діяльність Крігера почалася з роботи в технологічних компаніях. Після стажування в Microsoft, де він працював над продуктом PowerPoint, і досвіду в стартапі Meebo в якості дизайнера користувальницького досвіду, Майк в 2010 році разом з Кевіном Сістромом заснував Instagram.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F91b74549-33ab-4640-8c66-9464aafa4bc9.png)
Спочатку їх ідея полягала в тому, щоб створити додаток для реєстрації місцеположення, але вони швидко переорієнтувалися на платформу для обміну фотографіями.
У перші роки Крігер був єдиним розробником, відповідальним за технічну інфраструктуру та інтерфейс користувача. Його зусилля дозволили Instagram стрімко зростати, залучаючи мільйони користувачів.
У 2012 році Facebook придбав Instagram за один мільярд доларів, що стало знаковою подією в кар'єрі Крігера. Як технічний директор, він продовжив розвивати платформу, впроваджуючи такі функції, як фотофільтри, Stories і Direct Messaging, які зробили Instagram лідером в соціальних медіа.
До 2018 року кількість активних користувачів досягла мільярда на місяць. Однак у вересні 2018 року Крігер і Сістром оголосили про вихід з Instagram, що викликало багато спекуляцій щодо причин їх вирішення.
Після відходу Крігер не зупинився на досягнутому. У 2020 році він знову об'єднався з Сістромом, щоб запустити Rt.live — платформа для відстеження поширення COVID-19 у США.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F9f841368-4a31-445b-8d54-00a56656f7c6.jpeg)
У 2023 році вони представили Artifact, новинний додаток на базі штучного інтелекту. Але у 2024 році проєкт був закритий через недостатній інтерес користувачів.
У травні 2024 року Крігер приєднався до Anthropic на посаді директора з продуктів. Тут зона його відповідальності — розробка безпечних і етичних рішень в області ШІ, включаючи удосконалення моделі Claude.
Філантропічна діяльність Крігера також не залишилася без уваги. У 2015 році він виділив 750 тисяч доларів на підтримку благодійних організацій через GiveWell, а у 2021 році разом з дружиною профінансував відкриття Інституту сучасного мистецтва в Сан-Франциско.
Компромат
Майк Крігер уникнув великих публічних скандалів, що робить його репутацію відносно чистою для фігури такого масштабу. Однак його відхід з Instagram у 2018 році породив чутки про можливі розбіжності з керівництвом Facebook.
Деякі джерела припускали, що Крігер і Сістром були незадоволені втручанням материнської компанії в автономію Instagram, хоча офіційно це не підтверджувалося. Сам Крігер пояснював відхід бажанням досліджувати нові можливості і відпочити після інтенсивної роботи.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F79fb8e05-28c6-4143-bcc0-b3f0085efbfb.jpeg)
Закриття Artifact у 2024 році також викликало питання про здатність Крігера та Сістрома успішно запускати нові проєкти після Instagram. Деякі критики відзначали, що додаток не зміг виділитися на конкурентному ринку.
З усім тим, Крігер публічно визнав, що проєкт не виправдав очікувань, і зосередився на новій роботі в Anthropic.