Максим Храмов
  • Дата народження
    20 квітня 1965
  • Країна
    Україна
  • Соцмережі
Максим Храмов
5694

Максим Храмов

Максим Храмов: ресторатор, який краде чужі ідеї та імена

Максим Храмов - Фото 1

Ресторатор Максим Храмов став одним із творців мережі піцерій “Челентано”. Але в той час він не соромився використовувати чужу фірмову марку та навіть ім'я відомого актора і співака для створення ресторанів.

1. Біографія
2. Освіта
3. Сім'я
4. Кар'єра
5. Компромат
6. Статки

Біографія

Максим Храмов народився 20 квітня 1965 року у Львові. У рідному місті жив до 1996 року. Проживав якийсь час у Санкт-Петербурзі, а потім переселився до Києва.

Освіта

Ресторатор Максим Храмов має незакінчену музичну освіту. 

Спочатку він навчався у Львівській середній спеціальній музичній школі-інтернаті імені Соломії Крушельницької. Потім вивчав музикознавство у Львівській консерваторії імені Миколи Лисенка. 

Однак вищої освіти не отримав. 

Після першого курсу його забрали в армію, а після демобілізації Храмов вирішив не відновлюватися.

Сім'я

Батько Максима Храмова працював журналістом, а мати викладала російську мову і літературу. Старша сестра - музикант.

У ресторатора є дочка і двоє онуків. Про дружину інформації у відкритих джерелах немає.

Максим Храмов - Фото 2

Кар'єра

Максим Храмов з дитинства захоплювався журналістикою. Його статті почали публікуватись ще у восьмому класі. 

Першим місцем роботи для Храмова стала львівська молодіжна газета. Тут Максим відповідав за культуру, мистецтво і театр. Згодом став завідувачем відділу культури, а потім політики.

Після здобуття Україною незалежності, будучи головним редактором, Максим Храмов пішов з журналістики. Він зайнявся підприємницькою діяльністю. Майбутній ресторатор спочатку продавав килими, телевізори, автомобілі.

У 2001 році знайомі Гарік Кричевський і Марк Зархін запропонували йому очолити в Києві заклад, який вони відкривали. Це була “Картопляна хата”. Через півроку відкрився ще один заклад - піцерія “Челентано”.

Піцерія одразу стала популярною. До Храмова звернулись із пропозицією продати франшизу “Челентано”.  Так з'явились перша велика не тільки в Україні, але й в Східній Європі франчайзингова мережа ресторанів - “Челентано”. 

Через чотири роки піцерій було вже п'ятнадцять. До 2008 року у ресторатора вже налічувалося п'ятдесят закладів. У кращі роки налічувалося дві сотні закладів.

За свою кар'єру ресторатора Храмов переніс три кризи: в 2004, в 2008 і в 2014 роках. За словами самого підприємця він не переживав із приводу втрати закладів у кризові роки. Навпаки він навчився отримувати задоволення не тільки від відкриття ресторанів, але і від їх закриття.

У 2016 році Максим Храмов став співзасновником ресторану “Pastateca”, де основною стравою стала паста. Ресторатор створив ресторан “Гіві Рубінштейн” з єврейської та грузинською кухнею.

Самостійно Максим Храмов відкрив шість десятків ресторанів, піцерій і пабів. Усього ж по франчайзингу працює приблизно сто п'ятдесят закладів. 

Крім "Челентано", Храмову належать ресторани "Пастатека" і "Гіві Рубінштейн", а також фан-бари "Банка" і "Жовток".

Максим Храмов - Фото 3

 

Всі заклади Максима Храмова об'єднані в компанії “3F” - “Fun Food Family” і “Фанера Project”, в яких ресторатор є головою ради директорів.

У 2018 році ресторатор узяв участь у реаліті-шоу "Багач-бідняк". 

За сценарієм мільйонеру Храмову потрібно було вижити в невеликому містечку в Дніпропетровській області без грошей протягом двох днів.

Компромат

Ім'я Максима Храмова було замішаним у великий скандал із франшизою. Ще на початку 2000-х років у Севастополі з'явилися вареничні “Катюша”, інтер'єр яких нагадував радянські квартири 70-80-х років. Закладами в радянському стилі зацікавилися в Києві. Ресторатор Марія Адоніна в 2009 році купила у власника “Катюші” Вадима Гакала франшизу на відкриття закладів у Києві.

Інвестором нових вареничних у столиці виступив Максим Храмов. “Катюші” в Києві росли, як на дріжджах. Однак власника франшизи не влаштовувало, як працюють вареничні в столиці. Гакало запропонував стати фінансовим партнером у нових закладах мережі. Але після чотирьох років роботи Адоніна і Храмов відмовилися від франшизи і запропонували розірвати договір.

Севастопольський підприємець був не проти. Але він зажадав, щоб у такому випадку київські “Катюші” повністю змінили інтер'єр і назву.

Останнє було виконано майже відразу. Вже через тиждень всі київські заклади називалися “Перемога”. Але ось всередині нічого не змінилося. Гакало подав до суду на Адоніну з вимогою заборонити їй використовувати його фірмовий стиль закладів.

Феміда залишилася на боці Гакала, заборонивши використовувати вареничній “Перемога” дизайн “Катюші”. 

Храмов у цій справі вирішив перевести всі стрілки на Адоніну, заявивши, що він усього лише міноритарний акціонер і ніякого відношення до шахрайства з чужим дизайном не має.

Виник судовий спір і через назву піцерій “Челентано”. Коли франчайзинг мережі вийшов на молдавський ринок, назва закладу викликала незадоволення у італійського актора і співака Адріано Челентано

Він був проти використання його фотографій в інтер'єрах закладів, а також його прізвища в назві. 

Але творець піцерій Марк Зархін, а також сам Максим Храмов відстояли в суді можливість використання прізвища Челентано. 

Їх твердження, що в Італії безліч людей мають це прізвище і воно не асоціюється тільки з Адріано, виявилося переконливим.

Максим Храмов - Фото 4

Статки

Бізнес-активи Максима Храмова оцінюють в два з половиною мільйони доларів.

Автомобіль у ресторатора Mercedes-AMG вартістю сімсот тисяч гривень. 

Будинок підприємця загальною площею чотириста квадратних метрів знаходиться в Новій Конча-Заспі. Його вартість чотириста п'ятдесят тисяч доларів. Ремонт у ньому обійшовся в сімсот п'ятдесят тисяч доларів.

Згадки про персону