Олег Баришевський
  • Дата народження
    1 січня 1970
  • Країна
    Україна
Олег Баришевський
1532

Олег Баришевський

Олег Баришевський: господар «Аснови», який заробив мільйони на любові українців до алкоголю і закуски

Олег Баришевський є одним з найбільших гравців на ринку дистрибуції, торгівлі та логістики в Україні. Засновник однієї з перших мереж по реалізації товарів особистої гігієни і косметики. Мільйонер, який готовий витрачати величезні гроші на хороші вина. Господар найбільшої української роздрібної мережі з продажу алкоголю зі спірною репутацією.

1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео

Біографія

Сьогодні Олег Баришевський насолоджується успіхом і фінансовим благополуччям, заради якого пройшов «класичний шлях» українського бізнесмена з 90-х.

Почавши з дрібних торгових операцій, він разом з партнерами і друзями побудував одну з найбільших мереж в Україні, яка була продана за «небачені раніше» гроші інвесторам з компанії «Ватсонс».

Сьогодні Баришевський займається Winеtime - однією з перший українських торгових мереж з продажу алкоголю. Олег Баришевський народився в 1965 році.

Сім'я

Олег Баришевський, бувши «королем» української роздрібної торгівлі, є одним з найбільш закритих українських мільйонерів.

У Мережі немає інформації про особисте життя співвласника «Аснови», його сім'ї або обставин становлення в житті і бізнесі.

Баришевський жодного разу в житті не давав інтерв'ю і дуже рідко дозволяв себе фотографувати.

Причини небувалої загадковості мільйонера невідомі, що є причиною для численних припущень.

Точно відомо, що Баришевський Олег Іванович є холостою людиною. Веде усамітнений спосіб життя і з'являється на людях лише з ділових питань.

Освіта

Інформації про освіту власника «Аснови» - не представлена у відкритих джерелах. Олег Баришевський приховує інформацію про місце свого народження, школу та ВНЗ. Згідно з даними інсайдерів, Баришевський має диплом про вищу освіту і є ерудованою людиною.

Кар'єра і бізнес

Трудовий шлях Олег Олександрович Баришевський почав на початку 90-х років. Перше велике діло майбутній мільйонер відкрив в 1992 році в партнерстві зі своїми давніми друзями Володимиром Шаповаловим, Максимом Сафоновим і Анатолієм Строганом.

«Квартет» молодих бізнесменів заснував компанію «Савсервіс», яка спеціалізувалася на торгівлі алкогольними напоями, продуктами харчування, побутової хімії оптом і в роздріб.

Реалізація «народних товарів» йшла «ударними» темпами, що дозволило Баришевському і товаришам відкрити перший магазин в центрі Києва вже в 1993 році.

На початку 90-х засновники «Аснови» вирішили сконцентрувати ресурси і зусилля на створенні «імперії» торгівлі побутовою хімією, косметикою та засобів гігієни. Уже в 1994 році Баришевський Олег Олександрович вважається офіційним партнером міжнародного конгломерату «Проктал енд Гембл». Молодий бізнесмен і колеги значилися дистриб'юторами продукції «гіганта» засобів особистої гігієни.

Олег Олександрович зумів отримати мільйони доларів не тільки на співробітництві з «Проктал енд Гембл», але також налагодив тісні контакти з іншими популярними брендами: «Раптор», «Рута», «Саламандра» та «Екоплаcт».

Розширювати свою присутність в торгівлі Олег Баришевський почав в 1996 році, коли разом з іншими партнерами заснував «Дистриб'ютор-Центр». Пізніше компанія перетворилася в мережу магазинів «ДЦ», яка на «піку» розвитку налічувала близько 80 магазинів по всій країні.

У 2003 році Олег Олександрович починає реструктуризацію свого бізнесу і разом з товаришами заснував холдинг «Аснова». Всі компанії четвірки партнерів були об'єднані в єдину структуру, що допомогло спростити управління численними активами.

У той же період з'явився «Савсервіс-Центр», якому передали управління бізнесом в сфері логістики і дистрибуції, а також «ДЦ Україна», співробітники якого зайнялися управлінням мережею магазинів під брендом «ДЦ».

До 2010-х років Баришевський і партнери мали активи по всій Україні і здійснювали активну «експансію» за багатьма «фронтами»: роздрібній торгівлі, девелопменті, дистрибуції та логістиці.

У 2011 році Олег Баришевський і інші співвласники «Аснови» зуміли продати мережу своїх магазинів «ДЦ» китайській компанії «Ватсонс Груп». Магазини під нині забутою маркою успішно функціонують і сьогодні під вивіскою «Ватсонс».

Варто відзначити і зусилля Баришевського по налагоджені «логістичної імперії». У 2008 році саме «Аснова» реалізовувала проект будівництва центру «Калинівка» (Київська область). Всього логістичний об'єкт потребував міжнародних інвестицій на суму більш ніж 86 мільйонів доларів.

У 2010 році Баришевський «переключився» з розвитку торгової мережі «для дому та краси» на винний ритейл.

Олег Олександрович заснував одну з перших вітчизняних мереж по реалізації алкоголю та закуски до нього.

Проект WINETIME починався як магазин з преміальним спиртним і товарів середньоцінової категорії. Однак, сьогодні винні магазини розширили асортимент і пропонують клієнтам з усієї України понад 8 тисяч найменувань спиртного і продуктів гастрономії.

Магазини під брендом WINETIME працюють в 14 областях країни і займаються «популяризацією еногастрономічної культури». Крім того, мережа продає алкоголь і супутні товари через Інтернет.

Олег Баришевський особисто любить хороший алкоголь і вкладав кошти у відкриття і розвиток школи сомельє.

Крім мережі супермаркетів «середній клас плюс» Баришевський і його партнери по «Аснові» займаються логістикою, ритейлом і інвестиціями. Група складається з 6 компаній, а сам Олег Олександрович значиться співзасновником, бенефіціаром або співвласником більше ніж 30 різних підприємств, деякі з них залишились на непідконтрольній території.

Компромат і чутки

У 2011 році з'ясувалося, що Олег Баришевський і інші співвласники «Аснови» працюють через офшори.

Тоді з'ясувалося, що акції «ДЦ» контролювалися через кіпрську компанію «ДС Чеін Ентерпрайз Лтд».

Здійснення комерційної діяльності через офшорні зони є «традицією» для українського бізнесу і відбувається в цілях уникнення від українських податків.

Особисто Олег Баришевський не потрапляв у скандали, однак у 2010 році кореспонденти одного з найбільших ЗМІ України дали йому прізвисько «азіопеец», натякаючи на його проросійські погляди.

Безліч негативних відгуків можна знайти про одне з основних проектів Баришевського - мережі алкомаркетів WINETIME.

Наприклад, користувачі однієї з найпопулярніших соціальних мереж звинувачують персонал магазинів в шахрайстві. Є скарги про підміну штрих кодів із вказаними завищеними цінами.

Також клієнти скаржаться на низьку якість продукції з високою ціною - стейків, сирів і алкоголю.

 

Часто можна зустріти скарги на торгівлю простроченими продуктами, а також на погану роботу інтернет-магазину WINETIME.

Згідно зі скаргами клієнтів, товари приходять з великим запізненням, а замовлення часто плутаються співробітниками магазинів. Також можна зустріти нарікання на хамство персоналу, агресивну рекламу, що не відповідає дійсності.

Незадоволені роботою в «WineTime» і його співробітники. В Інтернеті можна зустріти скарги на низькі зарплати, непрофесійне і «хамовите» керівництво, переробки та багато іншого.

Декларація

Олег Олександрович Баришівський є одним з найбагатших українців. Згідно з оцінкою експертів, його статки перевищують 40 мільйонів доларів.

Відео

Згадки про персону