Петрук Віктор Борисович: кандидат на посаду столичного міського голови і критик транспортної політики Києва
Петрук Віктор Борисович — був автором альтернативного проєкту Шулявської розв'язки у вигляді реверсного кільця, однак київська влада відкинула його проєкт.
Біографія
Віктор Борисович Петрук народився 18 травня 1977 року в місті Житомир. З 1986 року проживає в місті Київ.
Освіта
Петрук має дві вищі освіти. Він закінчив Національний авіаційний університет та Національний університет будівництва і архітектури.
Сім’я
Віктор одружений на Ірині Петрук-Галаган. У подружжя двоє дітей: Валентина та Максим.
Кар'єра
Протягом року, з березня 1999 по квітень 2000 рік, Петрук був прибористом в Українській школі пілотів. Потім два з половиною роки він був техніком-технологом в ТОВ «Ликом-пак». Потім кілька місяців (листопад 2002 — лютий 2003) Віктор обіймав посаду техніка першої категорії на кафедрі аеродинаміки і безпеки польотів Національного авіаційного університету.
У лютому 2003 року Петрук влаштувався в ТОВ «СПК «Ейрстрім». До липня 2007 року він працював тут інженером-конструктором. З серпня по жовтень 2008 рік Петрук був інженером першої категорії в Департаменті інженерної екології та промислової безпеки ВАТ «УКРГАЗПРОЕКТ».
У листопаді 2008 року Віктор став співробітником ТОВ Конструкторське бюро «Sky Wind». За півтора року він змінив посади інженера конструктора і заступника директора з якості. У серпні 2010 року Петрук став інженером першої категорії ТОВ «Експреспроект».
Влітку 2013 року Віктор став держслужбовцем. До листопада 2015 року він був головним фахівцем відділу моніторингу та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури в Департаменті містобудування та архітектури КМДА. Наступні пів року Петрук працював на аналогічній посаді і в тому ж департаменті в секторі розвитку безбар'єрного середовища. З квітня 2016 по лютий 2018 рік Віктор працював у відділі технічної політики.
У 2020 році Петрук балотується на посаду київського міського голови. Віктор йде на вибори від партії «Громадянський рух «Хвиля». На момент виборів він обіймає посаду командира авіаційної ланки (парашутної) льотної служби Центрального аероклубу Товариства сприяння оборони України ім. О.Н. Корольова.
Віктор — активний критик транспортної політики Києва. Був автором альтернативного проєкту Шулявської розв'язки у вигляді реверсного кільця. Однак в КМДА вирішили розробляти проєкт «Київдормостпроекту» — неповний чотирилисник з трьома з'їздами.
Декларація
В останній раз Віктор Петрук опублікував електронну декларацію про свої доходи в березні 2019 року.
Кандидат в мери столиці у спільній власності володіє київською квартирою (53,8 кв. м). Цінного рухомого майна, в тому числі автомобілів, у Віктора немає.
У 2018 році Петрук в КМДА заробив майже 54 тисячі гривень. Його дружина поповнила сімейний бюджет на 39 тисяч гривень.