/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F60eb138db4bbf41a5bce600b82f49ac6.jpg)
Андреа Адамо: «Нас чекають чимало проблем»
Після того, як в Німеччині в травні трохи пом’якшили карантинний режим, Hyundai Motorsport (базується в Альценау) почав поступово повертатися до активного життя.
За словами шефа корейсько-німецької команди, Андреа Адамо, приблизно половина співробітників повернулася на робочі місця – всі інші будуть працювати в дистанційному режимі, як і раніше.
Зараз у Hyundai Motorsport майже всі роботи провадяться мінімум в трьох основних напрямках – реорганізація діяльності компанії (з поправкою на умови карантину), підготовка та обслуговування техніки класу R5 для клієнтів, а також повна діагностика та перебудова всіх заводських WRC.
При цьому всі повинні дотримуватися необхідні запобіжних заходів – збереження безпечної дистанції між співробітниками, кожен автомобіль обслуговують тільки два закріплених за ним механіки й т.
Тим часом Адамо хоч і тішиться з поступового повернення команди до звичного ритму життя, але все одно не забуває постійно нагадувати всім, що після завершення карантину доведеться зайнятися розв’язанням інших проблем….
Андреа Адамо, шеф Hyundai Motorsport: «Зараз все одно важко щось прогнозувати заздалегідь – адже етап в Кенії довелося скасувати, з Фінляндією теж немає повної впевненості.
Крім того, невідомо, коли ми зможемо відновити наші тестові програми.
І не варто забувати про те, що наслідки пандемії коронавіруса виявляться дуже серйозними – продажі автомобілів у всьому світі різко скоротилися, вже почалася глобальна економічна криза… І все це сповна відіб’ється на автоспорті – причому не тільки в цьому сезоні, але ще і як мінімум у 2021 році.
Нам всім, тобто FIA, керівництву WRC, командам та організаторам ралі, вже зараз і негайно треба вирішувати цілу низку проблем – з календарем WRC-2021 (не факт, що ми зможемо швидко повернутися до звичної норми в 13-14 раундів), з формуванням бюджетів для команд та організаторів змагань.
Багато що залежить від Іва Маттона (ралійного директора FIA) та його колег – слід визнати, у WRC склалася непроста ситуація, яка вимагає рішучих та правильних рішень.
Сподіваюся, у промоутера WRC це теж добре розуміють».
uk, Imago Sport/Scanpix.
