/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fefc9d721d088d688df31da858dea381f.jpg)
У «Сільпо» запустили опцію сканування товарів за допомогою мобільного застосунку. Як це працює?
У мережі супермаркетів «Сільпо» почала працювати система самостійного сканування та купівлі товарів за допомогою мобільного застосунку – «Вільнокаса» (Scan&Go), повідомляє пресслужба компанії.
На відміну від звичайних кас самообслуговування, система дозволяє сканувати товари одразу в залі супермаркету, а потім оплачувати всі покупки за допомогою одного QR-коду.
Система працює через мобільний застосунок «Сільпо».
Якщо натиснути на зображення кошика на головному екрані, відкривається спеціальний сканер.
Під час закупів необхідно сканувати штрихкоди на упаковці або на етикетках зважених продуктів.
Покупки додаються в електронний кошик, який відображається на дисплеї смартфона.
Товари можна відразу пакувати у свою торбинку.
Після натискання кнопки «Перейти до оплати» додаток згенерує QR-код, який треба зісканувати на касі самообслуговування «Самокаса» й оплатити покупку (готівкою, карткою чи застосунком).
Система діє у 59 супермаркетах мережі, в яких встановлено каси самообслуговування.
Доступ до послуги отримали клієнти, які є учасниками програми «Власний Рахунок».
Банк та Visa запустили систему Face.
Pay, яка дозволяє дозволяє оплачувати покупки за допомогою власного обличчя.
