Міст Патона.

Реставрація «з пристосуванням» мосту Євгена Патона в Києві триватиме до кінця 2025 року.

Про це йдеться у розпорядженні міського голови Віталія Кличка від 15 вересня.

Гарантійний термін виконаних робіт має бути не менш як 10 років.

Раніше муніципалітет заявляв про готовність почати реставрацію мосту Патона.

Повідомлялося, що «Київавтодор» вже підготував проєкт технічного завдання.

Проте щоб почати роботи, потрібне підтвердження від Міністерства культури.

На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції – повернути назад у реєстр.

У розпорядженні все ще йдеться про необхідність отримати дозволи від Мінкульту.

Фахівці заявляли, що стан мосту Патона – критичний, і термін його експлуатації сплив.

Цьогоріч міст визнали аварійним.

Міст Патона ввели в експлуатацію у листопаді 1953 року.

Ним проходила трамвайна лінія, яку демонтували у 2004 році, що розірвало мережу київського трамвая на лівобережну і правобережну.

Загалом за часів головування Олександра Омельченка (1996-2006) Київ втратив понад 60 кілометрів трамвайних колій.

За головування Леоніда Черновецького було демонтовано також трамвайну лінію на Набережному шосе, що ще більше утруднює можливість відновити трамвайне сполучення через Дніпро.

Зараз на місці трамвайної колії на Набережному шосе планують прокласти велодоріжку.

Вітаємо, ви дочитали до кінця матеріал «Хмарочоса» – незалежного та впливового київського інтернет-видання.

Якщо вам сподобався цей текст, пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень.

За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ зрозумілішим для містян, а діяльність влади – прозорішою.

Источник
Оригинальная версия
Поделиться сюжетом
https://m.me/nakolinaperedukrainoy