SEAT здійснює електрифікацію своїх великих кросоверів, розпочавши випуск Tarraco e-HYBRID
SEAT здійснює електрифікацію своїх великих кросоверів, розпочавши випуск Tarraco e-HYBRID

SEAT здійснює електрифікацію своїх великих кросоверів, розпочавши випуск Tarraco e-HYBRID

SEAT продовжує розширювати свою лінійну електрифікованих автомобілів, розпочавши виробництво моделі SEAT Tarraco e-HYBRID.

Гібридна версія флагманського автомобіля бренду з можливістю підзарядки від мережі пропонує максимальну потужність у 245 к.

(180 к.

Вт), що робить її найпотужнішою версією з усіх моделей Tarraco, які були випущені станом на сьогодні.

Але потужність, яка забезпечується завдяки блоку літій-іонних акумуляторів ємністю 13 к.

Вт·год, не єдине, що пропонує цей автомобіль: він також може проїхати до 49 км (58 км згідно з NEDC) у повністю електричному режимі.

Загальний запас ходу з використанням як електричного, так і бензинового двигунів автомобіля SEAT Tarraco e-HYBRID може досягати 730 км.

Бренд вже здійснює виробництво двох електрифікованих моделей: SEAT Mii electric і SEAT Leon e-HYBRID, яка пропонується як у варіанті з п’ятьма дверима, так і у варіанті Sportstourer.

Виведення на ринок SEAT Tarraco e-HYBRID надає всі вигоди електрифікації: потужність у поєднанні з ефективністю в сегменті кросоверів SEAT, а також доповнює електрифіковану лінійку бренду третім базисним елементом.

«SEAT продовжує наступ у напрямку електрифікації, трансформуючи свою пропозицію задля забезпечення більш екологічно чистого майбутнього, і виводить на ринок третю електрифіковану модель: SEAT Tarraco e-HYBRID, — зазначив Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths), Президент SEAT.

— Електрифікація нашого великого кросовера переносить гібридні моделі з можливістю заряджання від мережі в новий сегмент, демонструє нашу відданість новим технологіям і водночас робить нас на один крок ближчими до нашої мети зробити електричні автомобілі доступними для кожного».Гібридна система з можливістю заряджання від мережі автомобіля SEAT Tarraco e-HYBRID поєднує бензиновий двигун TSI об’ємом 1,4 літра й потужністю 150 к.

с (110 к.

Вт) з електричним двигуном потужністю 115 к.

с (85 к.

Вт), блоком літій-іонних акумуляторів ємністю 13 к.

Вт·год і 6-ступеневою коробкою передач DSG.

Така комбінація забезпечує потужність у 245 к.

с (180 к.

Вт) і крутний момент у 400 Н·м.

SEAT Tarraco e-HYBRID пропонує можливість керування автомобілем в повністю електричному режимі із запасом ходу до 49 км згідно з вимірами за циклом WLTP (58 км згідно з NEDC), що є ідеальним варіантом для підвищення ефективності або для поїздок вулицями міста, де застосовуються більш жорсткі вимоги до якості повітря.

А в тих випадках, коли виникає необхідність в подорожах на довші відстані, SEAT Tarraco e-HYBRID дозволяє використовувати як електричний, так і бензиновий двигун і завдяки цьому долати відстань у приблизно 730 км без поповнення запасу пального.

SEAT Tarraco e-HYBRID завжди починає рух у повністю електричному режимі (за умови достатнього заряду акумулятора).

Двигун перемикається в гібридний режим, як тільки заряд акумулятора знижується до певного рівня або якщо швидкість перевищує 140 км/год.

У гібридному режимі водієві пропонується можливість підтримувати рівень заряду, збільшуючи або зменшуючи його до визначеного рівня.

У додаток до різних гібридних режимів з можливістю зарядження від мережі (e-Mode, автоматичний гібридний режим або ручний гібридний режим), які є доступними й можуть конфігуруватися в інформаційно-розважальній системі, модель SEAT Tarraco e-HYBRID обладнана двома спеціальними кнопками — e-Mode та s-Boost, що розташовані поряд з ручкою перемикання передач у новому дизайні з підсвічуванням.

Прямий доступ до режиму e-Mode спрощує керування автомобілем у міських умовах в електричному режимі з нульовим рівнем викидів забруднюючих речовин, а завдяки кнопці s-Boost забезпечується керування в більш спортивній манері з підвищеними показниками потужності.Завдяки комбінованому силовому агрегату, який поєднує електричний двигун із двигуном внутрішнього згоряння, викиди CO2 знаходяться в межах 37–46,4 г/км, а витрати пального не перевищують 1,6–2,0 літра на 100 км згідно з офіційними вимірами за циклом WLTP.

Коли рівень заряду акумулятора є низьким, силовий агрегат повертається в гібридний режим.

Як тільки ви будете знаходитися біля джерела живлення, акумулятор можна під’єднати до мережі й зарядити всього за 3,5 години, використовуючи зарядний пристрій потужністю 3,6 к.

Вт (настінну зарядну станцію Wallbox) або менш ніж за 5 годин, якщо під’єднатися до зарядного пристрою потужністю 2,3 к.

SEAT Tarraco e-HYBRID забезпечує можливість підключення до систем управлінням як під час знаходження в салоні автомобіля, так і на відстані.

Завдяки електрифікованому силовому агрегату збільшено обсяг дистанційного контролю: за допомогою програми SEAT Connect користувачі можуть отримувати доступ до даних своїх автомобілів, керувати процесом заряджання і налаштовувати кліматичні параметри всередині автомобіля, знаходячись на відстані від нього.

SEAT Tarraco e-HYBRID буде пропонуватися у варіанті з 5 місцями, комплектації Xcellence та FR, завдяки чому клієнти зможуть обрати ту конфігурацію автомобіля, яка в найкращий спосіб відповідає їхнім потребам.

Виробництво SEAT Tarraco e-HYBRID, створеного й спроектованого в штаб-квартирі компанії SEAT у місті Марторель, розпочинається у Вольфбурзі.Програма електрифікації SEAT виходить за межі стандартівSEAT Tarraco e-HYBRID, SEAT Leon e-HYBRID та SEAT Mii electric — це тільки початок.

Компанія також створила SEAT MÓ — новий бренд у сфері міської мобільності, який доповнює портфоліо продукції повністю електричним скутером SEAT MÓ e.

Scooter 125 та двома варіантами скутера e.

Scooter — SEAT MÓ e.

Scooter 25 та SEAT MÓ e.

Scooter 65.SEAT також відкриває Навчальний центр з питань електромобільності eLC — новий навчальний центр, у якому більш ніж 15 000 працівників вивчають нові гібридні й електричні технології.

Крім того, компанія розпочала будівництво нового випробувального центру Test Center Energy — власної лабораторії з випробування акумуляторів, завдяки якій стане можливим тестування автомобілів, модулів і груп акумуляторів.

Після підписання договору про стратегічне співробітництво з Iberdrola та Volkswagen Group Spain Distribution, яке відбулося в липні цього року, SEAT продовжує розгортання проєкту електричної мобільності в країні й забезпечує збільшення обсягу використання відновлюваних джерел енергії.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader