Робоча конячка з пробігом в 275 км: CITROЁN презентував електричний вен е-Berlingo
Робоча конячка з пробігом в 275 км: CITROЁN презентував електричний вен е-Berlingo

Робоча конячка з пробігом в 275 км: CITROЁN презентував електричний вен е-Berlingo

Бренд CITROЁN представляє вен е-Berlingo: електричну версію свого універсального багатофункціонального автомобіля.

Це ідеальний вибір для клієнтів, яким потрібні максимальна ефективність, відмінна вантажопідйомність, широкі можливості трансформації салону – словом, всі традиційні переваги CITROЁN Berlingo.

Але тепер – з електромотором.

Вен CITROЁN ё-Berlingo: тиша в роботі – як новий стандарт.

Вен CITROЁN ё-Berlingo пропонує ряд унікальних переваг в роботі.

Наприклад – тишу під час руху.

Або доступ в закриті зони європейських міст, куди пропускають тільки електромобілі.

Усе це стало можливим завдяки використанню електричного приводу.

Запас ходу – для будь-яких щоденних завдань.

Залежно від стилю їзди, електричний вен CITROЁN е-Berlingo готовий забезпечити запас ходу до 275 км – усе завдяки тяговому акумулятора типу «Літій-Іон» ємністю 50 к.

Електромобіль CITROЁN е-Berlingo використовує платформу е-СМР, розроблену фахівцями Групи PSA: відмінні ходові якості і висока ефективність.

Адже досяжний запас ходу до 275 км – це цілком достатній запас для будь-яких щоденних завдань.

Для того, щоб збільшити можливу дистанцію поїздки, вен CITROЁN е-Berlingo оснащений рекуперативною системою: вона збирає частину енергії під час гальмування електромобіля.

Обрати режим рекуперації дуже простсо – достатньо активувати позицію «В» перемикачем на центральній консолі.Тяговий акумулятор розташований в нижній частині кузова, під сидіннями та вантажною платформою.

Фактично наявність акумулятора ніяк не позначається на чудових вантажних можливостях моделі CITROЁN е-Berlingo.

На акумулятор діє окрема 8-річна гарантія (або 160 тис.

км пробігу): до закінчення терміну дії гарантії ємність акумулятора не повинна впасти нижче 70% від номіналу.

Перевірка ємності акумулятора проводиться раз на рік або кожні 20 тис.

км пробігу, регламентне сервісне обслуговування потрібно раз в два роки або через 40 тис.

Спокійне водіння – в стилі «електро»З електричним веном CITROЁN е-Berlingo кожна поїздка перетворюється в розслабляючий сеанс релакс-терапії.

Тихо, м’яко, комфортно.

Без вібрацій, без посмикувань, без ривків.

Електромобіль починає рух дуже плавно і м’яко.

У той же час – весь крутний момент доступний буквально з першого обороту ротора, тому прискорення відбуваються дуже швидко.

І це прискорення нерозривне: адже в електромобілі немає традиційної коробки передач, є лише редуктор для електромотора.

Таким чином, електричний привід буквально задає новий рівень комфорту.

Який підтримують м’яка підвіска, комфортні сидіння, легкість рульового управління, відмінна маневреність – наприклад, радіус розвороту складає лише 10,8 м.

Електричний вен CITROЁN е-Berlingo оснащений електромотором, потужність якого регулюється в залежності від обраного їздового режиму.

Максимальна віддача становить 100 к.

Вт (136 к.

с.) і 260 Нм – відмінний показник для гарантування впевненої динаміки і цілком «достатньої» максимальної швидкості 130 км/год.

За допомогою перемикача на центральній консолі, водій може вибрати один з трьох режимів:Невеликий час перезарядки акумулятора – з урахуванням вимог професіоналів.

Для підзарядки тягового акумулятора можна скористатися одним з трьох способів: починаючи від звичайної розетки, продовжуючи спеціальною зарядкою, закінчуючи високо-потужною публічною зарядною станцією.

В останньому випадку акумулятор можна зарядити до 80% від номінальної ємності всього за 30 хвилин.

У той же час, навіть звичайна розетка дозволяє повністю зарядити акумулятор за вечірній і нічний час – на наступний день електромобіль готовий до роботи вже з ранку!Розглянемо три варіанти зарядки:Особливі відмінні деталі електричного вена CITROЁN ё-Berlingo.

Електричний вен CITROЁN е-Berlingo повністю успадковує оригінальний дизайн і стилістику моделі CITROЁN Berlingo, але відрізняється декількома характерними деталями-акцентами.

Наприклад, логотипом «е» на задніх дверцятах, а також наявністю зарядного порту під звичним люком паливного бака.

У салоні все зроблено так, щоб водій міг легко і просто знайти взаєморозуміння з електромобілем.

На центральній консолі встановлений оригінальний перемикач «ë-Toggle» з позиціями «P» (Park), «R» (Rear), «N» (Neutral), «D» (Drive), «В» (Break), а також селектор трьох режимів їзди: «Eco», «Normal», «Power».Серед інших відмінностей моделі CITROЁN е-Berlingo, обов’язково слід зазначити 5-дюймовий сенсорний дисплей з вкладкою «Energy», де зібрана вся корисна інформація про статус електромобіля: напрямок потоків енергії, зміна рівня зарядки акумулятора, дані по витраті енергії, попередні налаштування зарядки і кліматичної системи.

В якості опції для електричного вена CITROЁN е-Berlingo пропонується 10-дюйовий планшет з HD-дозволом, а також проекційний дисплей.

Усе найкраще від моделі CITROЁN Berlingo – тепер з перевагами електромобіля.

Модель CITROЁN е-Berlingo об’єднала в собі інноваційні електропривод і всі кращі напрацювання автомобіля CITROЁN Berlingo.

Наприклад …Кращі експлуатаційні характеристики в сегментіЕлектричний вен CITROЁN е-Berlingo зберіг архітектуру моделі CITROЁN Berlingo з традиційним ДВС (двигуном внутрішнього згоряння).

А це означає, що перед нами постав компактний, але міцний, витривалий, зручний вен з відмінними можливостями трансформації внутрішнього простору і вивіреною ергономікою.

Ідеальний партнер для роботи!Модель CITROЁN е-Berlingo дозволяє перевозити двох або трьох людей, а також масу вантажів – адже на вибір клієнта пропонується кузов «L1» (4,4 м) або кузов «L2» (4,75 м).

При висоті електромобіля на рівні 1,84 м, йому відкритий доступ практично на всі парковки, включаючи і підземні.Простота завантаження, відмінний внутрішній простір, грамотно спроектований вантажний відсік: здається, у моделі CITROЁN е-Berlingo є багато важливих переваг.

У цілому – всі ключові вантажні можливості електромобіля CITROЁN е-Berlingo збереглися на ідентичному рівні щодо моделі з традиційним ДВС: корисне навантаження до 800 кг, можливість буксирування причепа до 750 кг, корисний об’єм 3,3 куб.

м (кузов «L1») або навіть до 4,4 куб.

м (кузов «L2»).Модульність салону, можливості трансформації, відділення для речей.

Електрична версія CITROЁN е-Berlingo не вимагає компромісів в питаннях комфорту і зручності водія, пропонуючи йому масу відсіків, поличок, ніш для розміщення дрібних речей.

Сумарно загальний обсяг всіх відділень для речей, які передбачені в салоні CITROЁN е-Berlingo, досягає значної позначки 113 літрів.

У той же час, частина цього сидіння може складатися – наприклад, для перевезення довгих предметів.

Нарешті, в даному сидіння можна опустити спинку і отримати столик для розміщення паперів або планшета – чим не рішення в стилі мобільного офісу?Сучасні технології на варті спокою в кожній поїздціКращий в класі! Саме так можна описати оснащення CITROЁN е-Berlingo: 18 корисних технологій для безпеки і комфорту під час їзди.

Наприклад, електромобіль пропонує безключевий доступ і запуск електроприводу кнопкою.

Також передбачений кольоровий проекційний дисплей (інновація для даного сегмента), система допомоги при старті на схилі, датчики паркування – не тільки ззаду, але і спереду.

Крім того, під час паркування стане в нагоді камера заднього виду з панорамним оглядом і електропривод ручного (стоянкового) гальма.

У далекій дорозі водія порадує функція автоматичного перемикання світла «ближній / дальній», а при завантаженні – індикатор небезпечного перевантаження (інновація для даного сегмента).

Нарешті, електромобіль оснащений системою активного екстреного гальмування, функцією моніторингу уваги водія, активною системою контролю рядності, розпізнаванням дорожніх знаків, системами Grip Control і Hill Assist Descent, моніторингом «сліпих зон» дзеркал заднього виду, системою контролю стабільності причепа.

Електричний вен CITROЁN е-Berlingo є ідеальним вибором для професіоналів своєї справи, яким необхідний надійний, практичний, зручний електромобіль.

Чекати залишилося недовго – модель надійде в дилерську мережу Бренда в Європі в другій половиніЯкщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader