/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc2bda06e64e2bbeb7514ee395a690056.jpg)
У Мілані 35 кілометрів доріг перетворять на велопішохідну зону
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 262 днів. За цей час ми опублікували вже 13549 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc2bda06e64e2bbeb7514ee395a690056.jpg)
Фото: unsplash.com
Влада Мілану реалізує так званий план відкритих вулиць, у рамках якого 35 кілометрів доріг перетворять на велопішохідну зону, пише The Mayor. Місто пішло на такий крок через найвищий рівень автомобілізації та як наслідок цього – забруднення повітря.
Зараз у Мілані розробляють цифрову платформу міста. Пілотний проєкт включає співпрацю з більш ніж 17 операторами мобільного зв’язку з метою вивчення та аналізу централізованої платформи. У майбутньому містяни зможуть спланувати свою подорож Міланом в онлайн-режимі – практичним і екологічно безпечним способом, який включатиме будь-яку комбінацію електроскутерів, велосипедів, мопедів та автомобілів. Проєкт частково реалізують коштом та за підтримки Європейського союзу.
Про плани з трансформації доріг місцева влада оголосила торік, коли місто ввело карантинні обмеження через коронавірус, пише The Local. План включає створення тимчасових велодоріжок, розширення тротуарів, надання на дорогах пріоритету для пішоходів та велосипедистів, а також обмеження швидкості руху в центрі міста.
Загалом у місті вже існує 200 кілометрів велопішохідної інфраструктури. Мілан є одним з найбільш забруднених міст Італії. Це пов’язано з тим, що автомобілі залишаються на сьогоднішній день найбільш популярним видом транспорту. За даними екологічної групи Legambiante, 65,3% всіх поїздок здійснюються на автомобілі. Європейський Союз неодноразово докоряв Італії за регулярне рекомендованих обмежень щодо забруднення повітря.
