Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року
Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року

Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 269 днів. За цей час ми опублікували вже 13611 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року - Фото 1

Поїзд Skoda EJ675 на станції Краматорськ, 2012 рік. Фото: Konstantin Brizhnichenko / Вікіпедія

До кінця цього року Укрзалізниця розраховує отримати перший із двох двоповерхових поїздів Skoda, закуплених ще в 2012 році, повідомляє пресслужба перевізника.

Залізниця придбала два чеські електропотяги Skoda EJ 675 перед підготовкою до Євро-2012. За них заплатили 39,9 мільйона євро.

У складі кожного поїзда – шість двоповерхових вагонів, загальна кількість місць – 636. Електропоїзд розрахований на швидкість до 160 км/год.

У 2016-2018 роках поїзди курсували за маршрутами Харків-Генічеськ, Харків- Вінниця, Харків-Київ, Тернопіль-Київ, але згодом їх зняли з експлуатації. В Укрзалізниці зазначають, що з моменту придбання поїздів їх повноцінно не ремонтували.

Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року - Фото 2

Урочиста зустріч поїзда в Генічеську, 2016 рік. Фото: genichesk.co.ua

Капітальний ремонт роблять зараз, спільно з чеським заводом Skoda. Найскладніші роботи, зокрема ремонт моторних візків, виконує безпосередньо виробник.

Перший поїзд планують доремонтувати до кінця 2021 року, другий – на початку 2022 року.

Серед маршрутів, на яких можна буде запустити двоповерхові поїзди, Укрзалізниця розглядає відновлення маршруту Київ-Харків, Київ-Тернопіль та новий маршрут Київ-Вінниця.

«Останній варіант цікавий ще й тим, що від нього виграють пасажири, які прямують з Києва до Львова або у зворотному напрямку, адже на сьогодні більшість пасажирів їде до Вінниці саме на львівському Інтерсіті+. Тож у пікові літні та різдвяні періоди цей напрямок стає перевантаженим і вільних місць не вистачає», – зауважують в Укрзалізниці.

Источник материала
loader