/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F936138bbab8ab9748f5c8412af50bb15.jpg)
Croatia Rally, СД16: Toyota та Hyundai в клінчі
Слід визнати, організатори хорватського етапу WRC запропонували учасникам досить жорсткий та суворий графік змагання, з чималою кількістю переїздів між спецділянками – в маршруті Croatia Rally на 300 км допів припадають аж 970 км дорожніх секцій… Звичайно, можна згадати й більш ефектні цифри, як на січневому Rallye de Monte-Carlo, де співвідношення спецділянок і дорожніх секцій становило 280 км до 1100 км (майже чотири кілометри переїздів на кожен бойовий кілометр).
Але якщо в Монте-Карло маршрут був розтягнутий на чотири дні, то в Хорватії все це старанно «утрамбували» в триденну програму – навіть у два з половиною дні.
Тож не дивно, що часом ритм змагання виходив досить напруженим – як сьогодні, коли секцію з чотирьох спецділянок необхідно було подолати приблизно за три години.
З одного боку, відсутність великих пауз між допами допомагає екіпажу постійно перебувати в стані повної готовності та не вибиватися з бойового ритму.
З іншого, у випадку проблем залишається зовсім небагато часу на усунення будь-якої несправності своїми силами….
Після того, як Toyota вранці стрімко перехопила ініціативу на хорватському ралі та «виштовхала» з першої позиції Тьєррі Ньовілля (Hyundai Motorsport), всі завмерли в нетерплячому очікуванні – чим зможуть відповісти на такий випад у корейсько-німецькій команді? Інтрига не змусила себе чекати – на першій же денній спецділянці Ньовілль раптово відіграв десять секунд у Себастьяна Ож’є з Елфіном Евансом і вдвічі скоротив відставання від тойотівців! Трохи пізніше з’ясувалося, що Ож’є спіймав повільний прокол і фінішував на голому диску, а Еванс не ризикнув атакувати стрімголов на сильно забрудненій гравієм трасі.
Однак контратака Hyundai та Тьєррі Ньовілля подальшого розвитку не отримала – вже почалася якраз та сама щільна та виснажлива позиційна боротьба, коли екіпажі б’ються за десяті частки секунди, без жодних стрімких ефектних відривів… За підсумками суботи Ож’є з Евансом досі посідають дві перші позиції, але тріо лідерів зуміло «втиснутися» в невеликий інтервал 10 секунд – фактично, в порівнянні з вчорашнім днем майже нічого не змінилося.
Окрема битва розгорнулася в середині Топ-10 – П’єр-Луї Лубе (Hyundai i20 Coupe WRC) не зміг утримати свою машину на трасі та «впав» кудись під укіс, а Такамото Кацута (Toyota Yaris WRC) виграв сьогодні вже другу спецділянку й не припиняє своїх спроб відвоювати шосте місце у Гаса Грінсміта на Ford Fiesta WRC (вранці японець відставав від британця десь на хвилину, але протягом дня вже відіграв сорок секунд)… У WRC-2 битва Мадса Остберга та Миколи Грязіна отримала несподіваний результат – на VW Polo GTI R5 Грязіна виникли технічні проблеми (відмова гідропідсилювача керма), що коштувало йому півтори хвилини втраченого часу та відкинуло на третє місце… Тепер Остберг комфортно лідирує з хвилинною перевагою, а на Грязіна в неділю чекає битва з Теему Суніненом за другу позицію в WRC-2 і місце в Топ-10 абсолюту (зараз їх поділяють тільки 15 секунд).
Становище після СД16.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:06.35,8.
Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +6,9.
Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,4.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,8.
Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +1.29,5.
Грінсміт/Паттерсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.23,8.
Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +2.46,5.
Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.51,8.
Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +7.06,0.
Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +8.09,6.
