Якщо обід, то всі сидять і їдять 1,5 години. Як це – працювати з великими західними брендами: наш досвід із Staropramen
Якщо обід, то всі сидять і їдять 1,5 години. Як це – працювати з великими західними брендами: наш досвід із Staropramen

Якщо обід, то всі сидять і їдять 1,5 години. Як це – працювати з великими західними брендами: наш досвід із Staropramen

Київ вже давно став чи не головним знімальним майданчиком для реклами світових брендів. Вулиці, мости, метро, театри та багатоповерхівки київської столиці з’являлися у рекламі BMW, Nike, Google, Apple, Diesel. Навіть карантин не завадив відзняти у Києві новий рекламний ролик бренду ювелірних виробів Swarovski із голлівудськими зірками Гвендолін Крісті та Айлою Джонстон.

І повірте, справа тут зовсім не у бажанні західних брендів зекономити. Міжнародні компанії у захваті від професіоналізму українського продакшену та креативності режисерів. А найголовніше — їх приваблюють унікальні локації. І я впевнена, що слідом за інтересом до нестандартних місць прийде інтерес до нових облич. У західних брендів є великий запит на харизматичних особистостей, що вільно володіють англійською. 

Наш досвід

Саме цей запит свого часу дозволив Євгену Клопотенку стати обличчям двох міжнародних кампаній бренду Staropramen. Навесні 2019 року ми отримали коротке повідомлення в Instagram Direct, яке аж ніяк не віщувало плідної співпраці: “Привіт, з ким можна поговорити про співпрацю?” і закритий профіль.

Але згідно з нашими корпоративними стандартами, ми відповідаємо на всі листи/повідомлення і цей випадок не став виключення. Як з’ясувалося згодом, це був Account Director BBDO Croatia. Мені насправді подобається такий простий контакт, не обтяжений бюрократією, коли ти не переводиш все спілкування у багаторівневе листування.

Запити ми отримали навесні й у вересні відзняли перший проєкт Staropramen City Break, ідеєю якого було показати різні європейські міста, цікаві туристичні об’єкти та популярні гастролокації. Київ став одним з 10 міст проєкту, а Євген — ведучим київського випуску.

Вже під час зйомок на наше питання, як вони нас знайшли, нам відповіли, що шукали “свіжу кров” у всіх містах, де планувалися зйомки, і просто ввели у Google запит famous chef Kiev (так, ми провели бесіду з приводу правильного написання назви міста).

Якщо обід, то всі сидять і їдять 1,5 години. Як це – працювати з великими західними брендами: наш досвід із Staropramen - Фото 1
Якщо обід, то всі сидять і їдять 1,5 години. Як це – працювати з великими західними брендами: наш досвід із Staropramen - Фото 2

Ми отримали дуже схвальні відгуки за результатами цієї співпраці і… пропозицію взяти участь у наступній міжнародній рекламній кампанії Staropramen Beer Snacks. Нею виробник пива хотів підтримати поціновувачів пива у країнах ЄС, які через карантинні заходи не можуть, як раніше, відвідувати паби.

У коротких відео відомі європейські шеф-кухарі готували пивні закуски та страви з додаванням пива. Разом із Євгеном Клопотенко, героями кампанії стали шеф-кухар лондонського Turnips (ресторан володар зірки Michelin) Томас Лідакявічус (Tomas Lidakevicius) та відомий фуд-блогер із Румунії Мікаела Сава (Michaela Sava).

Особливості співпраці із західними брендами

Підготовка до цього проєкту тривала рік. І це, мабуть, перше, що вам варто знати про особливості співпраці із західними брендами. Великі міжнародні рекламні кампанії плануються заздалегідь, тому не дивуйтесь, якщо отримаєте запрошення на зйомки кампейну, які заплановані на осінь 2022 року.

У нашому випадку свій вплив на ситуацію завдала пандемія коронавірусу. За планом зйомки планувались у Києві. В результаті вони проходили у Загребі навесні 2020 року. У жовтні 2020 року відео-рецепти від Євгена вийшли на міжнародних digital-каналах Staropramen.

Але при цьому варто зазначити що попри доволі довгий процес узгодження, самі перемовини були досить легкими. Ніхто не просив кружити його презентаціями з 50 слайдів та переробляти 10 разів бюджет (а українські компанії дуже люблять такі багаторівневі залицяння). Було абсолютне відчуття довіри та поваги до професіоналізму один одного, чого, на жаль, дуже часто не можна сказати про українські компанії.

Нас просто підкупила повна довіра до наших рецептів — по ним не було правок по суті. Хоча у співпраці з українськими брендами нас часто просять замінити рецепт чи продукт, бо «моїй дружині це не сподобалось».

 А що було для нас справді незвичним, так це обов’язковий запланований обід на півтори години. Повірте, ви не знаєте, що таке ОБІД за їхніми правилами. Ви правда сидите та їсте за столом, правда 1,5 години, без розмов про роботу, насолоджуючись пивом. І не дивлячись, що вам залишилось відзняти лише 15 хвилин, якщо за розкладом обід, то всі йдуть на обід — команда має відпочити (тут мені згадались всі наші зйомки по 15 годин поспіль з перервами на поїсти стоячи).

Сьогодні у нас в розробці одразу кілька міжнародних кампаній і коли мене запитують, як почати співпрацю з західними брендами, я кажу:

  • безупинно вправляйтеся у своїй іноземній мові;
  • будуйте розгалужену мережу міжнародних зв’язків;
  • погоджуйтесь на участь у різних проєктах навіть безкоштовно
  • крім того, ви завжди можете написати свою пропозицію співпраці самі, так само стисло в дірект:)
Источник материала
loader