Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе?
Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе?

Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе?

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 309 днів. За цей час ми опублікували вже 13980 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе? - Фото 1

Вже з середи, другого червня, закривається рух швидкісного трамваю з Борщагівки. Через капітальний ремонт Борщагівської вулиці трамвай не ходитиме майже все літо – до 15 серпня.

Як ми повідомляли раніше, КМДА зобов’язала Київпастранс на цей час забезпечити перевезення пасажирів наземним транспортом. Підприємство опублікувало схеми замісних маршрутів:

  • автобус №1-Т – від Михайлівської Борщагівки до вулиці Старовокзальної:
Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе? - Фото 2
  • автобус №3-Т від Кільцевої дороги до вулиці Старовокзальної:
Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе? - Фото 3
  • трамвай №2  від проспекту Академіка Корольова до станції «Ромена Роллана»:
Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе? - Фото 4

Аналітикиня Сedos Наталія Ломоносова зазначає, що Борщагівка – це великий масив, де більшість жителів їздять на роботу «в місто», а трамвай є фактично єдиним видом громадського транспорту. Крім нього є один тролейбусний маршрут, який підвозить невелику частину масиву до метро «Святошин».

Під час попередньої великої зупинки швидкісного трамваю у 2019 році міська влада, за словами експертки, не змогла організувати замісний транспорт належним чином. Тоді курсували два основних замісних автобусних маршрути від Вокзальної.

Один автобус дублював трамвай №3 і їхав проспектом, де тривав ремонт, через який власне й демонтували трамвайні колії, – тобто автобус фактично не їхав, а стояв у заторі разом із сотнями автівок.

Другий автобус об’їжджав весь масив Відрадний, так само затримуючись у заторах, та доїжджав лише до початку Південної Борщагівки. Ще один маршрут сполучав попередні два.

«У цих автобусах було битком людей завжди, навіть о дев’ятій вечора, немає чим дихати, влітку людям ставало погано, зранку люди штовхалися, щоб влізти у маршрутку чи автобус, утворювалися довжелезні черги. Літній людині отримати перемогу в такій боротьбі – взагалі зась. Не можу уявити, як це все буде на фоні пандемії», – зазначає Ломоносова.

На її думку, Київпастранс міг би пустити замісні автобуси іншими маршрутами, наприклад, до метро «Святошин» чи «Житомирська», подумати над альтернативними варіантами тощо, але цього зроблено не було.

«У людей, які довго добираються до роботи, погіршується здоров’я, знижується продуктивність праці і, врешті, якість життя. У Лондоні навіть було дослідження, яке показало, що скорочення ком’ютингу до 30 хвилин піднімає суб’єктивну самооцінку щастя містян більше, ніж, наприклад, секс», – додає аналітикиня.

Источник материала
loader