20 апреля, суббота
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
У Римі автомобілісти воюють із власниками ресторанів за місце на вулиці
У Римі автомобілісти воюють із власниками ресторанів за місце на вулиці

У Римі автомобілісти воюють із власниками ресторанів за місце на вулиці

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 324 днів. За цей час ми опублікували вже 14140 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Фото: Andreeew Hoang / Unsplash

Як один із заходів для запобігання поширенню коронавірусу муніципалітет Рима у квітні дозволив кав’ярням і ресторанам безкоштовно влаштовувати відкриті тераси на вулицях до кінця року. В результаті столики та стільці з’явилися на місці парковок, що розлютило місцевих автомобілістів, повідомляє Bloomberg.

На початку пандемії Італія стала епіцентром COVID-19 і жителі зіткнулися з одним із найсуворіших локдаунів на континенті. Маски й досі лишаються обов’язковими навіть на вулиці. Торік індустрія громадського харчування в Італії втратила понад пів мільярда робочих місць, виручка більшості ресторанів і барів впала більш як наполовину.

Заклади в Римі зазвичай платили понад 14 тисяч євро на рік за терасу площею 50 квадратних метрів, де може розміститися приблизно 30 осіб. Скасування оплати покликане допомогти ресторанному бізнесу.

Фото: Atahan / Unsplash

З іншого боку, рівень автомобілізації в Римі – один із найвищих у Європі й становить 62 автомобілі на 100 жителів. Багато хто сідає за кермо навіть щоб проїхати кількасот метрів. За підрахунками, римляни в середньому проводять у корках 20 днів на рік. Парковка у два, а то й у три ряди вважається звичною річчю, навіть на вузьких вуличках. Тож кожен метр, який кав’ярні начебто крадуть в автомобілістів, викликає в них лють.

Ще раніше через кліматичні загрози та виснажливі затори в Римі почали переосмислювати підхід до мобільності: облаштовували нові велосмуги та встановлювали зарядки для електромобілів.

«Щоразу, як з’являється нова тераса, я змушений блокувати десятки постів. Намагаюся повернути дискусію у конструктивне русло, але згоди немає. Лють тільки ще більше зростає», – розповідає модератор однієї з районних фейсбук-груп Валеріо Ерколіно.

Фото: adison clark / Unsplash

Водночас Камілло Санчес, власник одного з ресторанів, вважає, що негативні реакції насправді поодинокі. Він запевняє, що відвідувачі здебільшого підтримують його та зауважують, що без автомобілів вулиця стала гарнішою.

«Зараз права підприємців у цьому секторі, який працевлаштовує так багато містян, є важливішими за права водіїв на паркування», – вважає Андреа Койя, який займається питаннями економічного розвитку в мерії Рима.

Источник материала
Поделиться сюжетом