Safari Rally Kenya, СД7: африканська «молотарка»
Safari Rally Kenya, СД7: африканська «молотарка»

Safari Rally Kenya, СД7: африканська «молотарка»

Можна довго аналізувати всі попередньо опубліковані характеристики сьогоднішнього маршруту (довжина спецділянок, їх поєднання), але при цьому все одно залишається відкритим одне ключове питання – в якому стані будуть траси Safari Rally Kenya після того, як їх старанно «випрасують» майже півсотні екіпажів на техніці з повним приводом практично всіх категорій – WRC, R5/Rally2, Rally3, національні варіанти на базі Production? Особливо коли вже під час ознайомлення всі учасники дружно визнали, що стан доріг кошмарний – великі каменюки, сипучий гравій, пісок, величезні вибоїни та колії…До речі, комбінація допів на п’ятничній секції теж вийшла непростою, оскільки весь час йдуть «гойдалки» зі середньою швидкістю – спочатку на Chui Lodge (13,34 км) навіть екіпажі заводських WRC насилу дотягують до позначки 80 км/год, після чого на голови їм буквально звалюється швидкісна та забійна спецділянка Kedong довжиною 32,68 км, де цифри відразу злітають до позначки 115 км/год! Подібну «розкіш» замикає доп Oserian (18,87 км), на якому нікому не вдалося «перестрибнути» поперечку в 90 км/год… І всю цю халепу потрібно «помножити» на два проїзди!.

Перший доп, на якому всі шість основних екіпажів Toyota Gazoo Racing WRT і Hyundai Motorsport вели активну щільну боротьбута вклалися в 8,8 секунди (внаслідок чого Тьєррі Ньовілль з Оттом Тянаком стрімко вискочили на дві перші позиції в загальному заліку), не віщував майбутнього «перемелювання» більшості фаворитів… Але на швидкісному Kedong все почало стрімко «сипатися» – Елфін Еванс і Даніель Сордо по черзі розвалили передні підвіски своїх Toyota Yaris WRC і Hyundai i20 Coupe WRC (ці інциденти гарантували обом по 50 хвилин «баласту» Supe.

Rally), потім у серйозну аварію потрапив Олівер Сольберг.

Юний швед все ж спромігся з розтрощеною підвіскою подолати всю секцію, але на сервісі з’ясувалося, що пошкоджений каркас безпеки його Hyundai i20 Coupe WRC – остаточний сход без шансів на продовження боротьби… На третій спецділянці секції вибув ще один представник категорії WRC – Лоренцо Бертеллі пробив радіатор і втратив майже всю охолоджувальну рідину.

На цьому похмурому тлі Себастьян Ож’є, який пошкодив задню підвіску, виглядав неймовірно везучим – він хоч і стрімко втратив швидкість, але втратив всього лише дві хвилини!.

Повторний проїзд секції перетворив п’ятничну частину Safari Rally Kenya на якусь подобу тріалу – якщо екіпажі на WRC ще якось спромоглися з мінімальними втратами у швидкості подолати «перекопану» вздовж і поперек трасу, то в інших учасників справи складалися набагато гірше… Принаймні, чимало машин класів R5/Rally2, Rally3 і Production банально «зависали» в глибоких коліях і часом навіть просто «лягали на черево».

Мінімум половина учасників у цих категоріях отримувала «розрахункові» часи на більшості допів.

В цілому, відбулася стрімка зміна пріоритетів – на місце гасла «Атакувати та виграти!» прийшла установка «Доповзти та вижити!» Кульмінацією стала фінальна спецділянка, яка принесла безліч несподіванок.

Тьєррі Ньовілль доїхав на голому диску, але все ж зберіг лідерство, Отт Тянак програв близько хвилини (пробив переднє колесо)… А потім мав місце якийсь безглуздий сход Калле Рованпері, коли фін на першому ж кілометрі застряг у піску і не зміг звідти вибратися (однак навіть зі 10 хвилинами по Supe.

Rally він все одно залишився в Топ-10).

Підсумки дня вийшли приголомшливими – лідирує Ньовілль, на другу позицію злетів Такамото Кацута на Toyota Yaris WRC, Тянак сповз на третє місце, Себастьян Ож’є навіть з усіма проблемами завершив п’ятницю четвертим.

На цей момент відсутні будь-які результати фінальної спецділянки для представників інших залікових класів – відомо тільки, що на передостанньому допі п’ятниці СД6 в аварію потрапив чех Мартін Прокоп (єдиний учасник WRC-2), а решта екіпажів досі не стартували.

Схоже, що тут все йде до чергових «математичних» фінішів.

Становище після СД7.

Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:23.19,1.

Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +18,8.

Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,8.

Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.49,4.

Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.56,1.

Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +2.19,1.

Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +9.30,2.

com (Social media).

Источник материала
loader