Прототип коштував нам $1,8 тис. Як ми створили технологічний пристрій для дітей і працюємо із Socar та Porsche
Прототип коштував нам $1,8 тис. Як ми створили технологічний пристрій для дітей і працюємо із Socar та Porsche

Прототип коштував нам $1,8 тис. Як ми створили технологічний пристрій для дітей і працюємо із Socar та Porsche

Ми – компанія з маленького міста Конотоп. І ще до старту реформи «Нової української школи» почали цікавитися, чим українська система освіти відрізняється від європейської. Та як ми можемо взяти участь у її модернізації.

Адже, той факт, що традиційне навчання втратило свою актуальність наштовхував на роздуми, як можна її змінити чи бодай адаптувати до сучасності. Висновок був один – наші школярі повинні навчатися з використанням сенсорних технологій. 

Чому саме інтерактивне обладнання

Спочатку у нас з’явилися інтерактивні дошки, а трохи згодом – інтерактивні панелі. Наразі, ці пристрої активно використовуються у сферах освіти та бізнесу. Бізнес віддає перевагу інтерактивним панелям, адже по суті – це моноблок з великим сенсорним екраном, який підтримує до 40 одночасних дотиків. 

Найчастіше, інтерактивну панель використовую у розмовних кімнатах для нарад, конференцій та демонстрації проєктів. Рідше – в автошколах та закладах харчування. І це досить логічно. Складно знайти заклад, в якому 65-дюймова панель виглядала б лаконічно.

Зараз ситуація змінюється, оскільки ми маємо мультимедійні панелі менших діагоналей: 32, 40, 50 дюймів. Та й бізнес почав активніше запроваджувати сенсорні пристрої у своїй роботі.

Ідея інтерактивного столу

У нас молода компанія, і майже у кожного є дитина віком до 10 років. Мало того, що потрібно знайти, як навчити дитину, ще, бажано, щоб це було цікаво. Звідси й народилась ідея дитячого інтерактивного столу.

Щоб отримати такий продукт, як ви бачите на відео, нам довелося докласти чимало зусиль і коштів. Перший прототип дитячого столу нам обійшовся в $1800. Та виглядав він далеко не так, як на відео. 

Прототип коштував нам $1,8 тис. Як ми створили технологічний пристрій для дітей і працюємо із Socar та Porsche - Фото 1

Перша версія інтерактивного столу INTBOARD ZABAVA

Усі наступні допрацювання над дизайном та функціоналом відбувалися власними силами.

Розвиток та вдосконалення

Зараз, маємо дві моделі: ZABAVA та STYLE. У першій – дерев’яні корпуси виготовляються в Україні. А в іншій – металеві корпуси ми купуємо в Китаї. 

Такий вид обладнання швидко набув популярності серед клієнтів різних сфер. І довелося доповнювати програмне забезпечення, яке від початку, було націлене на концепцію «‎навчайся граючись»‎. Зараз, програмне забезпечення «‎INTBOARD JOY» має три версії:

  • «‎Освіта та розвиток»,
  • «‎Ігри та розваги»,
  • «‎Інклюзія».

Кожна з цих версій містить у собі понад 60 додатків.

Замовлення бували різні. Хтось хотів просто червоний, хтось  – зі стільчиками, а хтось – під свій стиль та бренд. Кожна забаганка була задоволена. Першим столом під бренд клієнта став чорний матовий інтерактивний стіл для АЗС «‎SOCAR».

Як донести цінність клієнтові

З часом, ми зрозуміли, що навіть найуспішнішому бізнесу складно зважитися на покупку приладу ціною в 76,9 тис. гривень, коли немає розуміння «‎Навіщо?».

Роздуми на тему, як донести, що це вигідно, призвели до висновку – клієнтам потрібен тест-драйв. Одними з перших, хто скористався цією послугою став ресторан «‎Gagarin burgers & meat». 

Суть максимально проста: клієнт встановлює інтерактивний стіл у своєму закладі на 21 день і при цьому платить страховий внесок 4000 грн. Після трьох тижнів більшість власників ресторану повністю викупили стіл. 

Звісно, були й ті хто повернули стіл після тест-драйву: наприклад автосалон «‎Toyota». Вони зрозуміли, що клієнтів з дітьми у них не так вже й багато. А от керівник салону «‎Porsche» побачив в інтерактивному столі цілий ряд переваг для бізнесу та клієнтів. 

Попит на інтерактив

З досвіду можемо сказати, що найчастіше дитячим інтерактивним столом цікавляться представники готельно-ресторанного бізнесу.

Для них, в першу чергу, це можливість заощадити на аніматорі. Адже, додатки, які встановлені на столі зацікавлюють дітей краще будь-якої людини. Це доволі очевидний аргумент. 

А от підрахунки однієї з клієнток здивували навіть нас. Виявляється, купуючи тільки розмальовки та олівці, витрати будуть приблизно такі ж як вартість інтерактивного столу. В неї це близько 70 тис. гривень. Це вже не кажучи, про безпеку дітей. Адже, олівці – це гострі предмети, які можуть призвести до травмування.

Окрім загальнодоступного використання, інтерактивний стіл підходить для сім’ї.Наша клієнтка, бабуся двох чудових дівчаток, віком три та п’ять років, подарувала на новий рік онучкам сенсорний стіл. Якщо раніше дівчатка постійно чубилися через іграшки, то зараз вони охоче граються разом. І різниця у віці не заважає, адже разом цікавіше. 

Як бачите, інтерактивний стіл – це не просто великий планшет. Це повноцінний мультимедійний центр, який здатен, з однаковою ефективністю, розвивати,  навчати та розважати дитину. Паралельно з цим, культивуючи та навчаючи, колективній роботі в ігровій формі. Ще однією перевагою інтерактивного столу є його простота використання «‎Підключай і працюй».

Дитячий інтерактивний стіл дозволяє залучити в заклад клієнтів з дітьми. Він розважає малечу без участі співробітника, показує лояльність бренду до клієнта, підсилює позитивні емоції, бо щасливі діти – то щасливі батьки. Це збільшує час перебування покупця вдвічі, а тим самим зростає середній чек в закладі.

Джерело матеріала
loader