/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F6b5245961b5c1c0402b485537419375e.jpg)
Кличко підписав зміни до розпорядження про метро на Троєщину. Про що йдеться?
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fda88fffaf3f9d2a989a8e2858951688a.jpg)
Фото: пресслужба КМДА
Міський голова Віталій Кличко підписав зміни до розпорядження КМДА від 2004 року про будівництво метро на Троєщину.
У новій редакції йдеться про п’ять етапів будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену:
- ділянка від станції «Глибочицька» до «Райдужна». Перша ділянка включатиме шість станцій: «Глибочицька» (з пересадкою на «Лук’янівську»); «Подільська» (з пересадкою на «Тараса Шевченка»); «Суднобудівна»; «Труханів острів»; «Затока Десенка»; «Райдужна»;
- ділянка від станції «Райдужна» до вулиці Братиславської з електродепо;
- ділянка від станції «Глибочицька» до Солом’янської площі;
- ділянка від станції «Райдужна» в бік Троєщини;
- ділянка від Солом’янської площі в бік Кільцевої дороги.
З цього приводу пресслужба КМДА оголосила про початок підготовки до будівництва четвертої гілки метро, яка поєднає Кільцеву дорогу з Троєщиною. Йдеться про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, нижнім ярусом якого проходитимуть колії метро. Далі на лівому березі метро планують пустити під землею.
У КМДА заявляють, що під час спорудження мосту вже практично побудовано в основних конструкціях станції «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка». Зараз будують два тунелі для майбутньої станції мілкого залягання «Райдужна».
Це, власне, не новина, адже, наприклад, у березні заступник міністра фінансів Олександр Кава зазначав, що у конструкції моста вже фактично побудовано три згадані станції метро («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»). За його прогнозом, першу ділянку можна запустити до 2024 року.
Транспортні експерти, однак, наголошують, що ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.
Раніше Світовий банк пропонував допомогти з проєктуванням і будівництвом лінії швидкісного трамвая чи метробуса до Троєщини, але КМДА обрала метро.
