Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів
Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів

Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 126 днів. За цей час ми опублікували вже 15648 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 1

Фото: Trung Do Bao / Unsplash 

Британський виробник косметики Lush пішов з усіх соцмереж з етичних міркувань. На інстаграм-сторінці українського підрозділу компанії — лише повідомлення «Будьте деінде».

Гендиректор Lush Марк Константін прийняв таке рішення перед «чорною п’ятницею», періодом знижок, коли компанії зазвичай посилюють активність у соцмережах, щоб підвищити продажі.

Цей крок, як повідомляє The Guardian, коштуватиме компанії 10 мільйонів недоотриманого прибутку. Лише на Facebook та Instagram за сторінками Lush стежили 10,6 мільйона підписників. Виробник також закрив акаунти на Snapchat і TikTok. Винятками стали акаунти на Twitter і YouTube.

Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 2

Скриншот з акаунту instagram.com/lushukraine

Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків. У вересні в інтернет потрапило внутрішнє дослідження Facebook (зараз — Meta) про те, що через інстаграм-залежність третині дівчат менше подобається їхня зовнішність. Користувачі соцмереж постять переважно найкращі моменти свого життя та відретушовані селфі, що змушує інших порівнювати ці гарні картинки з собою й відчувати себе менш привабливими. Це призводить до депресії, тривожності, харчових розладів.

«Я подумав: (Facebook) ігнорує своє власне дослідження, а ми приваблюємо людей на їхню платформу. У нас немає вибору. Велика частка аудиторії Lush — це саме дівчата такого віку, — пояснює гендиректор Lush. — І йдеться не про прищі чи фарбування в білявку, а про суїциди».

Константін вирішив видалити і свій персональний фейсбук-акаунт, бо вважає, що алгоритми соцмереж викликають залежність і змушують користувачів компульсивно й бездумно гортати стрічку.

Бренд має 400 магазинів по всьому світу, торік продажі оцінювалися у 438 мільйонів фунтів. Константін вважає, що зникнення із соцмереж не знищить компанію, яка пережила пандемію коронавірусу.

Lush від самого заснування у 1994 році позиціює себе як етичний бренд. Продукція компанії виготовляється вручну, з натуральних компонентів, які не тестуються на тваринах. Продукцію намагаються продавати або без пакування, або в упаковці, яку легко переробити.

Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 3
Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 4
Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 5
Косметичний бренд Lush зник з соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів - Фото 6
Источник материала
loader