Із історії львівського тролейбуса. Частина дев’ята
Із історії львівського тролейбуса. Частина дев’ята

Із історії львівського тролейбуса. Частина дев’ята

Фотографії Старого Львова завершує публікувати цикл матеріалів, присвячених розвитку тролейбусного господарства Львова.

Частина дев’ята присвячена розвитку тролейбусного господарства протягом останніх 10 років.

XVII.

Львівський тролейбус у 2012-2021 рр.

Восени 2012 року трамваї і тролейбуси Львова почали обладнувати пристроями GPS-моніторингу (трекерами).

На початку трекери встановили у трамвайних вагонах, до кінця 2012 року такі пристрої з’явилися і у тролейбусах.

Станом на 25 грудня 2012 року GPS-трекери були встановлені у 25 тролейбусах.

26 листопада 2012 року у Львові було проведено екскурсію, присвячену 60-й річниці від пуску в пасажирську експлуатацію першої тролейбусної лінії.

Екскурсію було організовано любителями електротранспорту міста Львова.

Роль екскурсовода виконав львівський журналіст Олександр Єрохін.

Під час екскурсії пасажири святкового тролейбуса дізналися про розвиток цього виду транспорту у Львові.

Вживані тролейбуси «Skoda 14Tr» та «Skoda 15Tr», які прибули до Львова із Чехії.

Січень 2013 року.

Автор фото – Андрій Василюк.

Станом на листопад 2012 року у Львові на маршрути випускалося в середньому 59 тролейбусів, до кінця року випуск тролейбусів на маршрути планували збільшити до 60 одиниць.

За словами директора тролейбусного депо ЛКП «Львівелектротранс» Володимира Карпи, протягом 10 місяців 2012 року силам тролейбусного депо плановими ремонтами було охоплено 11 тролейбусів, на що витратили 1 мільйон 600 тис.

Вартість середнього ремонту тоді складала біля 50 тис.

грн., а капітального – 160 тис.

Тривалість ремонтів – від 20-30 днів до двох-трьох місяців в залежності від стану машини.

Наприкінці 2012 року ЛКП «Львівелектротранс» провело тендер зі закупівлі вживаних тролейбусів чеського виробництва – 20 машин моделі «Skoda 14Tr» і 10 зічленованих машин «Skoda 15Tr».

Переможцем тендеру стала словацька компанія «Дуокс».

Перші два тролейбуси – один тролейбус «Skoda 14Tr» і один тролейбус «Skoda 15Tr» прибули залізницею до Львова наприкінці грудня 2012 року, ці машини отримали інвентарні №№597 та 598 і були введені в експлуатацію у січні 2013 року.

В рамках закупівлі отримано 5 тролейбусів «Skoda 14Tr» (№№ 597, 600, 601, 603, 604) та 6 тролейбусів «Skoda 15Tr» (№№ 598, 599, 602, 605, 606, 607).

Станом на кінець 2012 року в на балансі тролейбусного депо перебувало 86 тролейбусів, сумарна довжина тролейбусної контактної мережі у Львові складала 126,2 км.

Сумарна транспортна робота тролейбусів Львова в 2012 році склала 3,405 млн.

км., а загальна кількість перевезених пасажирів склала 22,454 млн.

Перші дні експлуатації тролейбуса «Skoda 15Tr» № 598 на тролейбусному маршруті № 2.

Лютий 2013 року.

Автор фото – Роман Калініченко.

22 січня 2013 року у Львові розпочалася пасажирська експлуатація двосекційних зічленованих тролейбусів «Skoda 15Tr».

Першою на маршрут № 3 вийшла машина із деповським № 598, який був доставлений в тролейбусне депо із міста Чеське Будейовиче 11 січня 2013 року.

Починаючи із 29 січня 2013 року тролейбус «Skoda 15Tr» № 598 був закріплений на тролейбусному маршруті № 2 Університет ім.

Івана Франка – вул.

Наступний тролейбус «Skoda 15Tr» був доставлений із Чеських Будейовіц до Львова у вересні 2013 року.

Він отримав деповський № 599 і почав експлуатуватися із пасажирами на маршруті № 2 із 1 жовтня 2010 року.

Іще один зічленований тролейбус, який отримав № 602 був доставлений із Чеських Будейовіц у львівське тролейбусне депо у листопаді 2013 року, із пасажирами він почав працювати в кінці 2013 року.

Іще три машини «Skoda 15Tr» були доставалені до Львова із чеського міста Злін наприкінці 2013 р.

Ці машини отримали №№ 605 – 607.

На лінію вони вийшли на початку 2014 року.

Тролейбуси «Skoda 15Tr» експлуатувалися на тролейбусних маршрутах № 2, 3, 5 і 25.

Із 24 січня 2013 року через незадовільний стан дорожнього покриття вул.

Авіаційної тролейбус маршруту № 7 перестав курсувати до ст.

Скнилів, а почав розвертатися на кінцевій «Льотне поле».

15 березня 2013 року через потужні снігопади призупинився рух електротранспорту у Львові.

Деякі трамвайні вагони залишилися на вулицях у сніговому полоні і їх довелося транспортувати в депо за допомогою автомобіля-буксира.

Роботу більшості тролейбусних маршрутів Львова вдалося відновити вже наступного ранку – за повідомлення прес-служби Львівської міськради зранку 16 березня 2013 року не працювали чотири тролейбусних маршрути №№3, 5, 11 і 24.

Роботу тролейбусних маршрутів №3, 5 і 24 було відновлено до 13:00 16 березня 2013 року.

Найдовше не курсував за звичною трасою тролейбусний маршрут №11.

Тролейбус ЛАЗ-52522 № 027 на вул.

Грудень 2012 р.

Автор фото – Андрій Василюк.

Із 7 червня 2013 року припинив роботу тролейбусний маршрут № 11.

Причина – поганий стан дорожнього покриття на вул.

Зеленій від мосту до Сихівського кладовища.

За словами заступника директора ЛКП «Львівелектротранс» було проведено обстеження стану дороги відповідною комісією і прийняте рішення про припинення руху тролейбусів.

Курсування тролейбусів до Сихівського кладовища було відновлено із 1 листопада 2013 року після того, як було проведено ремонтні роботи на ділянці вулиці Зеленої від межі міста до кладовища.

У ЛКП «Львівелектротранс» пообіцяли випускати на маршрут №11 два тролейбуси.

У липня 2013 року через провал каналізаційного колектора на перехресті вул.

Городоцької, Короткої та Хотинської було тимчасово припинено курсування тролейбусів на маршруті №12 Університет – вул.

18 червня 2013 року розпочалася реконструкція ділянки вул.

Городоцької від вул.

Шпитальної до вул.

Через це припинила роботу маневрова лінія по вул.

Куліша – вул.

Данилишина – вул.

Городоцькій – вул.

Менцинського і вул.

Листопадового Чину.

Отож тролейбуси із маршруту №13 в депо почали доставлятися за допомогою автомобіля-буксира.

У зв’язку із зміною організації руху на вул.

Городоцьцій після реконструкції, цю маневрову тролейбусну лінію було демонтовано.

Остаточно – у кінці 2016 року.

Тролейбус ЛАЗ Е183D1 № 101 на новому тролейбусному маршруті № 20 на вул.

2 лютого 2014 р.

Автор фото – Андрій Василюк.

Із 1 серпня 2013 року в режимі експерименту об’єднані тролейбусні маршрути №№ 5 і 24 – в єдиний маршрут №2 5 Автовокзал – пр.

Червоної Калини.

При цьому на розворотному кільці на вул.

Шота Руставелі – вул.

Зелена – пл.

Петрушевича контактну мережу не було змінено, отож водіям тролейбусів перший час доводилося переставляти штанги.

Із 15 жовтня 2013 року тролейбусний маршрут № 7 був продовжений від кінцевої «пл.

Кропивницького» до Університету ім.

Івана Франка.

Проте випуск так і лишився – 1 тролейбус.

Із 1 листопада 2013 року відновлено курсування тролейбусного маршруту № 11.

Станом на кінець 2013 року на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебувало 92 тролейбуси, в тому числі 14 низькопідлогових тролейбусів ЛАЗ Е183D1 та «Богдан» Т601.11 та 6 зічленованих тролейбусів «Skoda 15Tr».

Загальна довжина контактної мережі тролейбуса у Львові складала 126,2 км.

Протягом 2013 року тролейбуси Львова перевезли 22,9045 млн.

Загальний пробіг тролейбусів у 2013 році склав 3,3712 млн.

Тролейбус «Skoda 14Tr» № 552 на новому тролейбусному маршруті № 20 на вул.

12 січня 2014 р.

Автор фото – Андрій Василюк.

Із 10 січня 2014 року запущено новий тролейбусний маршрут №20 за наступною схемою: Університет ім.

Франка – вул.

Листопадового Чину – вул.

Митрополита Андрея – вул.

Героїв УПА – вул.

Кульпарківська – вул.

Наукова – вул.

Стрийська – Автовокзал – вул.

Стрийська – вул.

Рубчака – вул.

Тролейбусна – вул.

Володимира Великого – вул.

Виговського – вул.

Любінська – вул.

Окружна – вул.

Антоновича – вул.

Митрополита Андрея – вул.

Копистинського – вул.

Крушельницької – Університет.

На маршрутів початково працювало 5 тролейбусів у першу зміну і 7 тролейбусів – у другу.

У другу зміну на маршрут №20 переходили дві машини з маршруту №2.

Станом на березень 2014 року середня заробітна плата водія тролейбуса у Львові складала 3,6 тис.

грн., а водія трамвая – 3,8 тис.

на місяць.

Відповідно Володимир Карпа запросив охочих на курси водіїв тролейбуса: «Навчання триває близько півроку.

Воно безкоштовне для учасників, його оплачує наше підприємство.

Курс включає як теоретичні, так і практичні заняття.

Окрім того, учасникам під час навчання ми організовуємо безкоштовний проїзд у міському електротранспорті».

Із 1 червня 2014 року зросла вартість проїзду в трамваях і тролейбусах.

Загальний квиток почав вартувати 2 грн., а пільговий для учнів та студентів – 1 грн.

Зросла також вартість абонементів: на два види транспорту – загальний 100 грн., пільговий – 50 грн., на один вид транспорту – відповідно 70 і 35 грн.

Тролейбуси «Skoda 15Tr» прибули до Львова із чеського міста Злін.

Грудень 2013 р.

Автор фото – Андрій Василюк.

Із 14 липня 2014 року через ремонт вул.

Куліша тролейбусний маршрут №13 вкорочено до пл.

700-річчя Львова.

8 – 9 вересня 2014 року через дорожні роботи на пр.

Червоної Калини тролейбуси маршруту № 25 курсували тільки до вул.

У середині вересня 2014 року через ремонт вул.

Митрополита Андрея тролейбуси маршрутів №№ 9, 10 і 20 курсували до кінцевої «вул.

Бандери», а №№ 7 і 12 – до пл.

Наприкінці вересня 2014 року заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Іванович Карпа повідомив про плани продовження тролейбусного маршруту № 13 до пам’ятника Тарасу Шевченку: «Біля пам’ятника має бути облаштована зупинка.

Зараз ЛКП «Львівелектротранс» закуповує контактну мережу, фігурні стовпці.

Загалом роботи обійдуться у 1,3 млн грн.

Кошти залучатимуться з міського бюджету.

Наразі погоджується схема руху тролейбуса – по пр Чорновола чи по вул Куліша.

Відповідно, буде збільшена кількість машин, які працюватимуть на маршруті».

2-6 жовтня 2014 року під час виставки «Львівський товаровиробник» біля Палацу Мистецтв на вул.

Коперника був презентований перший тролейбус «Електрон» Т191.01, виготовлений ТзОВ «СУНП «Електронтранс».

Цей тролейбус був придбаний Департаментом житлового господарства та інфраструктури на тендері, який відбувся іще наприкінці 2013 року і був переданий ЛКП «Львівелектротранс».

Новий тролейбус отримав інвентарний №114.

Тролейбус «Skoda 14Tr», доставлений до Львова із міста Зліна.

Грудень 2013 р.

Автор фото – Володимир Саванчук.

Наприкінці 2014 року загальна довжина контактної мережі тролейбуса у Львові складала 126,2 км., на балансі комунального перевізника перебувало 98 тролейбусів, в тому числі 15 низькопідлогових тролейбусів моделей ЛАЗ Е183D1, «Богдан» Т601.11 та «Електрон» Т191.01.

Протягом 2014 року тролейбуси Львова перевезли 26,898 млн.

Транспортна робота львівських тролейбусів у 2014 році склала 3,6593 млн.

26 лютого 2015 року Львівська міська рада було прийнято ухвалу №4351 «Про списання із балансу ЛКП «Львівелектротранс» основних засобів», якою було списано 24 тролейбуса, які непридатні для подальшої експлуатації залишковою вартістю 147221,92 грн., в т.

14 тролейбусів ЛАЗ-52522 (№№ 006, 010, 012, 016, 022, 024, 028, 030, 031, 033, 034, 035, 036, 037) 1994 – 1997 рр.

випуску та 10 тролейбусів «Skoda 14Tr» (№№ 515, 526, 528, 566, 570, 573, 579, 592, 594, 595) 1982 – 1990 рр.

9 квітня 2015 року під час роботи на тролейбусному маршруті №13 зайнявся і вигорів вщент тролейбус моделі «Skoda 14Tr11/6» із інвентарним №580 1990 року випуску.

За кермом тролейбуса був водій Ігор Андрусишин.

Водію вдалося організувати евакуацію пасажирів, ніхто із них під час інциденту не постраждав.

Водій із отруєнням продуктами горіння потрапив в лікарню.

Тролейбус «Електрон» Т191.01 та трамвай «Електрон» Т3L44 в складальному цеху підприємства.

Вересень 2014 р.

Аналогічний інцидент трапився 1 липня 2015 року із тролейбусом «Skoda 14Tr11/6» №574, який працював на тролейбусному маршруті №2.

За кермом тролейбуса перебував водій-ветеран Степан Качмар.

Водію вдалося евакуювати пасажирів і знеструмити тролейбус опусканням штанг, проте зафіксувати палаючий тролейбус на ухилі башмаком вже не вдалося.

Отож, тролейбус покотився і врізався в будинок на розі вул.

Окружної і вул.

Для розслідування інциденту було створено спеціальну комісію.

Наприкінці 2016 року Степана Качмара було визнано кращим водієм тролейбуса у Львові.

У першій половині 2015 року проведено монтаж контактної мережі тролейбуса на проспекті Свободи – кінцеву тролейбусного маршруту № 13 перенесено із вул.

Зернової до пл.

Івана Підкови.

У зв’язку із проблемами із постачанням спецчастин, відкриття тролейбусної лінії затрималося до 11 червня 2015 року.

В рамках будівництва тролейбусної лінії по пр.

Свободи відновлено (в якості маневрової) тролейбусну лінію по вул.

Гнатюка, пл.

Григоренка та Листопадового Чину (до вул.

Проте через реконструкцію пл.

Юра власних ходом на 13-й маршрут тролейбуси почали виїздити лише у лютому 2016 року.

14 травня 2015 року розпочинається реконструкція пл.

Юра із встановленням пам’ятника Андрею Шептицькому і переносом автомобільної дороги.

Початково планувалося, що попри корпус НУ «Львівська політехніка» пройде широка чотирьохсмугова дорога, проте через втручання т.

«урбаністів» було прийнято рішення прокласти через сквер лише двохсмугову дорогу.

Замовником реконструкції пл.

Юра виступало ЛКП «Львівавтодор».

Тролейбус «Електрон» Т191.01 під час виставки «Львівський товаровиробник» на території Палацу мистецтв.

Жовтень 2014 р.

Автор фото – Данило Колодій.

На час реконструкції пл.

Юра рух тролейбусів №№ 2, 9, 10, 20 обмежувався вул.

Митрополита Андрея, а тролейбуси маршрутів №№ 7 і 12 курсували до пл.

Тролейбуси на маршрут № 13 доставлялися за допомогою автотягача.

Це привело до того, що у 2015 році порівняно із попереднім 2014 роком істотно впав пасажиропотік львівського тролейбуса і таким чином ЛКП «Львівелектротранс» зазнало істотних збитків через реконструкцію пл.

Юра, яка тривала понад півроку.

Відновлення руху тролейбусів через площу Св.

Юра відбулося лише 10 лютого 2016 року – відтоді тролейбуси маршрутів №№ 2, 7, 9, 10, 12 і 20 почали курсувати до ЛНУ імені Івана Франка, а тролейбуси № 13 змогли виїздити на маршрут власним ходом по маневровій лінії.

На період із 6 по 25 серпня 2015 року через ремонт вулиці Зеленої припиняв курсування тролейбусний маршрут № 11.

15 серпня 2015 року через ремонтні роботи на перехресті пр.

Свободи та вул.

Гнатюка тролейбуси маршруту № 13 перестали курсувати до пл.

Івана Підкови – тимчасовою кінцевою стала пл.

700-річчя Львова.

Курсування тролейбусів маршруту №13 до пл.

Івана Підкови було відновлено 9 вересня 2015 року.

Тролейбус «Електрон» Т191.01 під час обкатки.

10 жовтня 2014 р.

Автор фото – Володимир Саванчук.

На початку вересня 2015 року розпочався ремонт вулиці Сихівської.

Отож, тролейбуси маршруту № 25 почали курсувати тільки до вул.

На тролейбусному маршруті № 11 на час ремонту вул.

Сихівської було збільшено випуск до 3 тролейбусів.

Рух тролейбусів маршруту № 25 до кінцевої на пр.

Червоної Калини було відновлено 28 листопада 2015 року.

У 2015 році Департаментом житлового господарства та інфраструктури було проведено два тендери по закупівлі тролейбусів: перший тендер передбачав закупівлю трьох низькопідлогових тролейбусів, а другий – закупівлю одного низькопідлогового тролейбуса та одного електробуса.

Переможцем обох тендерів стало ТзОВ «СНУП «Електронтранс», яке входить до складу ПАТ «Концерн «Електрон».

Перші два тролейбуса «Елекрон» Т191.02 прибули в тролейбусне депо ЛКП «Львівелектротранс» 27 листопада 2015 року (майбутні №№ 115 і 116), іще один тролейбус був доставлений 18 грудня 2015 року (№ 117).

Ці три тролейбуси були вже іншої модифікації, аніж тролейбуси «Електрон» Т191.01, який надійшов восени 2014 року.

У цих машинах використовувалася силова електроніка польської компанії «Еніка», а не російської фірми «Чергос».

Четвертий тролейбус (№118) був доставлений в депо 13 лютого 2016 року, він був укомплектований російською електронікою «Чергос».

Машини №№ 115-117 були прийняті на баланс ЛКП «Львівелектротранс» 4 лютого 2016 року.

Всі машини були введені в пасажирську експлуатацію у березні 2016 року.

Тролейбус «Skoda 14Tr» № 580 після пожежі на проспекті Чорновола.

9 квітня 2015 р.

Автор фото – Володимир Караїм.

9 листопада 2015 році на заводі ТзОВ «СУНП «Електронтранс» відбулася презентація першого електробуса «Електрон» Е19.

Ця машина побудована на базі кузова тролейбуса «Електрон» Т191, оснащена тяговим електрообладнанням польської компанії «Еніка» та літій-залізо-фосфатними акумуляторами китайського виробництва.

Заряд акумуляторів відбувається вночі під час стоянки електробуса в депо, застосовується мережа змінного трифазного струму промислової частоти напругою 380 В.

Процес введення електробуса в експлуатацію затягнувся більш ніж на півроку.

Тільки у липні 2016 року машина надійшла на ЛКП «Львівелектротранс».

Машина почала працювати на тролейбусному маршруті №9 до львівського аеропорту.

У 2015 році для проведення капітального ремонту кузова на ТзОВ «СУНП «Електронтранс» було передано зношений тролейбусі «Skoda 14Tr» №563.

У тролейбусне депо машину було повернуто 15 січня 2016 року, ще місяць тривало її доукомплектування.

У лютому 2016 року тролейбус повернувся на маршрути.

Він отримав жовто-зелене фарбування.

В останні дні 2015 року змінилося керівництво ЛКП «Львівелектротранс»: замість Сергія Васільєва, який очолював підприємство із вересня 2014 року, директором став Михайло Сидорович, який до того очолював Львівське комунальне АТП-1.

Тролейбус «Skoda 14TrМ» № 597 на кінцевій маршруту № 13 «пл.

Івана Підкови» в перший день курсування проспектом Свободи.

11 червня 2015 р.

Автор фото – Володимир Караїм.

Наприкінці 2015 року загальна довжина контактної мережі тролейбуса у Львові складала 127,4 км., на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебувало 74 тролейбуса, в тому числі 15 низькопідлогових тролейбусів ЛАЗ Е183D1, «Богдан» Т601.11 та «Електрон» Т191 та 6 зічленованих тролебусів «Skoda 15Tr».

Транспортна робота львівських тролейбусів у 2015 році склала 3,453 млн.

кілометрів, було перевезено 29,518 млн.

8 травня 2016 року в рамках святкування Дня міста у Львові вперше відбувся Парад тролейбусів.

У цій акції було задіяно тролейбуси «Skoda 14Tr» № 514, «Skoda 15Tr» № 599 та «Електрон» Т191.01 № 114.

Тролейбусами керували водії Тетяна Мартинюк, Володимир Білоусов, Юрій Скишляк та Роман Кручко.

Парад завершився святковою поїздкою вулицями Львова.

У березні-червні 2016 року силами цеху планового ремонту ЛКП «Львівелектротранс» було проведено капітально-відновлювальний ремонт тролейбуса «Skoda 14Tr» № 512 1988 року випуску.

Цей тролейбус кілька років простоював у несправному стані, проте із ініціативи керівника ЛКП «Львівелектротранс» Михайла Сидоровича машина пройшла відновлення.

У процесі капітально-відновлювального ремонту було відновлено металоконструкцію каркасу тролейбуса, він отримав обшивку із композитного матеріалу та вклеєні панорамні вікна.

Презентація відновленого тролейбуса відбулася в липні 2016 року.

Загалом у 2016-2019 рр.

було проведено капітально-відновлювальний ремонт 17 тролейбусам «Skoda 14Tr».

Частина машин замість системи «мотор-генератор» отримала статичні перетворювачі вітчизняного виробництва та нові струмознімачі.

Новий тролейбус «Електрон» Т191.02 прибув в тролейбусне депо.

29 грудня 2015 р.

Автор фото – Володимир Саванчук.

Із 1 червня 2016 року у зв’язку із реконструкцією шляхопроводу на вул.

Городоцькій було припинено курсування тролейбусного маршруту №7.

У кінці червня 2016 року зловмисники викрали тролейбусний контактний дріт в районі кінцевої зупинки ст.

Рух тролейбусів до ст.

Скнилів було відновлено лише влітку 2017 року.

Із 13 червня 2016 року через проведення робіт із реконструкції трамвайних колій по вул.

Свєнціцького та Івана Франка було закрито для проїзду перехрестя вулиць Івана Франка, Стрийської та Шота Руставелі.

Через це припинили свою роботу тролейбусні маршрути №№11 і 25.

Ремонтні роботи на перехресті тривали місяць і 12 липня 2016 року було відновлено курсування тролейбусів.

15 червня 2016 року було завершено тендерну процедуру із закупівлі 5 низькопідлогових тролейбусів.

Цей тендер проводив Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради.

Переможцем тендеру стало львівське ТзОВ «СУНП «Електронтранс».

Нові тролейбуси (№№119-123) надійшли в грудні 2016 року, а в експлуатацію вони були введені вже наступного 2017 року.

У жовтні 2016 року було оголошено тендер на будівництво тролейбусної лінії до нового терміналу аеропорту «Львів».

Збудована іще в кінці 1960-х років тролейбусна лінія сягала старого терміналу (збудований у 1954 році), який у 2016 році не обслуговував пасажирів.

Переможцем тендеру на будівництво тролейбусної лінії до нового терміналу довжиною 1,7 км.

стало ТзОВ «Магістраль Інженірінг», вартість будівництва – 4,5 млн.

Термін завершення робіт – 30 грудня 2016 року.

Будівництво нової тролейбусної лінії розпочалося наприкінці жовтня 2016 року.

Тролейбус «Skoda 14Tr» № 550 на новій дорозі через сквер на пл.

Юра в день відкриття тролейбусного руху 10 лютого 2016 року.

Автор фото Володимир Караїм.

Із 21 жовтня 2016 року тролейбуси маршруту № 25 почали курсувати тільки до вул.

Луганської у зв’язку із прокладанням трамвайної колії на пр.

Червоної Калини.

Рух тролейбусів маршруту №25 до кінцевої «пр.

Червоної Калини» було відновлено 17 грудня 2016 року.

Станом на кінець 2016 року на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебувало 78 тролейбусів.

Транспортна робота тролейбусів у 2016 р.

склала 3,1505 млн.

км., протягом року тролейбуси Львова перевезли 30,6275 млн.

5 січня 2017 року відновлено курсування тролейбусів маршруту № 7 по вул.

Городоцькій, проте контактну мережу в районі ст.

Скнилів так і не відновили, отож тролейбуси курсували тільки до кінцевої «Льотне поле».

Рух до кінцевої «ст.

Скнилів» тролейбусний маршрут №7 відновив тільки 22 липня 2017 року після того, як було відновлено контактну мережу, пошкоджену зловмисниками.

На маршрут №7 і далі випускався один тролейбус.

22 січня 2017 року в тестовому режимі тролейбуси маршруту № 9 почали курсувати до нового терміналу міжнародного аеропорту «Львів» по новозбудованій тролейбусній лінії.

Із 23 січня 2017 року тролейбуси маршруту № 9 почали курсувати по новій тролейбусній лінії у звичайному режимі.

Тролейбуси «Skoda 14Tr» № 514, «Skoda 15Tr» № 599 і «Електрон» Т191.01 № 114 під час «Параду тролейбусів».

За кермом тролейьуса № 514 водій Тетяна Мартинюк.

8 травня 2016 р.

Автор фото – Юрій Пилипчук.

9 лютого 2017 року на баланс ЛКП «Львівелектротранс» було передано 5 нових тролейбусів «Електрон» Т191.02 загальною вартістю 31,65 млн.

Нові тролейбуси введено в експлуатацію із пасажирами у лютому 2017 року.

Таким чином у 2014 – 2017 рр.

тролейбусний парк ЛКП «Львівелектротранс» поповнився 10 новими тролейбусами місцевого виробництва.

У червні 2017 року з нагоди 123-річниці із пуску електричного трамвая у Львові за багатолітню сумлінну працю та значний внесок у забезпечення життєдіяльності міста Львова подякою міського голови Львова було нагороджена водія тролейбуса Петра Івановича Сербана.

Із 1 вересня 2017 року зросла вартість проїзду в міському електротранспорті – вартість загального квитка була встановлена на рівні 3 грн., вартість пільгового квитка для учнів та студентів – 1,5 грн.

25 жовтня 2017 року на проспекті Свободи через корозію впала металева опора тролейбусної контактної мережі, встановлена іще на початку 1970-х років.

Опора впала на припаркований легковий автомобіль.

Через інцидент тимчасово припинилося курсування тролейбусів на маршруті № 13.

30 листопада 2017 року було ЛКП «Львівелектротранс» опублікувало оголошення про намір провести ремонт контактної мережі на парній стороні проспекту Свободи на ділянці від пл.

Івана Підкови до вул.

Роботи із встановлення нових опор і монтажу контактної мережі були проведені в короткі терміни.

Перший капітально-відновлений тролейбус «Skoda 14Tr» № 512.

12 липня 2016 р.

Автор фото – Володимир Саванчук.

Із 16 грудня 2017 року тролейбусний маршрут № 25 був знову розділений на два – № 5 вул.

Шота Руставелі – Автовокзал та № 24 вул.

Шота Руставелі – пр.

Червоної Калини.

Наприкінці 2017 року змінилося керівництво ЛКП «Львівелектротрансу»: Михайло Сидорович, контракт із яким було укладено на 3 роки, написав заяву про звільнення за власним бажанням.

На посаду директора ЛКП «Львівелектротранс» було призначено Олега Березу, який до кінця 2017 року очолював ЛКП «Львівавтодор».

Станом на кінець 2017 року довжина контактної мережі тролейбуса у Львові становила 129,1 км., на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебувало 79 тролейбусів.

У 2017 році тролейбуси Львова перевезли 31,765 млн.

6 квітня 2018 року виконком Львівської міської ради затвердив нові Правила користування міським електричним транспортом у м.

Цей документ було прийнято у зв’язку із тим, що в кінці 2017 року втратили чинність Правила користування трамваєм і тролейбусом в містах України, що затверджувалися на загальнодержавному рівні.

Салон капітально-відновленого тролейбуса «Skoda 14Tr» № 512.

Червень 2016 р.

Автор фото – Володимир Саванчук.

16 квітня 2018 року відбулося чергове підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті: вартість загального квитка зросла із 3 гривень до 5 гривень, а пільгового – із 1,5 грн.

до 2,5 грн.

Підвищення вартості проїзду керівництво ЛКП «Львівелектротранс» мотивувало збитковістю роботи підприємства.

7 липня 2018 року змонтовано нову контактну мережу на вул.

Сяйво – для правого повороту тролейбусів маршруту № 12 із Левандівки на Городоцьку і у зворотному напрямку.

Ця службова тролейбусна лінія використовується для подачі тролейбусів на маршрут в сторону кінцевої «вул.

Суботівська» та для повернення тролейбусів у депо по вул.

Городоцькій, Ряшівській, Виговського, Володимира Великого.

Лінію було побудовано для зменшення «нульового пробігу» тролейбусів під час виходу на маршрут та при поверненні в депо.

Із 9 липня 2018 року припинив роботу тролейбусний маршрут №10, який поєднував Університет ім.

І.Франка та вул.

Іще раніше припинив свою роботу тролейбусний маршрут № 20 Університет – Автовокзал, на якому останнім часом працював лише один тролейбус.

Причиною закриття тролейбусного маршруту № 10 був дефіцит справних тролейбусів.

Маршрут обіцяли відновити після закупівлі нових тролейбусів за кредитні кошти.

Тролейбус «Електрон» Т191.02 № 117 на новій тролейбусній лінії до нового терміналу аеропорту «Львів».

22 січня 2017 р.

Автор фото – Євген Асауленко.

12 липня 2018 року було закрито для руху ділянку вул.

Руставелі від вул.

Зеленої до пл.

Відповідно тимчасово призупинили роботу тролейбусні маршрути №№ 5, 11 і 24.

Із 16 липня 2018 року було відновлено курсування тролейбусів №№ 11 і 24 – тепер вони їздили до Автовокзалу на вул.

Маршрут № 5 було тимчасово скасовано.

На пл.

Петрушевича змонтували нову тролейбусну мережу для двостороннього руху.

Рух тролейбусів за маршрутами № 24 вул.

Шота Руставелі – пр.

Червоної Калини; № 25 вул.

Шота Руставелі – Автовокзал та № 31 вул.

Шота Руставелі – Тублікарня – Сихівське кладовище було відновлено лише 7 жовтня 2019 року.

Перед тим 5 жовтня 2019 року відбувся монтаж контактної мережі на розворотному кільці по вул.

Зеленій, Шота Руставелі та пл.

Кінцеву зупинку тролейбусів №№ 24, 25 і 31 було перенесено на іншу сторону вул.

Шота Руставелі у т.

«виділену смугу для маршрутного транспорту».

13 липня 2018 року Львівська міська рада прийняла ухвалу «Про списання із балансу ЛКП «Львівелектротранс» основних засобів», якою списано 12 тролейбусів, в тому числі 4 тролейбуси «Skoda 14Tr» (№№ 557, 574, 580 і 591) та 8 тролейбусів ЛАЗ-52522 (№№ 027, 032, 038, 039, 043, 044, 045 і 047) 1995-1998 рр.

17 серпня 2018 року через сильну зливу у Львові призупинилася робота усього міського електротранспорту – вулиці Степана Бандери, Академіка Сахарова, Київська та Листопадового Чину стали практично непроїзними.

Було відключено тягову підстанцію №1 на вул.

Вітовського, 57 через підтоплення в районі перехрестя вул.

Сахарова, Вітовського та Героїв Майдану.

Підписання контракту на постачання 50 нових тролейбусів, які ЛКП «Львівелектротранс» придбав за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.

18 лютого 2017 р.

Фото – прес-служба ЛМР.

Восени 2018 року був оголошений міжнародний тендер на закупівлю 50 нових низькопідлогових тролейбусів за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку.

Заявку на участь в цьому тендері подав лише один учасник – консорціум в складі ПАТ «Концерн «Едектрон» та ТзОВ «СУНП «Електронтранс».

Це не перешкодило успішному завершенню тендеру, оскільки процедура міжнародного тендеру ЄБРР допускає участь в тендерній процедурі одного учасника.

Контракт на постачання тролейбусів було підписано у лютому 2019 року.

Вартість контракту на постачання 50 тролейбусів – біля 11 млн.

Технічне тендерне завдання на нові тролейбуси передбачало наявність кондиціонерів кабіни водія та салону тролейбуса, проте не передбачало наявності навіть аварійного автономного ходу.

25 листопада 2018 року ЛКП «Львівелектротранс» провело акцію «День відкритих дверей у тролейбусному депо» під час якої всі бажаючі змогли ознайомитися із роботою основних підрозділів тролейбусного депо.

Екскурсоводами під час цієї акції були головний інженер тролейбусного депо Богдан Лата та начальник цеху планового ремонту Ігор Роман.

28 листопада 2018 року стало відомо про те, що із посади директора ЛКП «Львівелектротранс» звільнився Олег Береза, який очолив підприємство на початку року.

Про реальні причини звільнення не повідомлялося – Олег Ігорович написав заяву на звільнення за власним бажанням.

ЛКП «Львівелектротранс» у грудні 2018 – березні 2019 р.

очолював В’ячеслав Кокошко, який до того обіймав посаду заступника директора з економічних питань.

Нові тролейбуси «Електрон» для Львова у складальному цеху заводу.

Фото – прес-служба ЛМР.

Довжина контактної мережі тролейбуса у Львові на кінець 2018 року становила 129,1 км., інвентарний парк тролейбусів нараховував 67 машин.

Транспортна робота тролейбусного транспорту Львова у 2018 році склала 2,858 млн.

Протягом 2018 року тролейбусний транспорт Львова перевіз 31,22 млн.

Внаслідок негоди, яка супроводжувалася поривами ураганного вітру, зранку 10 січня 2019 року внаслідок падіння дерев було пошкоджено контактну мережу тролейбуса на Левандівці.

Через це тимчасово припинилося курсування тролейбусного маршруту № 12.

18 березня 2019 року стало відомо про те, що В’ячеслав Кокошко вже не очолює ЛКП «Львівелектротранс» – із ним не було продовжено контракт.

Про це на своїй сторінці в соціальній мережі повідомив сам В’ячеслав Кокошко.

Виконувачем обов’язки керівника підприємства став головний інженер ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Ковалів.

У травні 2019 року міський голова Львова Андрій Садовий підписав розпорядження № 193, яким подякою міського голови було відзначено слюсаря із ремонту рухомого складу тролейбусного депо ЛКП «Львівелектротранс» Григорія Калакуна.

11 червня 2019 року було повідомлено про зміну нумерації тролейбусних маршрутів міста із 1 липня 2019 року – для тролейбусних маршрутів було зарезервовано №№ 20 – 39, відповідно тролейбусний маршрут №2 отримав № 22, маршрут № 3 – № 23, маршрут № 24 – без змін, маршрут № 5 – № 25, № 7 – № 27; № 10 – № 30, № 11 – № 31, № 12 отримав № 32, а № 13 став № 33.

Ініціаторами змін нумерації тролейбусних маршрутів стали начальник відділу розвитку ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Могила та заступник директора із експлуатації Віталій Пітула.

Після того, як ЛКП «Львівелектротранс» в липні 2019 року очолив в якості виконувача обов’язків директора Андрій Свищо, Віталій Пітула, а потім й Ігор Могила звільнилися із ЛКП «Львівелектротранс».

Металоконструкція кузова тролейбуса «Електрон».

Фото – прес-служба ЛМР.

12-17 серпня 2019 року тролейбусний маршрут №27 не працював через ремонт дорожнього полотна на шляхопроводі на вул.

На період від 30 липня до 15 серпня 2019 року тролейбуси маршруту №22 курсували тільки до старої кінцевої «вулиця Симоненка».

Причиною вкорочення маршруту стали ремонтні роботи на вулиці Науковій.

19 вересня 2019 року перший із 50 нових тролейбусів «Електрон» Т191.02 привезли в тролейбусне депо для обкатки та налаштувань.

Наступного дня він повернувся на завод.

4 листопада 2019 року відбулася презентація перших 10 тролейбусів «Електрон» Т191.02, які були придбані за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.

Акт прийому-передачі цих тролейбусів, які отримали деповські №№124-133 було підписано 29 листопада 2019 року.

Постачання 50 тролейбусів «Електрон» Т191.02 розтягнулося до вересня 2020 року – за офіційними поясненням виробника – через пандемію COVID-19.

Сорок тролейбусів (№№ 124 – 163) надійшли до травня 2020 року, а ще 10 (№№164-173) – у вересні 2020 року, вони почали працювати із пасажирами лише у жовтні 2020 року.

22 листопада 2019 року на вул.

Науковій приблизно о 19:15 сталося займання тролейбуса «Skoda 15Tr» № 606.

За свідченням очевидців, неполадки в роботі цього тролейбуса відчувалися іще під час руху по вул.

В результаті пожежі тролейбус вигорів практично вщент, хоча пожежники достатньо оперативно прибули на місце пожежі.

Тролейбус списано у 2021 році.

Станом на кінець 2019 року довжина контактної мережі тролейбуса Львова становила 129,1 км., на балансі підприємства перебував 91 тролейбус.

Транспортна робота тролейбусного транспорту Львова у 2019 року склала 2,7962 млн.

км., тролейбуси Львова в 2019 році перевезли 36,4387 млн.

Із 15 січня 2020 року знову зросла вартість проїзду в міському електротранспорт.

Замість 5 гривень квиток на проїзд в трамваї і тролейбусів, куплений у водія, почав вартувати 7 гривень, куплений в кіосках на зупинках, а також при безготівковій оплаті – 6 грн.

Вартість пільгового квитка для студентів відповідно 3,5 і 3 грн.

Вартість абонементів не переглядалася.

Із 18 січня 2020 року тролейбуси маршруту №22 почали курсувати до автовокзалу «Львів».

Для цього по вулиці Науковій було прокладено біля 200 метрів контактної мережі від кінцевої «вул.

Академіка Підстригача» до вул.

Перша партія тролейбусів «Електрон» під час презентації.

Фото – прес-служба ЛМР.

28 січня 2020 року на вулиці Науковій стався прикрий трапунок – на легковий автомобіль та тролейбус ЛАЗ-52522 впали дві залізобетонні опори.

Ніхто із пасажирів тролейбуса в результаті інциденту не постраждав.

У другій декаді березня 2020 року в Україні оголошено карантин у зв’язку із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, яка викликана коронавірусом SARS-COV-2 (nCOV-2019).

Через карантин 23 березня 2020 року скасовано безкоштовний проїзд в громадському транспорті міста Львова для усіх категорій пільговиків.

Скорочено випуск електротранспорту на маршрути, у зв’язку із цим після 17 березня 2020 року тролейбуси моделі ЛАЗ-52522 більше не випускалися на маршрути.

Через «ковідний» карантин та через поступлення нових тролейбусів «Електрон» Т191.02 також припинилася експлуатація шарнірно-зічленованих двосекційних тролейбусів «Skoda 15Tr», які працювали на найбільш завантажених маршрутах та знаходилися у технічно справному стані.

Із 7 квітня 2021 року було припинено курсування тролейбусів на маршруті № 27 до ст.

Скнилів (до кінця карантину).

Із 13 квітня 2021 року тролейбусний маршрут № 31 був вкорочений до вул.

Для цього було змонтовано контактну мережу із стрілками на кільці вул.

Зелена – Луганська – Пасічна, отож маршрут почав курсувати за схемою вул.

Луганська – вул.

Зелена – Сихівське кладовище із заїздом до Центру легеневого здоров’я на зворотному шляху.

Таким чином було скорочено час оборотного рейсу і зменшено інтервал руху.

Із 15 травня 2021 року через численні скарги пасажирів тролейбусний маршрут № 31 знову почав курсувати до вул.

Шота Руставелі.

10 червня 2020 року відновлено курсування тролейбусного маршруту № 27 від пл.

Кропивницького до ст.

Скнилів, випуск на маршрут збільшено до 2 машин.

У той же день відновлено курсування тролейбусів за маршрутом вул.

Бандери – вул.

Маршрут отримав № 30.

На відміну від маршруту № 10, який їздив до 9 липня 2018 року, тролейбуси маршруту №30 у дві сторони курсували по вул.

Кульпарківській та Виговського.

Із 25 червня 2020 року тролейбусний маршрут №30 продовжено до кінцевої «Університет ім.

Із 14 липня 2020 року до Університету продовжено і маршрут №27, який працює у робочі дні.

В Управлінні транспорту повідомили, що випуск на маршрут збільшено до 4 машин.

Пожежа тролейбуса «Skoda 15Tr» № 606 на вул.

22 листопада 2019 р.

У 2020 році під час реконструкції вул.

Хуторівка споруджено нову тролейбусну лінію до ринку «Шувар» із розворотним кільцем під шляхопроводом на пр.

Червоної Калини.

Довжина нової лінії по осі вулиці – біля 2 км.

Ця тролейбусна лінія отримала живлення від тягової підстанції № 17, яку було збудовано у 2016 році за кошти ЛКП «Львівелектротранс» в процесі реалізації проекту «Трамвай на Сихів».

Із 23 жовтня 2020 року по вул.

Хуторівці почали курсувати тролейбуси маршруту № 23 вул.

Ряшівська – вул.

Із 18 листопада 2020 року відновлено курсування тролейбусів за маршрутом вул.

Ряшівська – Автовокзал.

Новий маршрут отримав № 23а.

Маршрут запущено через скарги мешканців на погіршення тролейбусного сполучення із автовокзалом.

Наприкінці 2020 року загальна довжина контактної мережі тролейбуса у Львові склалала 132,6 км.

На балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебував 121 тролейбус, із яких 74 – із низьким рівнем підлоги.

Транспортна робота тролейбусного транспорту за 2020 рік склала 3,037 млн.

км., протягом року було перевезено 32,3176 млн.

У другій половині 2020 року проведено міжнародний тендер на реконструкцію контактної мережі тролейбуса на вулиці Кульпарківській.

Проект передбачає будівництво нової тролейбусної лінії по вул.

Кульпарківській до вул.

Фінансування реконструкції здійснюється за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку.

Процедуру тендеру завершено в грудні 2020 року.

Переможцем тендеру став консорціум чотирьох компаній – ТзОВ «Магістраль Інжинірінг» (Україна), ТзОВ «Вальво» (Україна), ТзОВ «Еле-Комп» (Польща) та ТзОВ «Електротехніка» (Чехія).

Вартість реконструкції – 2 922 757,56 євро із врахуванням податку на додану вартість.

Роботи по реконструкції тролейбусної лінії розпочалися 11 березня 2021 року.

Перший етап реконструкції тривав без припинення руху тролейбусів.

24 березня 2021 року закрито на реконструкцію ділянку вулиці Степана Бандери від вул.

Городоцької до вул.

Героїв УПА.

Для того, щоб зберегти курсування тролейбусів №№ 27 і 32 по вул.

Городоцькій збудовано тимчасову тролейбусну лінію (замість закритої лінії по вул.

Тобілевича та Федьковича).

Результати падіння залізобетонних опор на тролейбус ЛАЗ-52522 та легковий автомобіль.

28 січня 2020 р.

Із 27 травня 2021 року знову зросла вартість проїзду в міському електротранспорті Львова.

Тепер вартість квитка на проїзд в трамваї і тролейбусів, купленого у водія, зросла до 10 гривень, пільгового – до 5 гривень.

Якщо квиток куплено у кіоску на зупинках, його вартість відповідно 9 і 4 гривні.

Станом на кінець травня 2021 року вартість проїзду в електротранспорті Львова стала найвищою в Україні.

Із 4 червня 2021 року переглянуто вартість абонементів тривалої дії.

17 червня 2021 р.

Львівська міська рада ухвалою №935 «Про списання із балансу ЛКП «Львівелектротранс» основних засобів» списала 6 тролейбусів, в тому числі 1 тролейбус ЛАЗ-52522 № 042, 4 тролейбуси «Skoda 14Tr» (№№ 544, 553, 593 і 596) та один тролейбус «Skoda 15Tr» (№606), який згорів у 2019 році).

Із 10 липня 2021 року закрито на реконструкцію ділянку вулиці С.

Бандери від вул.

Антоновича до вул.

Героїв УПА.

Відповідно припинено курсування тролейбусних маршрутів №№23а, 27, 29 і 30.

Схему курсування тролейбусного маршруту №22 змінено – він почав їздити по вул.

Шептицьких – вул.

Городоцькій – вул.

Авіаційній – ст.

Скнилів – вул.

Авіаційній – вул.

Городоцькій – вул.

Ряшівській – вул.

Виговського – вул.

Володимира Великого – вул.

Тролейбусній – вул.

Рубчака і вул.

Стрийській до Автовокзалу «Львів».

У зворотному напрямку тролейбуси маршруту №22 до ст.

Скнилів не заїжджають.

9 серпня 2021 року на тягових підстанціях №3 (вул.

Городоцька, 185) та №7 (вул.

Виговського) сталася масштабна аварія через вихід із ладу основних високовольтних вводів.

Через це припинили курсування тролейбуси маршрутів №№ 22 і 32, трамваї не змогли своїм ходом вийти із депо.

Курсування електротранспорту відновлено лише на наступний день.

9 жовтня 2021 року відновлено контактну мережу на вул.

Тобілевича – вул.

Федьковича і пл.

Кропивницького та відкрито переїзд через вулицю Степана Бандери.

Натомість ділянка вулиці Городоцької від вул.

Короткої до вул.

Тобілевича закрита для проїзду, тимчасова контактна мережа тролейбуса розібрана.

Нові тролейбуси «Електрон» Т191.02 на новій тролейбусній лінії по вул.

Хуторівці в день її відкриття.

23 жовтня 2020 р.

Фото – прес-служба ЛМР.

Із 20 жовтня 2021 року у зв’язку із новим етапом реконструкції тролейбусної лінії на вул.

Кульпарківській було змінено траси курсування тролейбусних маршрутів №№ 22 і 23 та відновлено курсування тролейбусів маршруту №29 до Міжнародного аеропорту «Львів».

Тролейбуси маршруту №22 курсують за такою трасою: Автовокзал – вул.

Володимира Великого – вул.

Кульпарківська – вул.

Городоцька – вул.

Шептицьких – Університет – вул.

Шептицьких – вул.

Городоцька – вул.

Авіаційна – ст.

Скнилів – вул.

Авіаційна – вул.

Городоцька – вул.

Ряшівська – вул.

Виговського – вул.

Наукова – Автовокзал.

Тролейбуси маршруту №23 курсують по маршруту вул.

Шота Руставелі – вул.

Стрийська – вул.

Тролейбуси маршруту №29 курсують за маршрутом Аеропорт – вул.

Любінська – вул.

Окружна – вул.

Кульпарківська – вул.

Городоцька – вул.

Шептицьких – Університет – вул.

Шептицьких – вул.

Городоцька – вул.

Кульпарківська – вул.

Копистинського – вул.

Любінська – Аеропорт.

Також відновлено курсування тролейбусного маршруту №27 Університет ім.

І.Франка – вул.

Листопадового Чину – вул.

Шептицьких – вул.

Городоцька – ст.

Із 24 листопада 2021 року було відновлено курсування тролейбусів на маршруті № 30 Університет – вул.

В прямому напрямку тролейбуси рухалися за такою схемою: Університет – вул.

Листопадового Чину – вул.

Шептицьких – вул.

Коротка – вул.

Городоцька – вул.

Кульпарківська – вул.

Виговського – вул.

Патона – вул.

У зворотному напрямку: вул.

Ряшівська – вул.

Виговського – вул.

Кульпарківська – вул.

Антоновича – вул.

Митрополита Андрея – вул.

Устіяновича – вул.

Соломії Крушельницької – Університет.

Із 9 грудня 2021 року тролейбуси маршруту № 22 почали курсувати по вул.

На маршрут № 22 Університет ім.

Івана Франка – Автовокзал випускалося 12 тролейбусів, які курсували із інтервалом 8 хвилин в години пік.

Що ж до контракту на реконструкцію контактної мережі тролейбуса на вул.

Кульпарківській, то в ЛКП «Львівелектротранс» повідомили, що термін виконання робіт продовжено до кінця лютого 2022 року з метою демонтажу старих опор, до яких прикріплені комунікації зовнішніх організацій.

Наприкінці 2021 року на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебуває 115 тролейбусів.

Загальна довжина контактної мережі тролейбуса у Львові (із врахуванням новозбудованої ділянки на вул.

Кульпарківській) складає 134,4 км.

У січні – вересні 2021 року пробіг тролейбусів Львова склав 2,441 млн.

км., за цей час було перевезено 24,239 млн.

Антон ЛЯГУШКІН, Юрій КАУКАЛОВ та Дмитро ЯНКІВСЬКИЙ.

Автори висловлюють подяку шанувальникам історії львівського електротранспорту Андрію Дрималику та Олександру Єрохіну за надання важливих матеріалів із історії тролейбусного руху у Львові.

У матеріалі використана статистична інформація із сайту корпорації «Укрелектротранс».

Перелік використаних джерел інформації.

Бейкул С.

П., Брамський К.

Київський трамвай.

До 100-річчя з дня пуску в експлуатацію.

[Текст] / С.

Бейкул, К.

– Київ: Будівельник, 1992 – 96 ст.;.

Богодистый П.

Пассажирские троллейбусы производства СССР.

Часть 5.

[Текст] / П.

Богодистый // Наука и техника.

– 2017 – № 4;.

Вуйцик В.

С., Липка Р.

Зустріч зі Львовом: Путівник.

[Текст]/ В.

Вуйцик, Р.

– Львів: Каменяр, 1987 – 175 ст.;.

Звіт про роботу виконкому за період з 01.01.96 р.

до 30.12.96р.

[Текст] – Львів: Львівська міська рада.

Виконавчий комітет, 1996 – 6 ст.;.

Історія Львова в документах і матеріалах.

Збірник документів і матеріалів.

[Текст] / Упорядники У.

Єдлінська, Я.

Ісаєвич та ін.

– Київ: Наукова думка, 1986 – 424 ст.;.

Історія Львова.

Короткий нарис.

[Текст] / Редакційна колегія Г.

Гебрільсткий, Є.К.

Лазаренко, В.

Осечинський, О.

– Львів: Видавництво Львівського університету, 1956 – 294 ст.;.

Климов К.

Первооткрыватель мира троллейбусов.

[Текст]/ К.

Климов // Грузовик пресс.

– 2017.

– № 1;.

Марчук Л.

П., Шипова В.

Їде трамвай, їде…[Текст] / Л.

Марчук, В.

– Дрогобич: Дрогобицька міська друкарня, 1994 – 56 ст.;.

Михалик В., Лемко І.

Львів повсякденний (1939 – 2009).

[Текст]/ В.

Михалик, І.

– Львів: Апріорі, 2009 – 240 ст.;.

Машкевич С.

Трамвайные копейки.

[Текст] / Машкеич С.

// Зеркало недели.

– 2004.

– 15 листопада;.

Пащук А.

И., Деркач И.

Путеводитель [Текст] / Пащук А.

И., И.

– Львов: Книжно-журнальное издательство, 1960 – 144 ст.;.

Тархов С.

Історія Львівського трамвая.

[Текст] / С.

– Львів: УПІ ім.

Федорова – Фенікс ЛТД, 1994 – 128 ст.;.

Тархов С., Козлов К., Оландер А.

Електротранспорт України.

Енциклопедичний путівник.

[Текст] / С.

Тархов, К.

Козлов, А.

– Київ: Варто, 2010 – 934 ст.;.

Швед М.І.

Короткий путівник-довідник.

[Текст]/ М.І.

– Львів: Каменяр, 128 ст.

Источник материала
loader