В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною
В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною

В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 288 днів. За цей час ми опублікували вже 17269 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram та Twitter
В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною - Фото 1

Міжнародний проєкт ‘Infopoint agency’ об’єднав національні українські діджитал-медіа та незалежні білоруські, що працюють у вигнанні, задля їхньої фінансової стабільності. 


«Infopoint — це не класичний сейлз-хаус чи рекламна агенція. Це радше сервіс якісних партнерств, де немає місця олігархічним медіа та проросійським бізнесам. Ми будемо піклуватися про те, щоб наші медіа гідно заробляли, а найкращі бізнеси могли розміщуватися у ЗМІ з критично мислячою аудиторією. 

Ми не заважатимемо цим медіа вести свою комерційну діяльність, а навпаки — хочемо її підсилити й допомогти представляти їх ширшому колу партнерів, зокрема й закордоном», — пояснює Марія Леонова, Операційна директорка проєкту.

До медіа партнерів агенції увійшли: Українська правда, Громадське, Бабель, Хмарочос, the Kyiv Independent, Ліга.нет, KyKy.org та інші.

Задача команди проєкту — стати стабільним джерелом комерційного доходу для медіа, представляючи їхні можливості на внутрішніх ринках, а також у Європі та США. Йдеться про послуги спонсорства контенту, нативної й прямої реклами, а також продакшну.

«Ми прагнемо дати можливість цим ЗМІ, які постраждали від війни та репресій, почуватися більш вільно та розвиватися. Адже зараз нам як ніколи потрібна незалежна журналістика. Вони — голос демократичного світу. Тому нам потрібно говорити про них закордоном у різних форматах, в тому числі й у форматі медіа-партнерств з бізнесами», — додає Марія Леонова.

Засновниками проєкту є британська медіа консалтингова компанія Jnomics та білоруське об’єднання незалежних медіа Infopoint Network.


Команда Jnomics з початку війни допомагає українським ЗМІ у різних напрямках: краудфандинг, фандрейзинг, релокація, доставка бронежилетів та іншого обладнання. Комерційна підтримка в рамках цього проєкту — один зі способів допомогти медіа ринку. Публічний звіт про діяльність команда публікує тут.

В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною - Фото 2
В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною - Фото 3
В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною - Фото 4
В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною - Фото 5
Источник материала
loader