25 апреля, четверг
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Міжнародна fashion-інфлюенсерка Леоні Ханне з’явилася на червоному хіднику в сукні від українського бренду Milla
Міжнародна fashion-інфлюенсерка Леоні Ханне з’явилася на червоному хіднику в сукні від українського бренду Milla

Міжнародна fashion-інфлюенсерка Леоні Ханне з’явилася на червоному хіднику в сукні від українського бренду Milla

Червоний хідник вітає гостей 79-го Венеційського міжнародного кінофестивалю. На острів Лідо продовжують прибувати актори-номінанти та запрошені гості кінофестивалю. Серед них — німецька fashion-інфлюенсерка Леоні Ханне (Leonie Hanne). Традиційно вже другий рік поспіль для свого образу на бієнале Леоні обирає сукню від українського бренду Milla.

Цьогоріч бренд ексклюзивно створив для Леоні сяючу вечірню сукню без рукавів у золоті. Максимальна довжина та невеликий шлейф зробили образ інфлюенсерки абсолютно приголомшливим.

Нагадаємо, Milla — це лінійка вечірніх та коктейльних суконь Milla Nova, українського весільного бренду. Сукні Milla вже давно припали до душі відомим моделям, актрисам, блогеркам, які все частіше з’являються у них на подіях світового рівня.


Теги: Milla, Венеційська бієнале, Леоні Ханна
Источник материала
Поделиться сюжетом