/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F9105c28125f402989da8169f215c7282.jpg)
Південна Європа готується приймати «температурних туристів» в очікуванні рахунків за опалення
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 77 днів. За цей час ми опублікували вже 18740 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Урядовці та туроператори Греції та Іспанії вже рекламують «температурний туризм» серед жителів північніших регіонів Європи, які, як очікується, цієї зими зіштовхнуться з великими рахунками за опалення, повідомляє The Guardian.
«Як ми бачимо, люди вже розуміють, що дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома», — зазначає Мігель Анхель Сотільос, президент іспанської федерації туристичного житла.
Афіни заклали 20 мільйонів євро на туристичну промокампанію, спрямовану на європейських пенсіонерів. Їм обіцяють теплу зиму з 20 градусами за Цельсієм. Зокрема, уряд платитиме авіалініям, аби вони зберігали інтенсивність прямих рейсів і взимку.
«Ми відкриті 12 місяців на рік, наші друзі з Північної Європи мають це знати. Їм краще приїхати сюди на зиму, — каже Вассіліс Кікіліас, міністр туризму Греції. — Дешевше вимкнути опалення вдома та прилетіти сюди».
Цьогорічний туристичний сезон у Греції був неочікувано успішним, доходи від туристів перевершили допандемічні показники 2019 року, який був рекордно вдалим: тоді країну відвідало понад 33 мільйони людей, а прибутки сягнули більш як 18 мільярдів євро.
Однак це вперше, що Греція намагається презентувати себе як зимовий напрямок. Зазвичай туристи приїздять за сонцем, морем і пляжами. Для зими інфраструктура на малих островах не настільки розвинена, як, наприклад, в Іспанії. Оскільки роблять ставку на пенсіонерів, передусім рекламуватимуть такі місця, як Афіни, Салоніки, Родос, Кос і Крит, де є доступ до медичних сервісів. Також серед цільової аудиторії — цифрові кочівники та пари з дітьми дошкільного віку.
У Північній Європі зазначають, що ідея провести зиму на півдні сприймається дуже позитивно.
«Тут стає все темніше та холодніше, а Греція завжди користується популярністю. Думаю, норвежці та шведи готові приїхати — але зазвичай це Іспанія, не Греція, і це переважно тому, що там узимку більшість готелів закриваються», — зазначає Сесіль Есландер, керівниця Grand Tours зі Стокгольму.
