Активісти стверджують, що Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на Лівому березі. У чому причина?
Активісти стверджують, що Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на Лівому березі. У чому причина?

Активісти стверджують, що Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на Лівому березі. У чому причина?

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 84 днів. За цей час ми опублікували вже 18809 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram, Twitter та Instagram
Фото: unsplash

Ініціатива «Пасажири Києва» стверджує, що КП Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на лівому березі міста.

На прохання відновити роботу трамвайних маршрутів №№ 8, 22, 28, 29, 33 з проїздом через вулицю Гната Хоткевича у КП відповіли, що відновлення маршрутів не дає можливості забезпечити безпеку руху. Водночас активісти стверджують, що це не відповідає дійсності.

В «Пасажирах Києва» стверджують, що одноколійна ділянка влаштована на час ремонту повністю відповідає вимогам п.6.1.1 ДБН В.2.3-18:2007 має довжину 500 метрів та обладнана автоматичною сигналізацією, що попереджає заїзд на одноколійну ділянку більше ніж одного поїзда.

Ділянка довжиною 500 метрів дозволяє пропускати 18 пар поїздів на годину, що відповідає сумарній парності маршрутів № 8к, 22к, 28д, 29к, 33а.

Зараз на ділянці працює виключно маршрут № 28д з піковою парністю три пари на годину, що в рази нижче ніж на подібній ділянці маршруту трамвая №1 під час реконструкції трамвайної лінії на бульварі Кольцова, де пікова парність складала 13 пар на годину.

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Джерело матеріала
loader