/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F01a1f22ac45e07e797160076ba521562.jpg)
Відтворення модного дому Dior та цікаві факти про зйомки фільму «Місіс Гарріс їде у Париж»
У рамках прем’єри «Місіс Гарріс їде у Париж» продовжуємо ділитися цікавими фактами про зйомки фільму. Про деталі створення фільму ви можете прочитати за посиланням. А ось у новому матеріалі ви дізнаєтесь більше про виробництво стрічки, відтворення модного дому Dior та цікаві факти зі знімального майданчику.
![]()
Зйомки фільму «Місісс Гарріс їде у Париж» відбувалися у Будапешті та Лондоні у 2020 році, а також у Парижі на початку 2021. Творча команда була змушена призвичаюватися до нових реалій в часи пандемії та дотримуватися найсуворіших протоколів, щоб не ставити під ризик здоров’я знімальної групи та акторів. Тому постпродакшн більшої частини фільму відбувався віддалено або з залученням мінімальної кількості людей на майданчику.
«З часом ми звикли до щоденних тестувань на COVID-19, користувалися індивідуальними захисними спорядженнями та формували графік таким чином, щоб на знімальному майданчику перебувало якомога менше людей. Організація зйомок в Європі коштувала нам чимало нервів, оскільки правила в’їзду на територію країн змінювалися мало не щодня, що додало трохи роботи, проте ми ніколи не скаржилися і продовжували виконувати свою роботу», — розповів продюсер стрічки Гійом Бенський.
![]()
Режисер Ентоні Фабіан мав на меті зібрати першокласну творчу команду, яка б зуміла відтворити масштаб історії на екрані так, як це бачив він. З точки зору подачі, Фабіан сприймав фільм ніби мюзикл без музичних номерів, тобто він хотів, щоб сцени рухалися з певним ритмом і темпом. Тож першим, кого до роботи залучив Фабіан, став оператор Фелікс Відеманн, з яким у режисера склався ідеальний тандем з першого кадру.
![]()
Для того, щоб відтворити епоху, у якій розгортається історія, Фабіан залучив лауреатку премії «Оскар» — художницю-потсановницю Лусіану Арріггі («Розум і почуття», «Анна та король»). Окрім великого досвіду роботи в кіно, Арріггі також встигла попрацювати моделлю у Іва Сен-Лорана в Парижі в 1960-х роках, тож вона мала глибоке розуміння того, як працює модна індустрія.
![]()
Розробляючи ідеї для головних декорацій фільму — від скромної квартири місіс Гарріс у підвалі в Лондоні до резиденцій її клієнтів, а також місць, які вона відвідує під час подорожі Парижем, — Фабіан і Арріггі завжди сприймали Лондон та Париж як два абсолютно різних по духу міста.
Післявоєнний Лондон був похмурим та зображений у відтінках сірого, зеленого та коричневого кольорів. Париж був набагато привабливішим і сміливішим, зображеним у відтінках кремового, чорного та темно-синього кольорів.
![]()
«Коли місіс Гарріс приїжджає до Парижу після Лондона, у вас складається враження, наче вона дійсно потрапила в абсолютно інший світ, адже в ті часи ці міста неабияк контрастували одне з одним», — доповнює режисер.
![]()
Одним із головних пріоритетів Арріггі було відтворення Дому Dior таким, яким він був у 1957 році. Спеціально для зйомок модний дім надав команді креслення легендарного маєтку, який і до сьогодні знаходиться за адресою авеню де Монтень, 30.
![]()
Арріггі та її команда створили великі центральні сходи, головний салон і роздягальні. Завдяки відтворенню декорацій у реальних масштабах актори могли ходити з однією кімнати в іншу, як це роблять відвідувачі Dior. Окрім того, модний дім Dior також надав знімальній команді деякі меблі та аксесуари, які було використано для декорування кімнат.
![]()
Пріоритетом для команди було автентичне зображення як архітектури Дому Dior, так і його вишукано оформлених інтер’єрів.
«Ми намагалися відтворити все точно до деталей. Від нас вимагалося максимум правдоподібності, адже людей не обдуриш, і, крім того, ми знали, що фільм дивитимуться парижани, які, ймовірно, жили там у той час, тож тиск був шаленим», — розказує Агіррі.
![]()
