Компанія Rozetka.ua відкриває інтернет-магазин техніки та одягу на ринку Польщі, повідомляє Forbes.
Зараз в асортименті rozetka.pl — побутова техніка, електроніка, одяг і взуття, дитячі товари, зоотовари, товари для дому, інструменти тощо. Оплатити замовлення можна карткою онлайн або під час отримання. Доставка — до поштоматів або кур’єром.
«Розраховуємо, як на велику українську аудиторію (понад 2 мільйони українців проживають у Польщі), так і на місцеву», — написав співвласник компанії Владислав Чечоткін.
Запускати маркетплейс поки що не ризикують: у Польщі є свій гігант e-commerce — Allegro.pl, який відвідують понад 60% місцевих користувачів. Конкурувати з ним виявилося складно навіть Amazon.
Перша ціль Rozetka у Польщі — «вийти в нуль», прогодувати команду, яка працює у проєкті, зазначає Чечоткін.
Точну суму інвестицій він не називає — каже, що йдеться про мільйони доларів.
Rozetka почала виходити на ринок Польщі ще в 2022 році. Так, у вересні компанія запустила доставку до польських поштових відділень. Проте сума замовлення не повинна була перевищувати 150 євро.
Річний виторг компанії до війни складав 2 мільярди доларів. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено.
Водночас на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок — більше, ніж до вторгнення. А оборот компанії в четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію.