Вийшла гра Portal: Prelude RTX з трасуванням шляху
Вийшла гра Portal: Prelude RTX з трасуванням шляху

Вийшла гра Portal: Prelude RTX з трасуванням шляху

Торік вийшла оновлена версія Portal RTX з трасуванням променів, покращеними текстурами та підтримкою масштабування DLSS.

Ремастер створювався за допомогою набору інструментів RTX Remix.

Наразі вийшла оновлена версія відомої модифікації Portal: Prelude.

Це додаткова пригода на 8-10 годин зі своїм сюжетом та новими випробуваннями.

Модифікація (гра) розповсюджується безплатно, але вам знадобиться базова версія Portal.

Portal: Prelude RTX теж була перероблена за допомогою RTX Remix.

Вона тепер працює під API Vulkan.

Додано просунуте трасування шляху та масштабування DLSS 3.

Також у грі з'явилася підтримка оптимізації трасування для сцен зі складною геометрією Nvidia OMM (Opacity Micro Meshes).

І це перший реальний додаток, де реалізована технологія Nvidia RTX IO.

Nvidia RTX IO забезпечує швидке завантаження даних з накопичувача у відеокарту з наступним розпакуванням силами GPU.

Цей метод використовує стандарт компресії GDeflate, як і в технології Direct.

У цій грі RTX IO забезпечує завантаження текстур у п'ять разів швидше.

При цьому проєкт займає менше місця на диску.

Також відомо, що RTX IO (як і Direct.

Storage 1.2) підтримуватиметься грою Ratchet & Clank: Rift Apart, яка незабаром виходить у Steam.

Источник материала
loader