За 30 років Подільським мостом вдалося запустити один автобус. Кличко посміявся над скептиками
За 30 років Подільським мостом вдалося запустити один автобус. Кличко посміявся над скептиками

За 30 років Подільським мостом вдалося запустити один автобус. Кличко посміявся над скептиками

В Києві відкрили рух Подільським мостом — поки лише для автобусу №111, це маршрут від метро «Площа Українських Героїв» до «Лівобережної». У його салоні сьогодні сфотографувався міський голова Віталій Кличко.

Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Кличко обіцяв добудувати міст ще під час передвиборчої кампанії 2014 року, й потім регулярно анонсував відкриття руху «до кінця року».

«Усім скептикам… скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій», — заявляє зараз мер.

До кінця наступного року він обіцяє відкрити проїзд на вулицю Оноре де Бальзака та відремонтувати вулицю Центральну Садову — на дачному мікрорайоні Русанівські Сади. А переможним фіналом довгобуду стане метро на Троєщину. Як відомо, за наступні два роки місто планує побудувати 10 метрів цієї гілки.

Зараз вулиця Центральна Садова перебуває у жахливому стані, як свідчать підписники каналу «Пасажири Києва». На деяких ділянках немає покриття, автобус в напівтемряві долає 40-метрову калюжу. Саме на цю вулицю виїжджатиме весь автомобільний транспорт.

Сполучення Подолу та Русанівки й Воскресенки — це лише перший етап будівництва. Передбачалося, що міст передусім допоможе полегшити сполучення з Троєщиною. Максим Шкіль із підрядної компанії «Автострада» припускає, що завершувати будівництво будуть після війни.

Офіційно проєкт називають «мостовим переходом», бо це великий комплекс споруд, який включає два мости через Гавань, міст через Дніпро, міст через Десенку, міст через озеро Райдужне, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, а також чотири багаторівневі транспортні розв’язки.

За задумом, мостом пролягатиме Подільсько-Вигурівська лінія метро, причому три станції розташовуватимуться на самому мості: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка». Далі метро йтиме під землю.

Довгий час існували різні варіанти трасування мосту, кожен із яких зазнавав критики. Так, заїзди з Подолу ускладнять рух на і без того завантажених вулицях у цьому районі. Проти з’їздів на Русанівські Сади протестували місцеві мешканці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader