Навіщо взимку велосипеди? Водії просять дозволити паркування на велодоріжках
Навіщо взимку велосипеди? Водії просять дозволити паркування на велодоріжках

Навіщо взимку велосипеди? Водії просять дозволити паркування на велодоріжках

На сайті Київської міської ради зʼявилась лаконічна петиція «Дозволити паркування на велодоріжках в зимовий період», опис якої повторює її назву. Чому ж водії вважають, що взимку велодоріжки не потрібні?

Їзда на велосипеді є звичною річчю для європейських країн та не менш поширена у містечках та селах України, де велосипед часто є основним засобом пересування. На жаль, у великих містах нашої країни велоінфраструктура ще недостатньо розвинена, а взимку ситуація для любителів їзди на двоколісному транспорті ще важча. Комунальні служби зазвичай не приділяють належної уваги велодоріжкам і часто вони так і залишаються засипані снігом.

Через це на вулицях українських міст, зокрема Києва, взимку рідко можна побачити велосипедистів: їзда на велосипеді у місті часто є випробуванням та може бути небезпечною.

А як в інших країнах?

Наприклад, у фінському місті Оулу, що знаходиться значно північніше Києва, на велосипедах катаються протягом всього року, а біля шкіл можна побачити припаркований двоколісний транспорт навіть у січні, пише The Guardian. У фінському місті Йоенсуу 50% мешканців продовжують їздити велосипедом і взимку – така ж ситуація у більшості міст Фінляндії та сусідньої Швеції. Серед урбаністів навіть стала популярною концепція, яка відстежує популярні велосипедні маршрути за допомогою слідів від коліс на снігу.

А от в Канадському місті Вінніпег, що знаходиться навіть південніше, ніж Оулу, ситуація схожа на київську – там катання на велосипеді взимку сприймають як щось незвичне. Хоч велосипед і стає найбільш популярним засобом у канадському місті Вінніпег, він складає лише 2% від усіх видів транспорту, тоді як в Оулу ця частка складає 22%.

Тож, їздити на велосипеді взимку може бути повністю безпечно за наявності велоінфраструктури – це зокрема доводить досвід скандинавських країн.

Нагадаємо, у жовтні в Загребі почали будувати велодоріжку з «екоасфальту».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader