Ентузіаст створив власний графічний прискорювач FuryGPU
Ентузіаст створив власний графічний прискорювач FuryGPU

Ентузіаст створив власний графічний прискорювач FuryGPU

Після кількох років розробки ентузіаст Ділан Беррі (Dylan Barrie) презентував повністю робочий концепт саморобної відеокарти.

Пристрій побудований на базі чипа FPGA Xilinx Zynq Ultra.

Scale+ і вже може запускати легендарну гру Quake.

Колись розробка стартувала з макетної плати Arty Z7, але потім з'явилися SoM-чипи Xilinx з безліччю обчислювальних модулів та інтегрованим блоком PCI Express, які відмінно підходили до реалізації ідеї автора.

Для створення проєкту Баррі самостійно вивчив мову опису та верифікації обладнання System.

Verilog, а також програмний пакет KiCAD EDA/CAD для електроніки.

Автор каже, що знадобилися титанічні зусилля для розробки схеми FuryGPU з 4-канальним PCIe.

Але найскладніший етап — розробка драйвера.

І це при тому, що останні 14 років його робота була пов'язана із програмним забезпеченням для рендерингу графіки в ігровій індустрії.

Спочатку автор хотів запустити просте демо з тривимірним кубом, що обертається.

Але в ході розробки новою метою стала можливість запуску культової в минулому гри Quake.

Баррі написав спеціальний графічний API для зв'язку з графічним процесором, написав драйвери ядра Windows для дисплея та звуку, і тепер він має «повнофункціональне графічне обладнання, яке може відображати Quake з високою частотою кадрів».

У тесті Quake Timedemo саморобний FuryGPU показує результат у 44 fps при роздільній здатності 720p.

І розробник бачить можливості для подальшої оптимізації та покращення результату.

Сам проєкт FuryGPU поширюватиметься з відкритим вихідним кодом.

Tom's Hardware.

Источник материала
loader