Чому на логотипі Бакарді кажан?
Чому на логотипі Бакарді кажан?

Чому на логотипі Бакарді кажан?

Кубинський бренд Bacardi

Кубинський бренд Bacardi має довгу історію, яка розпочалася ще у 1860-х. За цей час змінилося багато чого, але логотип із кажаном упродовж століть майже не редагувався. Чому ця тварина стала символом одного з найкращих ромів у світі — далі в матеріалі.

Чим Bacardi особливий?

Ром здавна вважався «напоєм піратів» через свій різкий смак. Доволі довго звичайним людям він не подобався, допоки сім’я емігрантів Бакарді не створила особливий рецепт, який зміг пом’якшити напій та надати йому свіжих ноток. Секретів вироблення рому багато. Наприклад, компанія не розповідає про те, як вирощує дріжджі для бродіння сусла. Відомо, що витримують напій у діжках із білого дуба, які всередині обпалюють — таким чином з’являється аромат диму. Є ще багато таємниць, які зберігає компанія. На сьогодні у світі побудовано 7 заводів, які виробляють ром, а також понад 170 підприємств, що його розливають. Завдяки цьому ціна Бакарді в магазині Маудау демократична, адже напій доставляють у країну за найвигіднішим маршрутом. Існує 4 популярні види рому, які продаються по всьому світі:

  1. Bacardi Superior — з нотками меду, ванілі та карамелі;
  2. Gold — темний напій подовженої витримки;
  3. Black — насичений алкоголь з ароматом дерева та ванілі;
  4. Oakheart — із додаванням спецій.

Кожен із варіантів користується великою популярністю та вирізняється приємним впізнаваним смаком.

Легенда створення логотипа

Засновник Bacardi Дон Факундо Бакарді Массо відкривав свій перший завод у місті Сантьяго-де-Куба. Підприємство було колишньою виноробнею, яку вирішили трошки перебудувати. Проте дружина Факундо Амалія помітила, що під дахом з’явилися кажани — їх привабив солодкий аромат цукру, який використовують під час створення спиртів. Проте тварин вирішили залишити. Знаючи цей факт, місцеві жителі почали називати алкоголь el ron del murciélago — «ром кажана». Ну а засновник Bacardi вирішив, що це чудовий варіант для впізнаваного логотипа.

Кажани мають особливе значення

Хоча у світі ці тварини асоціюються з вампірами та Бетменом, корінні мешканці Таїно мають своє бачення. Вони вважають, що кажани — символи сім’ї, удачі та здоров’я. Цьому є логічне пояснення. Кажан відіграє важливу роль у харчовому ланцюгу й поїдає комах. А ці шкідники — головний ворог цукрової тростини, якою славиться Куба. Вона є основою Bacardi, тому тварини на заводі також допомагали зберегти продукт. Є й інша сторона питання. Населення Куби на той час було неосвіченим, і не всі вміли читати. Тому була потреба в створенні символу на пляшці, який кожен зміг би ідентифікувати. Сьогодні бренд Bacardi є одним із найвпізнаваніших у всьому світі. Це створює не лише великий попит, але й підбурює недобросовісних людей підробляти напій. Тому вкрай важливо купляти ром лише в надійних магазинах, наприклад МАУДАУ, де продаються тільки оригінальні напої. Це допоможе отримати максимум від смаку.

Юлія СПЕНСЕР

Источник материала
Поделиться сюжетом