У квітні Київрада затвердила проєкт капітального ремонту вулиці Богатирської в Оболонському районі. ГО «Пасажири Києва» заявляють, що цей капремонт не потрібен.
Богатирську побудували в середині 1970-х років і востаннє реконструювали в середині 1980-х, збудувавши шляхопроводи та перетворивши вулицю на магістраль. З того часу зросла кількість вантажного транспорту. Вулиця веде до виїзду з міста в напрямку Вишгорода.
У КМДА пояснюють, що капремонт дозволить зменшити затримки та привабити власників приватних автомобілів, які, відповідно, оминатимуть центр міста.
Обіцяють, що при ремонті врахують принципи безбар’єрності, встановивши понижені бордюри та тактильну плитку, а також облаштують велодоріжки. Капремонт коштуватиме орієнтовно 1,3 мільярда гривень.
Велосипедні доріжки сумістять з пішохідними, зауважують «Пасажири Києва». При цьому простору для окремих велодоріжок вистачило б, адже норми дозволяють звужувати смугу для автомобілів до трьох метрів, у той час як у проєкті передбачено смуги по 3,5-4 метри.
На Богатирській залишаться нерегульовані наземні пішохідні переходи через три-чотири смуги руху. Світлофори були б безпечнішими.
У 2019 році, за даними Uber, максимальна швидкість руху на цій вулиці перевищувала 80 км/год за дозволених на той час 50 км/год. Водіїв не змушував пригальмовувати навіть поганий стан асфальту.
Великий ризик аварій — нерегульовані переходи і велопереїзди на прямих ділянках з’їздів, де водії можуть не знижувати швидкість.
В організації переконані, що капітальний ремонт Богатирскої не потрібен взагалі.
«Це зайва витрата коштів на безглузде перекладання асфальту, що не передбачає безпечної пішохідної та велосипедної інфраструктури, а лише за величезні гроші консервує помилки середнини 80-х років минулого сторіччя», — наголошують у ГО, закликаючи ці гроші натомість витратити на безбар’єрність.
- #капітальний ремонт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті