19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Подробиці про графіку PlayStation 5 Pro: 60 Compute Units та частота до 2,35 ГГц
Подробиці про графіку PlayStation 5 Pro: 60 Compute Units та частота до 2,35 ГГц

Подробиці про графіку PlayStation 5 Pro: 60 Compute Units та частота до 2,35 ГГц

У Мережі з'являються нові подробиці про «начинку» ігрової консолі Play.

Station 5 Pro.

Цього разу джерелом виступив You.

Tube-канал Digital Foundry, де під час вчорашнього подкасту обговорювали матеріали з порталу для розробників Sony.

Зокрема, було підтверджено конфігурацію графічного блоку.

Однокристальна система PS5 Pro отримає графіку на 30 модулів WGP (Work.

Group Processors) або 60 Compute Units (CU) з архітектурою RDNA 3-го покоління.

Для порівняння, звичайна Play.

Station 5 пропонує 36 CU на графічній архітектурі RDNA 2.

Максимальна частота iGPU — 2,35 ГГц.

Обчислювальна потужність графічного блоку Play.

Station 5 Pro складе 33,5-36,1 Тфлопс, тоді як у звичайної PS5 вона дорівнює 10 Тфлопс.

За доступною інформацією, у PS5 Pro також суттєво зросте продуктивність у трасуванні променів завдяки використанню деяких елементів архітектури RDNA 4-го покоління.

В арсеналі консолі є вісім ядер Zen 2 із частотою до 3,85 ГГц (+10% щодо PS5) та 16 гігабайтів пам'яті GDDR6.

Мікросхеми працюють на швидкості 18 Гбіт/с, що забезпечує на 28% більшу пропускну здатність щодо PS5 (576 Гбайт/с замість 448 Гбайт/с).

Офіційна презентація Play.

Station 5 Pro має відбутися у другій половині цього року.

Digital Foundry.

Источник материала
Поделиться сюжетом